Przetargi.pl
Odbudowa zbiorników retencyjnych wraz z budowlami piętrzącymi Glina I i Glina II - obiekty małej retencji

Nadleśnictwo Spała ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Spała, A. Gabrysiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 44 7257050, +44 7257044 , fax. +48 44 7257052
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Spała
    A. Gabrysiewicza 2
    97-215 Spała, woj. łódzkie
    tel. +48 44 7257050, +44 7257044, fax. +48 44 7257052
    REGON: 59001918100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spala.lodz.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa zbiorników retencyjnych wraz z budowlami piętrzącymi Glina I i Glina II - obiekty małej retencji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeprowadzenie prac odtworzeniowych na terenie o łącznej powierzchni około 2,7 ha z czego lustro wody odtwarzanego zbiornika Glina I zajmie powierzchnię 0,9 h, a pozostały obszar inwestycji będą stanowiły m.in.: • drogogrobla pomiędzy zbiornikami Glina I i Glina II • grobla zbiornika dolnego z budowlą przelewowo - upustową • powierzchnia niezabudowana wokół zbiornika Glina I (powierzchnia biologicznie czynna) gdzie planuje się zdeponowanie i zagospodarowanie urobku powstałego z kształtowania czaszy zbiornika Glina I. Zbiornik Glina II poza odbudową drogogrobli i przepustu pozostaje w stanie istniejącym. W skład przedsięwzięcia wchodzi: 1. Odbudowa zbiornika retencyjnego Glina I 2. Odbudowa grobli dolnej zbiornika – grobla nr 1 3. Wykonanie budowli przelewowo – upustowej 4. Odbudowa drogogrobli pomiędzy zbiornikami Glina I i Glina II 5. Wykonanie przepustu rurowego Ø 120, L = 9,0 m typu PP-8 na cieku Olszówka 6. Wykonanie umocnienia dna (bystrotoku) na cieku Olszówka poniżej projektowanego przepustu. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na działce o numerze ewidencyjnym: 269, 270/1 obręb 0006 Glina Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych, 00/100). Szczegółowe informacje dot. wnoszenia wadium zawiera SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony formularz ofertowy (oryginał) - (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz z kosztorysem ofertowym (wykonanym metodą uproszczoną – ceny jednostkowe w kosztorysie winny być kwotami netto, kwota brutto powinna zostać wpisana w formularzu oferty. Nie dołączenie do oferty formularza ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp); 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24. ust. 1. pkt. 13-22 i ust. 5. ustawy Pzp, według wzoru będącego Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust. 1. ustawy Pzp., według wzoru będącego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach