Przetargi.pl
Odmulenie rowów melioracyjnych oraz udrożnienie przepustów

Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-125 Wawrzeńczyce, Wawrzeńczyce 57
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 2874003, 2874007 , fax. 0-12 2874003, 2874007
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce
    Wawrzeńczyce 57 57
    32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie
    tel. 0-12 2874003, 2874007, fax. 0-12 2874003, 2874007
    REGON: 00053229200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igwa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odmulenie rowów melioracyjnych oraz udrożnienie przepustów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składają się roboty związane z odmuleniem rowów melioracyjnych oraz udrożnieniem przepustów na rowach melioracyjnych na terenie Gminy Igołomia - Wawrzeńczyce. Prace wykonane zostaną na następujących odcinkach rowów melioracyjnych oraz na przepustach: 1. Pobiednik Mały - wykonanie dwóch przyczółków betonowych na przepuście pod drogą gminną 2. Pobiednik Wielki (Spytarki)- odmulenie rowu na długości 770 mb 3. Tropiszów (Przedewsia) - odmulenie dna rowu na długości 1420 mb 4. Igołomia (kolonia Luborzycka, od Lipowieckiego po Myśliwiec) - wykonanie odmulenia rowu melioracji szczegółowej 390 mb, 5. Odwiśle (wzdłuż drogi od figurki do potoku Tropiszowskiego) - odtworzenie rowu przydrożnego o nr ewid. 544 przy drodze gminnej o nr ewid 266, na długości 450 mb 6. Złotniki (od Miszczyk do Kanału nr 2) - odmulenie rowu melioracji szczegółowej w miejscowości Złotniki na długości 644 mb 7. Dobranowice (w stronę Więckowic) - odtworzenie rowu na długości 915 mb Szczegółowy zakres prac do wykonania określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Mapy sytuacyjne znajdują się w siedzibie Zamawiającego - do pobrania na wniosek Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, którzy: w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - zrealizowali roboty melioracyjne w zakresie budowy, modernizacji, przebudowy, odbudowy, remontu rowów na kwotę łączną co najmniej 100.000 zł brutto szczegółowo opisane w pkt VII ust. 6 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumnty, jakie Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:1.Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje Pełnomocnik. W miejscu (nazwa i adres Wykonawcy)należy wpisać dane dotyczące konsorcjum ( wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 2.Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załączniki nr 3 i 4 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - robót melioracyjnych w zakresie budowy, modernizacji, przebudowy, odbudowy, remontu rowów na kwotę łączną co najmniej 100.000 zł brutto oraz dokumenty (referencje poprzednich Zamawiających) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: rodzaj wykonanych robót, wartość robót, termin realizacji, nazwę i adres Zamawiającego. 7. Wykaz pracowników, którzy realizować będą zamówienie. 8. Wykaz posiadanego sprzętu do realizacji zamówienia, tj. co najmniej: - samochód samowyładowczy wraz z dokumentem potwierdzającym aktualne badanie techniczne - 1 szt. ładowność min. 10 t, - koparka kołowa samojezdna wyposażona w łyżkę skarpową - 1 szt. - koparka gąsienicowa wyposażona w łyżkę skarpową - 1 szt. - spycharka samojezdna - 1 szt. Należy sporządzić odrębnie wykaz sprzętu własnego, odrębnie wykaz sprzętu: dzierżawionego, w użyczeniu, leasingu itp. wraz z dokumentami potwierdzającymi dzierżawę, użyczenie itp.). 9. Kosztorysy ofertowe na poszczególne odcinki rowów sporządzone na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, zawierające ceny za poszczególne roboty wymienione i ponumerowane w przedmiarze. 10. Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane w pkt VII ust.3 dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; 11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć w ofercie: a) Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Wykaz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; c) Oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia. Przy składaniu oświadczeń i dokumentów z pkt. 2,3,4,5,10,11-oświadczenia i dokumenty winien złożyć każdy z Wykonawców. Przy składaniu dokumentów z pkt. 1,6,7,8,9, - można złożyć jeden wspólny dokument, który podpisuje Pełnomocnik. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII ust. 3, 4, 5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII ust. 3,4,5 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenia powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty winny zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igwa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach