Gmina Tyszowce ogłasza przetarg
- Adres: 22-630 Tyszowce, ul. 3 Maja
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 661 93 15, , fax. 084 661 21 29
- Data zamieszczenia: 2019-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tyszowce
ul. 3 Maja 8
22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
tel. 084 661 93 15, , fax. 084 661 21 29
REGON: 95036905000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa rowu odprowadzającego wody powierzchniowe z terenów prawej strony rzeki Huczwy w miejscowości Tyszowce na działkach o nr geod. 1899, 1471 i 1908, uszkodzonego w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2016 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Odbudowa rowu odprowadzającego wody powierzchniowe z terenów prawej strony rzeki Huczwy w miejscowości Tyszowce na działkach o nr geod. 1899, 1471 i 1908, uszkodzonego w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2016 r” – polegające na wykonaniu robót budowlanych–odbudowy rowu odwadniającego w Tyszowcach. 1) odwodnienie wykopów – konieczność wykonania odwodnienia oraz sposób jego prowadzenia Wykonawca ustali z Inspektorem w toku robót, w zależności od warunków, które wówczas wystąpią na placu budowy, 2) wykonanie profilowania dna i skarp rowu, 3) wykonanie umocnień skarp i dna rowu na wskazanych odcinkach, 4) montaż studni rewizyjnej betonowej, łączonej na uszczelki, DN 2000, z włazem żeliwnym typ D400, 1 szt., 5) montaż przepustów betonowych DN 1000 i wykonanie zabudowy rowu na wskazanych odcinkach wraz z wykonaniem przyczółków, 6) montaż kolektora z rur PVC – U, dn 315 łączonego poprzez kielichy z uszczelkami, jako przedłużenia istniejącego kanału odprowadzającego wody opadowe z terenu przedszkola i włączenie w/w przedłużenia do przepustu oznaczonego jako P2 na dz. nr 1471 7) demontaż zabezpieczenia wykopów i zasypanie elementów budowlanych związanych z budową przepustów i zabudów rowu, 8) przywrócenie terenu robót/ uporządkowanie do stanu sprzed rozpoczęciem budowy Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 10 i 11 do SIWZ), w skład której wchodzą: − projekt budowlany, − specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), − przedmiar robót. 2.Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, Warunki gwarancji opisuje § 11 Projektu umowy. 3. Zatrudnienie części pracowników na umowę o pracę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 53962000050000877420000350 w Banku Spółdzielczym w Łaszczowie z adnotacją: „Wadium na: ZP. 271.08.2019” b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 8.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, oraz bezwzględnie musi wskazywać termin jego ważności. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne, bezwarunkowe i na pierwsze żądanie zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: W związku z niestosowaniem art. 24aa ust.1 ustawy Pzp w przedmiotowym postępowaniu, wszystkie wymagane dokumenty winny być złożone razem z ofertą. Razem z ofertą; 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. (Według wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ) 1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w tym punkcie. 1.2. Zobowiązanie innego podmiotu, albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot inny w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, stanowi potwierdzenie, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został wykonawcy faktycznie udostępniony toteż powinno być złożone z ofertą. (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Aktualne na dzień złożenia oświadczenia i dokumenty: 3.1. potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (50 tys. zł) , w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa wyżej, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”. 3.2. potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności zawodowej, tj; - wykaz osób, (1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie inżynierii sanitarnej) skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy złożyć niżej wymienione dokumenty : Razem z ofertą; 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. (wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ) 2.1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w tym punkcie. 6.2.1.2. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w tym punkcie. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, wykonawca przekazuje Zamawiającemu; 2.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (informacja po otwarciu ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ) 3. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji. .4. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r poz. 1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 5. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu j.w. inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 4, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570, z późn. zm.). 7. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności (zał. nr 6 do SIWZ) 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. Dokumenty dodatkowe w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23 ust.2 ustawy Pzp). Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy i wykonanie umowy. 9. Dokumenty wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza RP. 69.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu., 9.2. Wykaz co najmniej jednej roboty budowlanej zgodnie z opisem w punkcie 6.1.3 2) (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 9.3. Wykaz osób zgodnie z opisem w punkcie 6.1.3 2) (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 9.4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Trzydnik Duży
Dodano: 2023-09-12 - Remont drogi gminnej nr 107142L w Kiełczewicach Pierwszych na odcinku 509 mb
Dodano: 2023-08-30 - Budowa Strefy Zdrowia nad Krzną: tężnia solankowa oraz miejsce do morsowania w Białej Podlaskiej
Dodano: 2023-05-31 - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Trzydnik Duży
Dodano: 2023-05-18 - Budowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej na terenie gminy Kąkolewnica
Dodano: 2023-05-05 - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Trzydnik Duży
Dodano: 2023-03-15 - Poprawa efektywności energetycznej i przebudowa budynku publicznego remizy OSP na funkcje społeczno-kulturalne w miejscowości Podstary Zamość
Dodano: 2023-03-06 - Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych i dróg wewnętrznych asfaltowych oraz gruntowych nieutwardzonych na terenie Gminy Piaski w 2021 roku
Dodano: - Budowa grobowców na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach.
Dodano: 2020-10-01 - Zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczenia mostu drogowego przez rzekę Bystrzycę w ciągu al. Unii Lubelskiej w Lublinie poprzez wykonanie podparcia oczepu filarów oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Dodano: 2020-09-11