Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg
- Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada 65
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7256700 , fax. 044 7145840
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
ul. 11-go Listopada 65 65
95-040 Koluszki, woj. łódzkie
tel. 044 7256700, fax. 044 7145840
REGON: 59064836200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odławianie z terenu Gminy Koluszki bezpańskich psów i ich hotelowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odławianie wskazanych przez Zamawiającego bezpańskich psów z całego terenu administracyjnego Gminy Koluszki oraz ich hotelowanie . 2) Zakres świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje : a ) przejecie dotychczas hotelowanych psów w ilości 150 sztuk będących własnością Gminy Koluszki i zapewnienie im opieki weterynaryjnej oraz właściwych warunków pobytu psów w hotelu. b ) przybycie na miejsce, gdzie znajduje się bezpańskie lub podejrzanie zachowujące się zwierzę oraz odłowienie, a następnie dostarczenie do hotelu dla psów w ilości do 70 sztuk. c ) zapewnienie opieki weterynaryjnej i właściwych warunków pobytu psów w hotelu w ilości maksymalnej do 70 sztuk d ) w szczególnie uzasadnionych przypadkach uśpienie zwierzęcia może być dokonane po uprzednim uzyskaniu zgody lekarza weterynarii. e ) oznaczanie numerem identyfikacyjnym przebywających w hotelu psów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 775000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia. Zamawiający uzna w/ w warunki za spełnione, jeżeli Wykonawca załączy podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz podpisane oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz dodatkowo wykaże, że : a) prowadzi działalność gospodarczą uprawniającą do realizacji niniejszego zamówienia i załączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie, wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r . Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie w/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub oświadczenia złożonego przed właściwym organem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Hotelowanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Dmosin oraz podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt w okresie od 1 lipca 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Dodano: 2016-06-10 - Dożywotnie zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Dmosin
Dodano: 2015-12-07 - Sukcesywne przyjęcie do schroniska bezpańskich psów z terenu Gminy Koluszki oraz zapewnienie im właściwych warunków pobytu
Dodano: 2014-07-01 - Odławianie oraz odbieranie wskazanych przez Zamawiającego bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Rokiciny oraz ich hotelowanie
Dodano: 2014-01-31 - Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami domowymi, pochodzącymi z terenu gminy Bolimów
Dodano: 2014-01-30 - Odławianie oraz odbieranie wskazanych przez Zamawiającego bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Rokiciny oraz ich hotelowanie.
Dodano: 2014-01-02 - Odławianie oraz odbieranie wskazanych przez Zamawiającego bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Rokiciny oraz ich hotelowanie.
Dodano: 2013-12-23 - Sukcesywne przyjęcie do schroniska bezpańskich psów z terenu Gminy Koluszki oraz zapewnienie im właściwych warunków pobytu.
Dodano: 2013-12-18 - Zapewnienie opieki bezdomnym psom z terenu Gminy Szczerców w 2014r. przebywającym obecnie w schronisku w m. Krzeczkowo, gm. Mońki
Dodano: 2013-12-17 - Odławianie oraz odbieranie wskazanych przez Zamawiającego bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Rokiciny oraz ich hotelowanie
Dodano: 2013-12-13