Przetargi.pl
Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Pacyna

Gmina Pacyna ogłasza przetarg

  • Adres: 09-541 Pacyna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 285 80 80 , fax. 0-24 285 80 54
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacyna
    ul. Wyzwolenia 7
    09-541 Pacyna, woj. mazowieckie
    tel. 0-24 285 80 80, fax. 0-24 285 80 54
    REGON: 61101581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pacyna.mazowsze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Pacyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Pacyna”. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określono w załączniku nr 1 do projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 16 000 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100.); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: na rachunek bankowy Gminy Pacyna z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium do przetargu nr ZPPG.271.2.2019 na zamówienie pn. „Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych Gminy Pacyna”. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium załączyć do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu załączyć oddzielnie, a jego kopię dołączyć do oferty. 5.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy „Pzp”. 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy „Pzp”. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, zatrzymania oraz o zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa „Pzp”. 9.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), w gwarancji lub poręczeniu, jako Wykonawcy winni być wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum bądź wspólnicy spółki cywilnej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Pacyna, o którym mowa w art. 9b, art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), prowadzonego przez Wójta Gminy Pacyna; b) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), prowadzonego przez właściwego miejscowo Marszałka Województwa, w związku z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ww. ustawy w zakresie transportu odpadów; c) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), prowadzonego przez właściwego miejscowo Marszałka Województwa, w związku z art. 50 ust. 1 pkt 3 lit. b ww. ustawy w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; d) zezwolenie na zbieranie odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), w tym w szczególności art. 232 -w przypadku, gdy Wykonawca zamierza zbierać odpady komunalne, prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych we własnym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi, w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi, prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie, wynikające z obowiązujących przepisów prawa; e)umowę/-y z instalacją/-ami komunalną/-ymi na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych/pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) ;b) oświadczenia, stanowiące załączniki Nr 9 i 10 do SIWZ; c) pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów i/lub pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. d) kopię gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu należy dołączyć oddzielnie). W przypadku gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu, winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego. Dołączone kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. e) zobowiązanie podmiotu - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku nie korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca nie musi załączać go do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach