Przetargi.pl
Odbudowa mostu w ciągu ul. Okulickiej na potoku Uszewka w miejscowości Bucze w Gminie Brzesko

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 00052390400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa mostu w ciągu ul. Okulickiej na potoku Uszewka w miejscowości Bucze w Gminie Brzesko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Most w Buczu na potoku Uszewka w ciągu gminnej drogi publicznej ( ul. Okulickiej) został uszkodzony podczas powodzi w 2010 r Planowana inwestycja wymagać będzie rozbiórki istniejącej budowli, która polegać będzie na rozkruszeniu korpusu żelbetowego mostu i wywiezieniu powstałego materiału z rozbiórki na składowisko W celu rozbiórki ścian fundamentowych i przyczółków mostowych należy wykonać wykopy ziemne przy użyciu ciężkiego sprzętu. Wykopy i miejsca robót należy zabezpieczyć szczelnymi brusami stalowymi, a materiał z wykopu wywieźć poza teren budowy. Wszystkie roboty rozbiórkowe należy wykonywać zgodnie z instrukcją BHP.. Projektowany most będzie miał konstrukcję żelbetową i wykonany będzie jako przepust ramowy i będzie usytuowany w miejscu istniejącej budowli, a jego oś będzie przebiegać podkątem 70° do osi koryta cieku Uszewka w miejscu przekroczenia, oraz równolegle do osi przebudowywanej drogi gminnej. Na przebudowywanych dojazdach do obiektu projektuje się pobocze szerokości 0,75m po obu stronach drogi. Odwodnienie drogi będzie realizowane za pomocą projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych. Liniowy zakres budowlanych robót drogowych na długości około 76,30m, polegać będzie na przebudowie drogi gminnej w miejscowości Bucze oraz budowie nowego przepustu ramowego w miejsce istniejącego mostu na cieku Uszewka w ciągu w/w drogi. Przebudowa drogi na łącznym odcinku około 76m polegać będzie na wykonaniu warstw konstrukcyjnych nowej podbudowy jezdni z kruszywa łamanego, wykonaniu nowej nawierzchni jezdni, wykonaniu pobocza drogi o nawierzchni żwirowej i szerokości 0,75m oraz wykonanie umocnienia nasypu drogowego na przedmiotowym odcinku drogi. W związku z przebudową korony drogi zaplanowano wykonanie nowego nasypu drogowego. Projektowany nasyp drogowy o pochyleniu skarpy 1:1,5 zostanie obsiany mieszanką traw. W bezpośrednim sąsiedztwie przepustu przewidziano umocnienie skarpy nasypu przy korpusie przepustu kamieniem łamanym na zaprawie cementowo-piaskowej o gr. 20-25cm i podsypce piaskowej gr. 15cm.Podstawa umocnionej skarpy zastabilizowana palisada drewnianą o średnicy 10-12cm i długości1,20m.W obrębie przebudowywanej drogi roboty budowlane będą polegać na rozbiórce istniejących warstw nawierzchni jezdni i frezowaniu pod nowe warstwy przebudowanej jezdni. Frezowanie będzie realizowane do głębokości maksymalnej 5cm od istniejącej rzędnej nawierzchni drogi, na szerokości około 5,0 m. Nowoprojektowany przepust przez ciek Uszewka to obiekt jednoprzęsłowy. Rozpiętość teoretyczna obiektu w osiach podpór wynosi 6,90m. Projektuje się jezdnię dwu pasmową o szerokości 5,00m oraz chodnik jednostronny dla pieszych o szerokości użytkowej 1,30m oraz bezpiecznik o szerokości 0,50m. Całkowita szerokość przepustu wyniesie 8,5m Przepust konstrukcji żelbetowej w kształcie ramy zamkniętej. Ustrój nośny zaprojektowano jako ramę zamknięta żelbetową z skrzydłami wylewane na mokro z betonu B40 hydrotechnicznego zbrojonego. Szerokość płyty dolnej i górnej wynosi 8,10m, a długość wynosi 7,76m . Zbrojenie wykonać zgodnie z rysunkiem konstrukcyjnym. Przed wylaniem mieszanki betonowej płyt i ścian przepustu należy pamiętać o zbrojeniu skrzydeł przepustu, kotwach talerzowych do zamocowania kapy chodnika i bezpiecznika oraz prętach mocowania płyty przejściowych. W ścianach przepustu utwierdzono skrzydła żelbetowe wylewane na mokro z betonu B40 hydrotechnicznego zbrojonego zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi stalą AIIN. Skrzydła o konstrukcji wiszącej o wysięgu całkowitym 4,40m i grubości 0,30m. Wykop mechaniczny prowadzić do głębokości ok. 20 cm. ponad rzędną projektową dna wykopu. Pozostałe 20 cm należy dokopać ręcznie, zwracając uwagę aby nie przegłębić wykopu. Miejscowe przegłębienia wyrównywać materiałem sypkim (piasek, pospółka) i dokładnie zagęścić. Konstrukcja przepustu posadowiona w sposób bezpośredni. Pod płytą przepustu projektuje się wymianę gruntu na warstwę 0,70m kruszywa łamanego niesortowanego zagęszczanego warstwami gr. 0,3m do wskaźnika zagęszczenia nie mniejszego niż 1,00 wg Proctora, oraz warstwę 0,40m chudego betonu. Pod krawędziami wlotu i wylotu przepustu na warstwę 1,00m chudego betonu. Zasyp konstrukcji pomiędzy skrzydłami i ścianą przepustu z kruszywa łamanego (nie agresywnego) o maksymalnej średnicy 32mm, niesortowanego zagęszczone warstwami w stanie luźnym nie więcej niż 30cm do wskaźnika zagęszczenia nie mniejszego niż 1,00 wg Proctora. Na styku ścian pionowych przepustu z dojazdami zaprojektowano płyty przejściowe, zakotwione na wspornikach wylewana na mokro.z betonu B30 zbrojonego zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi stalą AIIIN. Nawierzchnie ścieralną na obiekcie zaprojektowano z asfaltu o gr. 5cm, warstwa wiążąca o gr. min 5cm, oraz izolacji w postaci papy mostowej termozgrzewalnej posiadającej aprobatę IBDiM. Kapy chodnika i bezpiecznika zaprojektowano jako płyty żelbetowe pokryte warstwą gruntu pod powłokiżywiczne następnie warstwą żywic epoksydowo - uretanowych warstwą żywic epoksydowych elastycznych z wypełniaczem kwarcowym (łączna gr. 0,6cm). Krawężniki chodnika i bezpiecznika (20x20cm) na podlewach z chudego betonu kotwione w kapach żelbetowych przy pomocy kotew z prętów stalowych średnicy 14mm długości 50cm w rozstawie co 50cm wklejonych w krawężnik. Odkrycie krawężnika 14cm. Zabezpieczenie ruchu drogowego oraz pieszych na przepuście stanowiąbalustrady, bariery i barieroporęcze ocynkowane mocowane do płyt żelbetowych (kap chodnika i bezpiecznika) Dylatacja tylko na grubości warstw nawierzchni szerokość 5cm wypełniona masą bitumiczna posiadającą aprobatę IBDiM. Izolacje poziomą nośnej płyty żelbetowej z 1 warstwy papy termozgrzewalnej posiadająca aprobatę IBDiM (papy termozgrzewalne o podwyższonej wytrzymałości na temperaturę). Wszystkie powierzchnie betonowe stykające się z gruntem i kruszywem należy zabezpieczyć dwoma warstwami lepiku na zimno natomiast powierzchnie mające kontakt z powietrzem należy zabezpieczyć zewnętrznymi farbami hydrofobowymi. Przed przystąpieniem do robót należy zapoznać się z projektem technicznym, a roboty wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i sztuka budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 20. 000,00 PLN ( słownie : dwadzieścia tysięcy złotych 00/100PLN) zgodnie z art. 45 i art 46 upzp oraz pkt 8 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl menu: PRZETARGI / zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach