Przetargi.pl
Odbudowa zespołu ostróg drewnianych zlokalizowanych na wschód od Portu Darłowo

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 428 406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 428 406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 14502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa zespołu ostróg drewnianych zlokalizowanych na wschód od Portu Darłowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa zespołu ostróg drewnianych na wschód od Portu Darłowo. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: remont zespołu ostróg drewnianych na obszarze pasa technicznego administrowanego przez Urząd Morski w Słupsku, na działkach nr 1 obręb 0003 Darłowo, nr 269/1, 268/1, 267/1, 266, 265 obręb 0013 Kopań, nr 264, 263, 262 obręb 0027 Wicie oraz na obszarze morskich wód wewnętrznych i wód terytorialnych RP. Zakres remontu obejmuje odcinek brzegu morskiego pomiędzy 261,0 km a 269,0 km i znajduje się w granicach odcinka wskazanego do ochrony w ramach realizacji ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o ustanowieniu programu wieloletniego „Program ochrony brzegów morskich” (Dz.U. z 2016 r. poz. 678) - 22) Wicie (261,0 – 262,300). W skład systemu ochrony brzegu wchodzi zespół 53 szt. ostróg brzegowych o średniej długości ok. 110 m, 39 ostróg, to ostrogi typu „I”, natomiast pozostałe 14 szt. stanowią ostrogi typu „T”. Istniejące ostrogi drewniane uległy rozlicznym uszkodzeniom i nie mogą być dalej eksploatowane z uwagi na generowanie przez wybrakowania pali w ostrogach niekorzystnych dla sedymentacji zaburzeń prądów wodnych w strefie brzegowej. Szybki postęp erozji brzegu morskiego na przedmiotowym odcinku wybrzeża powoduje powstawanie dalszych niekorzystnych zmian w strefie podbrzeża jak i położenia linii brzegowej. W ramach remontu ostróg należy usunąć pale, które uległy wychyleniu bądź uszkodzeniu oraz pogrążyć zostaną nowe pale, o długościach większych niż istniejące. Ponadto zakłada się wykonanie demontażu istniejącego oraz montaż nowego podwójnego kleszczenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki nr 8-13 do SIWZ. Zamawiający przewiduje dokonywanie rozliczeń częściowych na warunkach określonych w umowie (projekt umowy zał. Nr 4 do SIWZ) w okresach rozliczeniowych do 90% wartości umowy w rozbiciu na lata: a. 2018 - rozliczenie remontu ostróg nr 1-9, b. 2019 – rozliczenie remontu ostróg 10-25, c. 2020 – rozliczenie remontu ostróg nr 26-53. Powyższy zakres realizacji remontu ostróg zostanie określany w harmonogramie rzeczowo - terminowym – który będzie na bieżąco aktualizowany w zależności od postępu realizowanych robót budowlanych oraz posiadanych przez Zamawiającego środków w danym roku budżetowym. 4. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca zorganizował zaplecze (punkt) administracyjne np. kontener z zapleczem socjalnym, w którym będzie koordynował prowadzone prace, zlokalizowany na terenie budowy. Zamawiający wymaga również, aby Wykonawca organizował cotygodniowe narady robocze z przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy, przy udziale Kierownika budowy oraz składał co miesięczne raporty z postępu prac. 5. Kierownik budowy jest zobowiązany do przebywania na terenie budowy i wykonywania czynności kierownika budowy w czasie realizacji robót, z wyjątkiem sytuacji, gdy czynności te zmuszony jest wykonywać poza terenem budowy. 6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu lub usługi równoważnej w stosunku do opisanych przedmiocie zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego Wykonawcę;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, kosztorys ofertowy, w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 8.2. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach