Przetargi.pl
Odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2014-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. 2.Przedmiotem zamówienia w zakresie oznakowania poziomego jest wykonywanie oznakowania pasów drogowych ulic, obejmującego znaki drogowe poziome umieszczone na nawierzchni w postaci: 1)linii segregacyjnych lub krawędziowych, ciągłych lub przerywanych, pojedynczych lub podwójnych; 2)strzałek kierunkowych, naprowadzających i innych; 3)znaków poprzecznych wyznaczających miejsca do ruchu pieszych i rowerzystów w poprzek jezdni oraz miejsca zatrzymania pojazdów; 4)znaków uzupełniających w postaci napisów, symboli oraz innych linii związanych z oznakowaniem określonych miejsc na powierzchni. 3.Zakres oznakowania poziomego obejmuje: 1)odnowienie istniejącego oznakowania poziomego, w tym: a)przejścia dla pieszych o powierzchni szacunkowej - 6.630 m2 - metoda grubowarstwowa, b)linie segregacyjne ciągłe o powierzchni szacunkowej - 4.720 m2- metoda cienkowarstwowa, c) linie segregacyjne przerywane o powierzchni szacunkowej - 3.435 m2 - metoda cienkowarstwowa, d)inne symbole o powierzchni szacunkowej - 7.330 m2- metoda cienkowarstwowa, e) malowanie przejazdów rowerowych w kolorze czerwonym o powierzchni szacunkowej - 500 m2; 2) trwałe i całkowite usunięcie śladów dotychczasowego nieaktualnego oznakowania poziomego oraz oznakowania niewłaściwie wykonanego o powierzchni szacunkowej - 500 m2. 4.Przedmiotem zamówienia w ramach ryczałtu w zakresie bieżącego utrzymania i konserwacji oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej jest: 1)zapewnienie utrzymania w pełnej sprawności elektrycznej, technicznej, estetycznej urządzeń, 2)prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej utrzymywanych urządzeń sygnalizacji świetlnych, Zamawiającego, interwencji lub awarii. 5.W ramach bieżącego utrzymania oznakowania pionowego i urządzeń BRD należy wykonać zabiegi polegające na naprawie lub wymianie elementów w celu przywrócenia pełnych funkcji pełnionych przez te urządzenia. 6.W wypadku awarii urządzeń stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, dotyczących przedmiotu zamówienia, Wykonawca usunie je najpóźniej: 1)na drogach krajowych w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia, 2)na drogach pozostałej kategorii w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. 7.Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie (nie później niż w ciągu 1 godziny) po otrzymaniu informacji (telefon, fax od Straży Miejskiej, Policji, Zamawiającego lub firm zajmujących się bieżącym utrzymaniem pasów drogowych, na podstawie innych umów zawartych z Zamawiającym) zabezpieczyć i oznakować miejsca stwarzające zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, do czasu usunięcia zagrożenia przez odpowiedzialne firmy. 8.W przypadku wystąpienia konieczności zmiany organizacji ruchu na skutek zamknięcia odcinka drogi, do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu drogowego oraz po usunięciu awarii stwarzającej zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, przywrócenie oznakowania do stanu pierwotnego.Szczegółowy zakres robót został określony w rozdz.III SIWZ i wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy PLN). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na usunięcie awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach