Przetargi.pl
Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo - Brzózki w km 6+500 – 8+160” w ramach projektu pn. „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe na terenie województwa Zachodniopomorskiego

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-848 Warszawa, Żelazna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 914 411 200, , fax. 914 411 300
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    Żelazna 59A
    00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 914 411 200, , fax. 914 411 300
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecin.wody.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo - Brzózki w km 6+500 – 8+160” w ramach projektu pn. „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe na terenie województwa Zachodniopomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie niniejszego PFU, niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót budowlanych, 2) Uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń wynikających z zapisów ustawy Prawo wodne, Prawo budowlane, OOŚ i innych, które są niezbędne przed rozpoczęciem robót, oraz przy realizacji robót budowlanych, w tym dotyczące również wycinki drzew, uregulowania spraw własnościowych itd. 3) Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania powierzonego zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane [tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 148 ze zm.], w tym prowadzenie nadzoru autorskiego, 4) Wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, Złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy i jeśli konieczne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 2 Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Gminy Nowe Warpno, obręb Brzóz na działkach o nr ewid.: 10/2, 58, 250, 397/2, 398. Program Funkcjonalno – Użytkowy obejmuje swym zakresem rzeczowym odbudowę wału przeciwpowodziowego o długości około L = 1,74 km spełniającego parametry techniczne obowiązujące dla wałów III klasy, celem zamknięcia układu obwałowań poprzez dowiązanie się do podwyższenia terenu. Długość wału (ok. 1,74 km) określona została na podstawie pomiaru geodezyjnego wykonanego w 2014 r., projektowanej trasy wału. 3 Celem inwestycji jest ochrona przeciwpowodziowa terenów położonych nad Zalewem Szczecińskim w rejonie miejscowości Brzózki, Miroszewo, Popielewo oraz Warnołęka. Ze względu na zły stan techniczny istniejących wałów przeciwpowodziowych nie zabezpieczają one wystarczająco tych miejscowości. Obszar objęty potencjalnym oddziaływaniem wód powodziowych stanowią tereny zabudowane z obiektami użyteczności publicznej i infrastruktury technicznej. Teren ten jest szczególnie narażony w okresach jesienno – zimowych i wiosennych na oddziaływanie związane z pojawiającym się zjawiskiem cofki. Zadanie pn.: „Odbudowa wału przeciwpowodziowego Miroszewo – Brzózki w km 6+500 – 8+160” jest objęte dofinansowaniem z Funduszy Europejskich i realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera Program Funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ: 4 Zamawiający planuje przeprowadzenie wizji lokalnej w dniach 28-30.12.2020 r. Wizja lokalna będzie miała charakter pomocniczy dla Wykonawcy, który na tej podstawie samodzielnie ustali stan faktyczny terenu objętego inwestycją i zapozna się ze wszystkimi uwarunkowaniami technicznymi w celu prawidłowej realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 25 000, 00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.5 SIWZ (inne niż pieniężna) musi być załączony do oferty w formie oryginału
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ,2. dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy, 3. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik,4. dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej 5. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 2 i Załącznikiem nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 2 i Załącznikiem nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 8, dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 9. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach