Przetargi.pl
ODDYMIANIE KLATKI SCHODOWEJ K3 I PRZEBUDOWA PRZEGRÓD ZEWNĘTRZNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 5 W HORNÓWKU GMINA IZABELIN

Gmina Izabelin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin C, 3 Maja 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
    3 Maja 42
    05-080 Izabelin C, woj. mazowieckie
    REGON: 013271861
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODDYMIANIE KLATKI SCHODOWEJ K3 I PRZEBUDOWA PRZEGRÓD ZEWNĘTRZNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 5 W HORNÓWKU GMINA IZABELIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie InwestycyjnePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na oddymianiu klatki schodowej K3 i przebudowa przegród zewnętrznych Szkoły Podstawowej im. płka Stanisława Królickiego. Obiekt zlokalizowany na terenie przy ul. Wojska Polskiego 5 w Hornówku, gmina Izabelin, powiat warszawski zachodni, województwo mazowieckie. Obiekt zlokalizowany na działkach nr 480/2 i 480/3 z obrębu 0008, jednostka ewidencyjna 143202_2 Hornówek. Gmina Izabelin. Zadanie Inwestycyjne polega, na wykonaniu prac w oparciu o dokumentację projek-tową: a) Projekt budowlany oddymiania klatki schodowej K3 i przebudowy przegród zewnętrznych Szkoły Pod-stawowej im. Płk Stanisława Królickiego przy ul. Wojska Polskiego 5 w Hornówku.b) Projekt budowlany przebudowy przegród zewnętrznych Szkoły Podstawowej im. Płk Stanisława Królic-kiego przy ul. Wojska Polskiego 5 w Hornówku.c) SPECYFIKACJE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH do projektów wykonawczych stanowią-ce integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.• ST-1 - Tom I Architektoniczno-budowlany• ST-2 - Tom II Sanitarny• ST-3 – Tom III Instalacje elektryczne2. Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt 1 lit b została uzgodniona z właściwymi organami admini-stracji publicznej i uzyskała zgodę wydaną przez Starostę Powiatu Warszawskiego Zachodniego - Wydział Ar-chitektury i Budownictwa.3. Wszędzie, gdzie zachodzi rozbieżność pomiędzy projektami budowlanymi, a projektami wykonawczymi i specyfikacjami technicznymi, należy przyjąć rozwiązania określone w projektach wykonawczych i specyfikacjach, jako uściślających projekt budowlany.4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót: 1) Wykonywanie robót konstrukcyjno-budowlanych,a) rozbiórka stolarki okiennej i drzwiowej,b) montaż stolarki okiennej i drzwiowej (w tym drzwi napowietrzających i okna oddymiającego klatkę schodową K3)c) montaż okien pomiędzy salą gimnastyczną a foyer’em z zabudową GK,d) rozbiórka naświetli pomiędzy salą gimnastyczną a foyer’em,e) rozbiórka bezklasowej obudowy pom. dyżurki,f) rozbiórka podestu drewnianego w pom. dyżurki,g) rozbiórka przegród murowanych,h) rozbiórka drewnianych zabudów grzejników na drogach ewakuacyjnych,i) montaż zabudowy grzejników z MDF,j) wykonanie przegrody stropowej dyżurki na parterze,k) wykonanie przegród wewnętrznych murowanych,l) wykonanie przegrody zewnętrznej murowanej z dociepleniem styropianem, wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym i malowanym farbą, m) wykonanie przegród wewnętrznych gk na stelażu aluminiowym,n) wykonanie przegrody stropowej dyżurki na parterze, o) wykonanie obudowy koryt instalacji elektrycznej gk na stelażu aluminiowym w piwnicy,2) Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej w szatnia) demontaż instalacji wentylacyjnej w wyznaczonym zakresie b) modernizacja systemu nawiewno-wywiewnego,c) montaż rurociągów wentylacyjnych,d) montaż armatury wentylacyjneje) regulacja działania instalacjif) projekt powykonawczy3) Modernizacja instalacji elektryczneja) modernizację instalacji oświetlenia podstawowego;b) modernizację instalacji oświetlenia ewakuacyjnego kierunkowego;c) instalację gniazd wtyczkowych ogólnych;d) zasilanie urządzeń Ppoż. (instalacji oddymiania, SSP);e) instalację oddymiania klatki III;f) modernizacja rozdzielnic elektrycznych,g) sprawdzenie, pomiar i uruchomienie instalacji elektrycznej.4) uporządkowanie przyległego terenu. Prace porządkowe w trakcie realizacji zadania oraz po ich zakoń-czeniu gwarantujące czystość w obszarze podlegającym zamówieniu;5) Roboty tymczasowe:a) wygrodzenie terenu oraz jego zabezpieczenie na czas prowadzenia robót budowlanych.b) ustawienie, przenoszenie i rozebranie rusztowań, drabin i prostych rusztowań na ko-byłkach przy malowaniu na wysokości do 5m,c) montaż, demontaż, przenoszenie, praca na rusztowaniach,d) demontaż i montaż elementów wyposażenia wnętrz e) ustawienie i praca urządzeń transportu pionowego.5. W ramach realizacji budowy należy zapewnić bieżącą obsługę geodezyjną budowy, w tym: a) prace przygotowawcze, pomiary uzupełniające konieczne do realizacji zadania, domiary sytuacyjne, uściślenie rzędnych wysokościowych , b) prace pomiarowe poparte wpisami w dzienniku budowy. c) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza elementów inwestycji, d) przekazanie zamawiającemu 5 kompletów kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryza-cji powykonawczej.6. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za wykonane dodatkowych usług, nie stanowią-cych przedmiotu zamówienia.7. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia będą prowadzone etapowo. Wykonawca musi sporządzić harmonogram robót w ramach każdego etapu w taki sposób by zapewnić bezpieczeństwo w trakcie realizacji robót. Harmonogram robót musi być zgodny z kolejnością etapów ustalonych przez Wyko-nawcę, kolejność realizacji poszczególnych podetapów w ramach danego etapu Wykonawca powinien okre-ślić samodzielnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji budowlanej oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiące załączniki do niniejszej SWZ, Przedmiar robót załączony tylko pomocniczo. Wyceny należy dokonać w oparciu o załączoną dokumentację budowlaną .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach