Przetargi.pl
Odbudowa zniszczonego w wyniku powodzi mostu w drodze powiatowej Nr 2786D w miejscowości Chroślice gmina Męcinka w km 2+077

Powiat Jaworski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Wrocławska 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7290100 , fax. 076 7290160
  • Data zamieszczenia: 2010-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jaworski
    ul. Wrocławska 26 26
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7290100, fax. 076 7290160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jawor.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa zniszczonego w wyniku powodzi mostu w drodze powiatowej Nr 2786D w miejscowości Chroślice gmina Męcinka w km 2+077
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa mostu uszkodzonego na skutek intensywnych opadów w sierpniu 2010 r. Odbudowa będzie polegała na całkowitej rozbiórce podmytego mostu i wykonaniu nowego przepustu z elementów prefabrykowanych, posadowionych na fundamencie betonowym. Na elementach prefabrykowanych wykonana zostanie żelbetowa płyta zapewniająca równomierny rozkład obciążenia użytkowego Wykonane zostaną nowe mury oporowe oraz mury odbudowane od strony wody dolnej. Dodatkowo przewidziano wykonanie umocnienia dna na długości 5 m przed przepustem. Ze względu na stan obiektu i zakres odbudowy zaprojektowano rozbiórkę istniejących murów oporowych przy obiekcie oraz ich odbudowę. Planuje się rozbiórkę nawierzchni na dojazdach w obszarze koniecznym do wykonania robót ziemnych. Mostek zaopatrzono w obustronne sztywne bariery, które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i zamontować w belkach podporęczowych. Na mostku i dojazdach przewiduje się nawierzchnię z betonu asfaltowego. Od strony górnej wody zaprojektowano na obiekcie chodnik dla pieszych. W obszarze odbudowywanego obiektu zaprojektowano umocnienie dna koryta rowu w postaci płyt ażurowych betonowych układanych na podsypce cementowo- piaskowej. Ponadto ze względu na znaczne zamulenie cieku przewidziano udrożnienie kanału na długości 90 m poniżej obiektu. Ze względu na zwiększenie przekroju obiektu, zachodzi konieczność przebudowy kanalizacji deszczowej na odcinku 4,0 m. W obiekcie brak urządzeń obcych. Ramowy zakres realizacji robot obejmuje: - wykonanie tymczasowej kładki dla pieszych - roboty rozbiórkowe istniejących elementów wyposażenia, konstrukcji ścian czołowych i przepustu, - wykonanie projektowanego fundamentu, - ustawienie prefabrykatów żelbetowych, - wykonanie projektowanej płyty żelbetowej, - przełożenie odcinka kanalizacji deszczowej, - wykonanie hydroizolacji, - wykonanie murów oporowych, - wykonanie zasypki prefabrykatów, - wykonanie projektowanych żelbetowych belek podporęczowych, - wykonanie ubezpieczenia dna koryta cieku, - montaż elementów wyposażenia (balustrady), - wykonanie nawierzchni na dojazdach wraz z chodnikiem, - rozbiórkę kładki tymczasowej i uporządkowanie terenu. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania części nawierzchni na moście, tj. warstwy ścieralnej betonu asfaltowego 4 cm, skropienia podbudowy emulsją asfaltową oraz podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 4 cm. 2. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót do wykonania określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. 3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego porządku, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, demontaż obiektów tymczasowych, wywóz ziemi i gruzu na wysypisko i utylizację odpadów. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, niniejszą SIWZ oraz obowiązującymi przepisami. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. 6. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek wykonać projekt czasowej organizacji ruchu w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w dokumentacji projektowej oraz po uprzednich uzgodnieniach jego zatwierdzenie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spjawor-bip.pbox.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach