Przetargi.pl
Odnowa centrum wsi Gorczenica oraz budowa placu zabaw w Gorczenicy

Urząd Gminy Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Zamkowa 13 A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4984056 w. 36 , fax. 056 4982806
  • Data zamieszczenia: 2010-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brodnica
    ul. Zamkowa 13 A 13 A
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4984056 w. 36, fax. 056 4982806
    REGON: 00053423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa centrum wsi Gorczenica oraz budowa placu zabaw w Gorczenicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Odnowa centrum wsi Gorczenica i budowa placu zabaw w Gorczenicy W ramach zamówienia należy wykonać: a/ Budowa parkingu w Gorczenicy - Ilość miejsc parkingowych - 18 szt. o wymiarach: 5,0x2,3m, - 1 szt. o wymiarach: 5,0x3,6m (dla osoby niepełnosprawnej), - Powierzchnia parkingu o nawierzchni z kostki betonowej 8 cm: 225,0 m2 - Powierzchnia wjazdów (2 szt.) o nawierzchni z kostki betonowej 8 cm: 104,0 m2, - Powierzchnia placu manewrowego o nawierzchni z kostki betonowej 8 cm: 333,5m2, - Powierzchnia chodnika szer. 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm: 142,0 m2, - Powierzchnia trawników: 277,5m2. b/ Budowa placu zabaw w Gorczenicy - montaż piaskownicy, - dostawa i montaż ławki z bali, przenośnej z oparciem szt. 1, - dostawa i montaż zjeżdżalni w zestawie z drabinkami szt. 1, - dostawa i montaż huśtawki podwójnej szt. 1, - dostawa i montaż lokomotywy z wagonem szt. 1. Koszty obsługi geodezyjnej zadania ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3 i 4 do SIWZ - dokumentacja projektowa, przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.105,00 zł (słownie: cztery tysiące sto pięć złotych, 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Gospodarczy Bank Wielkopolski Nr 1116 1011 8800 0180 0520 0000 04. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach