Przetargi.pl
Odnawianie pomieszczeń i remont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy we Wronkach

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64510 Wronki, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5
    64510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
    REGON: 52696600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnawianie pomieszczeń i remont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy we Wronkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont bieżący pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta i Gminy we Wronkach polegający na odnawianiu pomieszczeń i remont instalacji elektrycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje malowanie ścian i sufitów (poza piwnicą) demontaż i układanie nowej warstwy wierzchniej (położenie płytek na podłodze i ścianach pomieszczeń sanitarnych, wymianie wykładzin PCV oraz paneli podłogowych, w wybranych pomieszczeniach) oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego oraz montaż lamp oświetlenia ewakuacyjnego. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach, tj. przedmiarach robót (2 szt.: branża budowlana i branża elektryczna), Projektach budowlanych i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Roboty uciążliwe – powodujące hałas, drgania, zapylenie, nieprzyjemne zapachy lub zanieczyszczenie powietrza substancjami toksycznymi – Wykonawca będzie realizował po godzinach pracy Urzędu tj. w poniedziałki od godz. 16.00 do godz. 22.00, od wtorku do piątku od godz. 15.30 do godz. 22.00 oraz w soboty i niedziele. Inne nieuciążliwe prace mogą być prowadzone w godzinach pracy urzędu (wszystkie terminy prac muszą być uzgodnieniu z inwestorem). Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania pomieszczeń do remontu (w tym m.in. do przestawiania i zabezpieczania mebli oraz innych przedmiotów i urządzeń znajdujących się w danym pomieszczeniu, tj. osłonięcia przed uszkodzeniem i zabrudzeniem), utrzymania bieżącego porządku w miejscach prowadzonych prac oraz uporządkowania miejsca, w którym zakończono prace (w tym ustawienia mebli i sprzętu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2. kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o przedmiary robót Zamawiającego, stanowiące załączniki do SIWZ nr 7a i 7b. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o przedmiary robót Zamawiającego - zgodne w zakresie przedmiotu robót. W kosztorysach ofertowych Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z przedmiarów załączonych do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych przedmiarach robót (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie(ach) ofertowym(ch) należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. Kosztorysy ofertowe uproszczone muszą zawierać zestawienie ilościowo – wartościowe robocizny, materiałów i pracy sprzętu oraz zastosowane narzuty: koszty pośrednie i zysk. 3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach