Gmina Zakliczyn ogłasza przetarg
- Adres: 32-840 Zakliczyn, Rynek 32
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 6326460 , fax. 14 6326455
- Data zamieszczenia: 2015-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakliczyn
Rynek 32 32
32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie
tel. 14 6326460, fax. 14 6326455
REGON: 85166096700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnawialne źródła energii szansą poprawy stanu środowiska naturalnego w gminie Zakliczyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji paneli (modułów) fotowoltaicznych o łącznej mocy 99,96 kWp na terenie Zakładu Oczyszczalni w Zakliczynie ul. Krakowska 11, 32-840 Zakliczyn 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap I - faza projektowa 1 Wykonanie projektu technicznego wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę, 2. Sporządzenie kompletnego projektu techniczno - budowlanego obejmującego: a) Badania geologiczne terenu na którym posadowiona będzie konstrukcja wsporcza 1 egz. wersja papierowa oraz elektroniczna CD 1 szt. (dotyczy terenu, gruntu) b) Projekt budowlany 3 egz. Wersja papierowa i elektroniczna CD 1 szt. c) Projekt wykonawczy z podziałem na branże 3 egz. Wersja papierowa oraz elektroniczna CD 1 szt. d) Instrukcję obsługi i konserwacji elektrowni w języku polskim 1 egz. Wersja papierowa oraz elektroniczna CD 1 szt. Etap II - faza wykonania robót budowlanych 1. Wykonanie instalacji ogniw fotowoltaicznych na gruncie, oraz wykonanie niezbędnej dokumentacji i uzgodnień, pozwoleń z jednostkami administracyjnymi w szczególności: a) wykonanie konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, ( na gruncie) b) wykonanie instalacji elektrycznej, c) dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych szt. 285 d) wykonanie systemów: dodatkowej ochrony od porażeń, połączeń wyrównawczych, oraz ochrony przepięciowej, e) wykonanie układu wizualizacji parametrów pracy układu ogniw, f) uruchomienie systemów, próby i rozruch, g) wykonanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania wszelkich pozwoleń (jeżeli jest konieczna), 2. Wykonanie instalacji ogniw fotowoltaicznych na dachu Budynku Garażu, zlokalizowanego na terenie Zakładu Oczyszczalni w szczególności: a) wykonanie konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, b) wykonanie instalacji elektrycznej, c) naprawa dachu po montażu konstrukcji, d) dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na dachu, szt. 72 e) wykonanie systemów: dodatkowej ochrony od porażeń, połączeń wyrównawczych, oraz ochrony przepięciowej, f) uruchomienie systemów, próby i rozruch, g) wykonanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania wszelkich pozwoleń (jeżeli jest konieczna), 3. Wykonanie banku akumulatorów i połączenie instalacji z bankiem, oraz wykonanie opomiarowana wyprodukowanej energii. 4. Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej , wszystkie informacje zostały zawarte w PFU konieczne do wykonania takiej dokumentacji jak również przewidzianych robót w ramach tego zadania. 5. Panele (moduły) fotowoltaiczne powinny spełniać poniższe parametry: a) Wymiary - wysokość x szerokość x grubość: nie więcej niż 1685 x 993 x 50m b) Moc maksymalna modułu - nie mniej niż 280 Wp c) Sprawność modułu - nie mniej niż 16,8% d) Natężenie pracy prądu przy mocy maksymalnej - w granicach 7,66 A e) Napięcie przy mocy maksymalnej - w granicach 30,00V f) Maksymalne napięcie pracy - 1000V 6. Moduły fotowoltaiczne muszą posiadać certyfikat akredytowanej jednostki badawczo certyfikującej dla elementów fotowoltaicznych, potwierdzający ich zgodność z obowiązującymi normami, w szczególności normą PN - EN_61215. 7. Wszystkie produkty powinny być nowe rok produkcji 2014-2015 posiadać aktualne certyfikaty jakości raz być wyprodukowane w Unii Europejskiej. 7. Użyte w PFU (jeżeli takie występują ) nazwy własne i znaki towarowe producentów, są wskazane tylko przykładowo, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości jego opisania za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca może stosować materiały i urządzenia równoważne - tzn. o funkcjonalności wskazanej w dokumentacji oraz o parametrach technicznych nie niższych niż wymienione w dokumentacji, posiadające certyfikaty, o których mowa w niniejszej SIWZ. 8. Roboty będą wykonywane w obiekcie użytkowanym i czynnym . Wykonawca musi wziąć pod uwagę konieczność skoordynowania swoich działań na obiekcie z działaniami obsługi Zakładu Oczyszczalni. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623), 2) właściwych przepisów bhp i ppoż., 10. Gwarancja jakości: Wykonawca udzieli rękojmi na wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową i techniczną wykonanych robót, w wysokości co najmniej 5 lat od daty odbioru końcowego. W stosunku do paneli fotowoltaicznych, gwarancja będzie nie krótsza niż 10 lat, inwertery 5 lat, konstrukcja 10 lat, akumulatory 2 lata. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakliczyn.pl/przetargi/2015/przetarg_01.zip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2016-07-18Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku W-12 (10-35) Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie
- Dodano: 2016-07-13Kompleksowy remont instalacji elektrycznej, WLZ, instalacji teletechnicznych i wykonanie instalacji domofonowej dla zespołu budynków mieszkalnych przy ul. Romana Kiełkowskiego 16 w Krakowie, wraz z wykonaniem projektu oraz uzyskaniem wymaganych prawem wszelkich decyzji, pozwoleń i uzgodnień.
- Dodano: 2016-06-30Kompleksowy remont instalacji elektrycznej, WLZ, instalacji teletechnicznych i wykonanie instalacji domofonowej dla budynków mieszkalnych przy ul. Jana Długosza 5 i ul. Do Wilgi 11 w Krakowie, wraz z wykonaniem projektu oraz uzyskaniem wymaganych prawem wszelkich decyzji, pozwoleń i uzgodnień, w podziale na 2 części.
- Dodano: 2016-06-20Przebudowa kotłowni węglowej na gazową kondensacyjną wraz z instalacją gazową w budynku użyteczności publicznej położonym na działkach nr ewid. 461/10, 461/12 w miejscowości Zembrzyce
- Dodano: 2016-06-09Wymiana rozdzielni niskiego napięcia w budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2144/2016
- Dodano: 2016-06-08Wykonanie nowej instalacji sygnalizacji pożaru SAP w Domu Studenckim Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ZAUŁEK przy ul. Piekarskiej 5-7 w Krakowie.
- Dodano: 2016-06-07Kompleksowy remont instalacji elektrycznej, WLZ, instalacji teletechnicznych i wykonanie instalacji domofonowej dla zespołu budynków mieszkalnych przy ul. Romana Kiełkowskiego 16 w Krakowie, wraz z wykonaniem projektu oraz uzyskaniem wymaganych prawem wszelkich decyzji, pozwoleń i uzgodnień.
- Dodano: 2016-05-25Remont sanitariatów i wymiana instalacji elektrycznej na parterze w Szkole Podstawowej Nr 2 w Bochni
- Dodano: 2016-05-24Remont systemu zasilania awaryjnego w serwerowni zlokalizowanej w budynku głównym AWF
- Dodano: 2016-04-29Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Zamieście - etap I