Przetargi.pl
Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap I zadanie: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynkach użyteczności publicznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego

Związek Gmin Regionu Kutnowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Wojska Polskiego 10a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 355 23 45 , fax. 24 355 23 44
  • Data zamieszczenia: 2011-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego
    ul. Wojska Polskiego 10a 10a
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 355 23 45, fax. 24 355 23 44
    REGON: 61019161100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap I zadanie: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynkach użyteczności publicznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu w zakresie: Odnawialne źródła energii w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap I, zadanie: Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na budynkach użyteczności publicznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego. 2. Rodzaj zamówienia: usługi. 3. Miejsce wykonania: 1) Bedlno na obiekcie: budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Bedlnie, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Bedlnie, Szkoły Podstawowej w Pniewie, Szkoły Podstawowej im. 37 Łęczyckiego Pułku Piechoty im. Ks. J. Poniatowskiego w Pleckiej Dąbrowie, Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Żeronicach, Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Szewcach Nadolnych, Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Bedlnie; 2) Nowe Ostrowy na obiekcie: Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Bitwy nad Bzurą w Imielnie, Szkoły Podstawowej im. Mieczysławy Butler i Gimnazjum im. Gen. Władysława Andersa w Ostrowach; 3) Witonia na obiekcie: budynku administracyjnego Urzędu Gminy Witonia, Ośrodka Zdrowia i Apteki w Witoni, Zespole Obiektów Szkolnych w Witoni; 4) Łanięta na obiekcie: Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Łaniętach, Ośrodka Zdrowia w Łaniętach; 5) Kutno na obiekcie: Zespołu Szkół w Byszewie, Zespołu Szkół im. Władysława Stanisława Reymonta w Gołębiewku Nowym, Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Walk Nad Bzurą we Wroczynach, Szkoły Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Strzegocinie; 6) Grabów na obiekcie: budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Grabowie, Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Grabowie, Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego i Szkoły Podstawowej w Grabowie, Szkoły Podstawowej w Chorkach, Szkoły Podstawowej w Starej Sobótce, Szkoły Podstawowej im. Marii Koszutskiej w Kadzidłowej; 7) Oporów na obiekcie: Zespołu Szkół w Szczycie; 8) Góra Św. Małgorzaty na obiekcie: Szkoły Podstawowej i Gminnego Przedszkola w Górze Św. Małgorzaty, Gimnazjum w Nowym Gaju; 9) Żychlin na obiekcie: Zespołu Szkół w Żychlinie, Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Grabowie. 4. Opis: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót instalacyjnych i elektrycznych związanych z budową instalacji technologicznej solarnej dla obiektów użyteczności publicznej na potrzeby ciepłej wody użytkowej. Zakres przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych przy pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru obejmuje: a) roboty pomiarowe i przygotowawcze b) wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża c) montaż kolektorów słonecznych na dachu budynku d) montaż i układanie izolowanych rur instalacji solarnej i wodnej e) wniesienie i montaż urządzeń zgodnie z projektem f) montaż poszczególnych elementów armatury instalacyjnej g) wpięcie projektowanej instalacji do instalacji istniejącej w miejscu według projektu h) montaż przewodów i układów automatyki, w tym: układanie kabli i przewodów elektrycznych montowanych poza rozdzielnicami, montaż osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej, wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi, dla obiektów kubaturowych oraz obiektów budownictwa inżynieryjnego, wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów; i) wykonanie instalacji odgromowej konstrukcji wsporczej, w tym: zamocowanie na skarpie na terenie konstrukcji wsporczej pod stelaże kolektorów słonecznych zgodnie z projektem budowlanym, wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji wsporczej, przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi zamontowaną konstrukcje wsporczą; j) kompletacja wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania podanych wyżej prac k) ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją techniczną, wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich elementów wyznaczonych w dokumentacji l) wykonanie prób ciśnieniowych na szczelność instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie armatury zabezpieczającej m) zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynku n) uruchomienie układu i regulacja o) przeszkolenie osób wskazanych do obsługi instalacji p) przeprowadzenie badań kontrolnych jakości wykonania, w tym: przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowane elementy instalacji; q) sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej wymaganej przy odbiorze końcowym inwestycji dla każdego obiektu wchodzącego do inwestycji Obowiązki Nadzoru Inwestorskiego: A. Na etapie realizacji robót: 1. Ustanowienie inspektora nadzoru, zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane. 2. Kontrola harmonogramu robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji zadania. 3. Koordynacja wykonania robót. 4. Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową, europejskimi i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również kontrola zgodności montowanych instalacji i urządzeń z obowiązującymi normami europejskimi i polskimi potwierdzane certyfikatami i aprobatami. 5. Wydawanie kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek. 6. Wstrzymanie robót budowlanych, w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 7. Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonywanych prac i wbudowanych materiałów zgodnie z normami, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 8. Monitorowanie dostaw materiałów budowlanych, sprawdzanie, czy dostarczone materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty. 9. Ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych, opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego. 10. Opiniowanie projektów aneksów do umowy z wykonawcą robót. 11. Przeprowadzanie odbioru robót zanikających oraz ulegających zakryciu, odbiorów częściowych (etapowych), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania. 12. Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcą robót i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych; omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywanych robót z przepisami prawa, orzeczeniami i uzgodnieniami właściwych organów oraz przepisami normatywnymi; wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji. 13. Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych - osobno dla każdego obiektu wchodzącego do inwestycji - wykonanych robót budowlanych przy udziale Zamawiającego; przygotowanie dokumentacji odbiorowej oraz listy wad i usterek z terminem ich usunięcia. 14. Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot wynagrodzenia wykonawcy. 15. Przekazanie wykonanego zadania Zamawiającemu wraz z kompletem wymaganych dokumentów w tym dokumentacji powykonawczej. 16. Pomoc Zamawiającemu w występowaniu przed sądami powszechnymi w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu inwestycyjnego. 17. Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją. 18. Przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych. 19. Realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji. B. Kontrola kosztów inwestycji i rozliczenie inwestycji, a w szczególności: 1. Kontrola prawidłowości wystawianej faktury co do wystąpienia przesłanek do ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z Wykonawcą robót. 2. Naliczanie kar umownych dla Wykonawcy robót i przekazywanie danych Zamawiającemu w celu egzekwowania tych kar. 3. Ustalenie podstaw i wysokości obniżenia należności Wykonawcy robót z tytułu obniżenia jakości robót. 4. Wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z Wykonawcą robót, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego. 5. Rozliczenie końcowe wykonanego zadania inwestycyjnego wraz z przygotowaniem druków OT. C. Wykonawca zobowiązuje się do przybycia na teren budowy w ciągu maksymalnie 2 godz. - na każde wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgrk.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną