Wójt Gminy Sochaczew ogłasza przetarg
- Adres: 96500 Sochaczew, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8642625, 8462600 , fax. 046 8642602
- Data zamieszczenia: 2018-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Sochaczew
ul. Warszawska 115
96500 Sochaczew, woj. mazowieckie
tel. 046 8642625, 8462600, fax. 046 8642602
REGON: 54671000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina.e-sochaczew.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odnawialne Źródła Energii w gminach: Sochaczew, Nowa Sucha, Rybno i Teresin” oraz „Odnawialne Źródła Energii w gminach: Sochaczew, Nowa Sucha, Rybno i Teresin – etap II” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizowane w ramach 2 etapów zaprojektowanie, modernizacja, budowa układów technologicznych służących do ogrzewania budynków, podgrzewu ciepłej wody użytkowej oraz zasilania budynków energią elektryczną na budynkach mieszkalnych oraz budynkach użyteczności publicznych w Gminach Sochaczew, Nowa Sucha, Teresin, Rybno. Wszystkie modernizowane systemy będą wykorzystywać odnawialne źródła energii. W ramach zamówienia przewidziano również przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych przybliżających mieszkańcom tematykę odnawialnych źródeł energii, ich znaczenia dla środowiska, najnowsze technologie OZE, prowadzone będą działania promocyjne w zakresie OZE i ogólnie ochrony środowiska. Działania te będą miały na celu podnoszenie świadomości ekologicznej mieszkańców. W ramach tych działań przewidziano: a. Opracowanie ulotek i broszur o tematyce OZE i ekologii. b. przygotowanie wielomodułowej platformy internetowej. Funkcjonalności platformy odpowiadać muszą oczekiwaniom nowoczesnego społeczeństwa informacyjnego dotyczącym możliwości: i. dostępu do wiedzy i informacji; ii. komunikacji pomiędzy użytkownikami i wnioskodawcą; iii. wsparcia oraz informacji technicznych. Ponadto platforma, w połączeniu z urządzeniami pomiarowymi oraz z serwisami pogodowymi, dawać musi możliwość monitorowania i prognozowania funkcjonowania poszczególnych instalacji OZE na poziomie całego systemu (ogólny monitoring i prognozowanie). Dzięki temu mechanizmowi musi być możliwe bieżące monitorowanie wydajności instalacji OZE. Ponadto w ramach portalu prowadzone mają być działania informacyjne przybliżające użytkownikom zarówno tematykę odnawialnych źródeł energii, ich znaczenia dla środowiska, najnowsze technologie OZE, działania promocyjne w zakresie OZE i ogólnie ochrony środowiska. Działania te mają na celu podnoszenie świadomości ekologicznej mieszkańców i użytkowników portalu. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczący realizacji inwestycji określają Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) składający się z 4 części, w podziale na poszczególne gminy (Gmina Sochaczew, Gmina Nowa Sucha, Gmina Teresin, Gmina Rybno), stanowiące załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) dla części I: 270.000,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy złotych, zero groszy). b) dla części II: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych, zero groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków do spełnienia przez Wykonawcę w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium 2) 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i formularze: a) wypełniony formularz ofertowy dla części I i/lub II sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt. 1-4 niniejszej SIWZ, c) kartę katalogową (lub stosowny fragment dokumentacji technicznej) modułów fotowoltaicznych, przy użyciu których zrealizowany zostanie przedmiot zamówienia, oraz certyfikatów lub raportów z badań, potwierdzających łącznie spełnienie wszystkich wymagań (minimalnych lub minimalnych wraz z wymaganiami rozszerzonymi) zawartych w dokumentacji przetargowej i określonych w kryteriach oceny ofert, d) kartę katalogową (lub stosowny fragment dokumentacji technicznej) falowników jedno- i wielofazowych, przy użyciu których zrealizowany zostanie przedmiot zamówienia, oraz certyfikatów lub raportów z badań, potwierdzających łącznie spełnienie wszystkich wymagań (minimalnych lub minimalnych wraz z wymaganiami rozszerzonymi) zawartych w dokumentacji przetargowej i określonych w kryteriach oceny ofert, e) kartę katalogową (lub stosowny fragment dokumentacji technicznej) pomp ciepła glikol-woda i powietrze-woda, przy użyciu których zrealizowany zostanie przedmiot zamówienia, oraz certyfikatów lub raportów z badań, potwierdzających łącznie spełnienie wszystkich wymagań (minimalnych lub minimalnych wraz z wymaganiami rozszerzonymi) zawartych w dokumentacji przetargowej i określonych w kryteriach oceny ofert, f) kartę katalogową (lub stosowny fragment dokumentacji technicznej) kolektorów słonecznych, przy użyciu których zrealizowany zostanie przedmiot zamówienia, oraz certyfikatów lub raportów z badań, potwierdzających łącznie spełnienie wszystkich wymagań minimalnych zawartych w dokumentacji przetargowej i określonych w kryteriach oceny ofert, g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli dotyczy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ , h) pełnomocnictwo, do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeśli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, i) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej. Zgodnie z SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej do budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie zlokalizowanego przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie
Dodano: 2024-06-21 - Dostawa energii elektrycznej na rzecz Zespołu Państwowych Szkół Mu-zycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa energii cieplnej do Budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2024-03-28 - Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
Dodano: 2024-03-06 - „Dostawa energii elektrycznej do obiektu Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego przy ul. Siennej 82 w Warszawie“
Dodano: 2024-03-04 - Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów.
Dodano: 2024-03-04 - Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota
Dodano: 2024-03-01 - Dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-03-01 - „Dostawa energii cieplnej, dystrybucja i przesyłanie ciepła do czterech budynków użyteczności publicznej Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga – Północ”
Dodano: 2024-02-26 - "Kompleksowa dostawa energii cieplnej tj. sprzedaż i przesyłanie ciepła za pomocą sieci ciepłowniczej do budynków komunalnych przy ul. gen. T. Pełczyńskiego 24, 24A, 24B i 24 C (...)"
Dodano: 2024-02-26