Gmina Niegowa ogłasza przetarg
- Adres: 42320 Niegowa, ul. Sobieskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3151020, 3151048 , fax. 034 3151020, 3151048
- Data zamieszczenia: 2016-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegowa
ul. Sobieskiego 1
42320 Niegowa, woj. śląskie
tel. 034 3151020, 3151048, fax. 034 3151020, 3151048
REGON: 53997000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnawialne źródła energii szansą poprawy jakości środowiska naturalnego w Gminie Niegowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i montażu instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE), tj. instalacji kolektorów słonecznych dla wspomagania produkcji ciepłej wody użytkowej oraz układów fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej, na budynkach mieszkalnych mieszkańców Gminy Niegowa wraz z urządzeniami monitorującymi. W ramach Projektu przewiduje się m. in.: - przygotowanie projektów technicznych wraz z kosztorysem inwestorskim oraz symulacją pracy instalacji słonecznej wykonaną z użyciem Programu symulacyjnego do obliczeń pracy instalacji słonecznych, - montaż 288 instalacji kolektorów słonecznych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) oraz 32 układów fotowoltaicznych pozyskujących energię. W zależności od wymagań funkcjonalnych oraz wielkości zapotrzebowania na ciepłą wodę użytkową, zaplanowano budowę 3 różnych zestawów kolektorów słonecznych (instalacji kolektorów słonecznych) - typ A, B i C. Ponadto na budynkach mieszkalnych zaplanowano budowę zestawu instalacji paneli fotowoltaicznych –typ D. W ramach monitoringu pracy instalacji kolektorów słonecznych Wykonawca musi zagwarantować stopień pokrycia ciepła i stopień sprawności instalacji wykazane w programie symulacyjnym, dołączonym do każdego projektu instalacji. Co najmniej 50 wykonanych instalacji należy wyposażyć w odpowiednie oprzyrządowanie umożliwiające pomiar efektów energetycznych i ekologicznych, według wyboru Zamawiającego, Wykonawca zainstaluje elektroniczny system monitoringu efektywności funkcjonowania instalacji w kontekście ich sprawności technicznej, produkcji energii i efektów ekologicznych. Dane z poszczególnych lokalizacji będą transmitowane przez łącza transmisji danych (WAN, WLAN, GSM) w trybie ciągłym z wybranej próby 50 wykonanych instalacji kolektorów słonecznych W ramach Projektu zostaną zaprojektowane i wybudowane instalacje fotowoltaiczne wytwarzające energię elektryczną. System ma być połączony z siecią energetyczną, z wykonaniem przyłącza do sieci energetycznej. Wszelkie uzgodnienia z Zakładem Energetycznym winny zostać uzgodnione przez Wykonawcę instalacji. Wymagana jest współpraca systemu fotowoltaicznego z wewnętrzną instalacją elektryczną obiektu. Projekt instalacji PV powinien przewidywać wpięcie w istniejącą instalację elektryczną obiektu w sposób, który umożliwi pracę nowego systemu, jako priorytetowe źródło względem systemu istniejącego. W ramach realizacji inwestycji Wykonawca będzie zobligowany również m.in. do: - organizacja biura operacyjno - koordynacyjnego na terenie Gminy Niegowa, wypełniania otworów oraz naprawy części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywanych robót budowlanych, przeprowadzania płukania i prób całej instalacji solarnej oraz napełniania instalacji czynnikiem solarnym, podłączenia do wykonanych instalacji solarnych (zasobnika c.w.u.) istniejących źródeł ciepła w celu zbilansowania ciepła niezbędnego do przygotowania c.w.u., a w razie jego braku, zamontowanie grzałek elektrycznych o właściwej mocy, zaprogramowania i uruchomienia układu automatyki, przeprowadzenia rozruchów instalacji solarnych, opracowania instrukcji obsługi instalacji solarnych, przeprowadzenia szkoleń w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji solarnych. Zamawiający określił wymagania minimalne dla zastosowanych urządzeń w Programie Funkcjonalo-Użytkowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy) 9.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 359ze zm.) 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy oddz. w Niegowie numer konta: : 69 8591 0007 0330 0920 5051 0007 z dopiskiem: wadium – odnawialne źródła energii Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 9.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą, a w szczególności: 9.5.1 gwarancja będzie przewidywała wszystkie przypadki zatrzymania wadium przez zamawiającego określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 ustawy 9.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą, a w szczególności: 9.6.1 poręczenie będzie przewidywało wszystkie przypadki zatrzymania wadium przez zamawiającego określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy 9.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-21 - Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Słowackiego 14 w Katowicach
Dodano: 2024-07-19 - „Naprawy miejscowe na terenie Stadionu Śląskiego zgodnie z zaleceniami wynikającymi z okresowych przeglądów budowlanych dotyczących stanu technicznego obiektu”
Dodano: 2024-07-16 - Budowa systemu oświetlenia sportowego na boisku treningowym przy ul. Modrzewskiego 3 w Bytomiu
Dodano: 2024-07-16 - Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 13 w Gliwicach
Dodano: 2024-07-13 - Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
Dodano: 2024-07-12 - Remont odcinka drogi głównej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) przy ulicy Srebrnej 172/188 w Częstochowie
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-11 - Zaprojektowanie i wykonanie robót pn: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ślemień
Dodano: 2024-07-11 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji: „Remontu chodników przy ul. Dębowej prowadzących do SP 13 (BO)” oraz „Remontu chodnika przed wejściem do SP 13(...)”
Dodano: 2024-07-11