Przetargi.pl
Odbudowa mostu na kanale Rów Krzycki leżącego w ciągu drogi powiatowe nr 1027F w km 4+100

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4586800 , fax. 068 4586831
  • Data zamieszczenia: 2012-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki 3B 3B
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4586800, fax. 068 4586831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa mostu na kanale Rów Krzycki leżącego w ciągu drogi powiatowe nr 1027F w km 4+100
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbudowa mostu na kanale Rów Krzycki, która polegać będzie w szczególności na następujących działaniach: 1)wykonanie rozbiórki: -frezowanie nawierzchni na moście i dojazdach, -rozbiórka konstrukcji jezdni na moście i na dojazdach; - rozbiórka konstrukcji istniejącego mostu; -rozbiórka balustrady -usuniecie karczów 2) wykonanie robót ziemnych: -wykonanie wykopów -wykonanie nasypów -wbicie pali żelbetowe o 0,3x0,3 , długości 9,0m i 10,0m -wykonanie umocnienia nasypu za pomocą grodzi stalowych typu np. GU16-4000 o wys. 6,0m - wykonanie warstwy gruntu stabilizowanym cementem gr. 10 cm 3) wykonanie robót mostowych: -wykonanie oraz montaż zbrojenia -betonowanie elementów mostu , -montaż prefabrykatów żelbetowych typu Kujan NG dł. 15,0m o masie 9,9t -montaż łożysk elastomerowych stałych, jednokierunkowo przesuwnych i wielokierunkowo przesuwnych; -wykonanie i montaż płyt przejściowych -wykonanie izolacji -montaż sączków odwodnienia izolacji wraz z ułożeniem drenów podłużnych i poprzecznych, -wykonanie dylatacji -montaż barier drogowych energochłonnych: typu BSL oraz SP-09 -wykonanie i montaż balustrady stalowej z płaskowników; 4) wykonanie nawierzchni i ich elementów: -nawierzchni ścieralnej z SMA grubości 4 cm -wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego gr. 8,0 cm -wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego gr. 20 cm -humusowanie poboczy i skarp -ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych, -wykonanie schodów skarpowych, - izolacjo-nawierzchnia na chodnikach z żywicy poliuretanowej gr. 0,4 cm - umocnienie skarp kostka betonową gr. 6cm na podsypce cem.- piask. Grubości 5cm z wypełnieniem spoin piaskiem, - umocnienie brzegów rzeki narzutem kamiennym gr. 30 cm wraz z umocnieniem podstaw kiszką faszynową o śr. 20 cm -ułożenie krawężników : kamiennych mostowy 18x16cm z uszczelnieniem oraz betonowy 18x30cm na ławie betonowej z oporem -nawierzchnia z asfaltu twardolanego warstwa ochronna gr. 5cm -wykonanie znaków pomiarowo-kontrolnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 55 2030 0045 1110 0000 0173 0080 (Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli, ul. Wojska Polskiego 100 b, 67-100 Nowa Sól) b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt.11.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 8.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach