Przetargi.pl
ODBUDOWA MOSTÓW DROGOWYCH w SZKLARSKIEJ PORĘBIE część 1. - przez POTOK BIELEŃ w ciągu ul. Wolności część 2. - na Złotym Potoku w ciągu ul. Okrzei (w ramach likwidacji szkód popowodziowych)

Miasto Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7547712 , fax. 075 7547724
  • Data zamieszczenia: 2010-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szklarska Poręba
    ul. M. Buczka 2 2
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7547712, fax. 075 7547724
    REGON: 23082164100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBUDOWA MOSTÓW DROGOWYCH w SZKLARSKIEJ PORĘBIE część 1. - przez POTOK BIELEŃ w ciągu ul. Wolności część 2. - na Złotym Potoku w ciągu ul. Okrzei (w ramach likwidacji szkód popowodziowych)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DLA CZĘŚCI 1. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa uszkodzonego w wyniku powodzi w 2006 r. mostu drogowego, zlokalizowanego w km 1+890 potoku Bieleń w ciągu lokalnej drogi gminnej (ul. Wolności) w Szklarskiej Porębie, niebezpiecznie uszkodzonego (podpory i przęsło) w wyniku powodziowego wezbrania wody w potoku Bieleń. Założono przebudowę obiektu uwzględniającą poprawę parametrów techniczno-użytkowych, w tym spełnienie wymagań obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych w zakresie dróg i obiektów inżynierskich. Zakresem objęto odbudowę uszkodzonego obiektu mostowego w granicach działek będących we władaniu Inwestora, administratora cieku wodnego i współwładającego działką nr 62 (wieczyste użytkowanie). Przewidziano korektę usytuowania obiektu w stosunku do koryta potoku poprawiającą parametry użytkowe jezdni na obiekcie oraz regulację i roboty ubezpieczeniowe dna koryta potoku w rejonie obiektu mostowego wraz z obustronnymi dojazdami do mostu (w zakresie ograniczonym do sąsiedztwa obiektu). Projektowana odbudowa uszkodzonego przez powódź mostu polegać będzie na przebudowie i rozbudowie obiektu. Główny element konstrukcyjny - stalowa spiralnie karbowana rura przepustowa o przekroju kołowo-eliptycznym, obsypana inżynierską zasypką gruntową. Ścianki czołowe (mury oporowe) - zaopatrzone w betonowe masywne fundamenty posadowione bezpośrednio na nośnym gruncie rodzimym. Głowice ścianek czołowych są jednocześnie dolną częścią masywnych balustrad Powierzchniowe odwodnienie obiektu - spadki poprzeczne (2,0 % na jezdni - w kierunku osi odwodnienia, zlokalizowanego w odległ. 20 cm od głowicy ścianki czołowej, spadek podłużny ~1 %) wynikający z ukształtowania niwelety drogi. Woda z obiektu odprowadzona zostanie na teren przyległy, na lewym brzegu potoku i dalej do rowu trawiastego ze zdolnością retencji oraz oczyszczania. Izolacja- wszystkie doziemne powierzchnie betonowe : cienka trójwarstwowa powłokowa izolacja bitumiczna. -powierzchnie kamienne z granitowych elementów murowanych stykające się z gruntem- nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia. Zabudowa pomostu (przekroju drogowego na obiekcie) a. przekrój drogowy obiektu : jezdnia bitumiczna o szerokości całkowitej 5,00 m (z daszkowym obustronnym 2 % spadkiem w kierunku ścieków) oraz obustronne skrajne pasy wykonane z kamiennej lub betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej b. konstrukcja nawierzchni jezdni : warstwa ścieralna - beton asfaltowy 0_16 5 cm, warstwa wiążąca - beton asfaltowy 0_25 8 cm, podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa kamiennego 0_31,5 20 cm. c. Obiekt nie posiada konstrukcyjnie wydzielonych chodników dla pieszych. d. Poręcze balustrad, mocowane do głowic ścianek czołowych zaprojektowano z egzotycznego drewna bongossi (azobe). Zastosowane drewno musi posiadać cechy fizyczne, mechaniczne i odporność biologiczną nie gorszą od wskazanego gatunku drewna. Zabezpieczenie dna i brzegów potoku a. masywne kamienne mury oporowe zaopatrzone dodatkowo w betonowe fundamenty b. umocnienia dna typu ciężkiego wykonane z kamienia (granitowego) o grubości około 35+45 cm wtopionego w podbudowę z betonu B20+B25 o grubości 20 cm zakończone gurtami betonowymi z betonu B25 o przekroju 1,50x1,00 m dodatkowo zbrojonymi stalą miękką. Zasadnicze parametry techniczno-użytkowe projektowanego mostu drogowego: - klasa nośności wg PN-85/S-10030 B (40 ton) - długość całkowita obiektu (zasypki) L~8,4 m - długość całkowita konstrukcji obiektu Lp ~ 6,00 m - światło poziome otworu przepustu Lop = 3,67m - światło pionowe otworu przepustu hop = 2,61 m - szerokość całkowita obiektu B = 6,80m - szerokość jezdni Bj = 5,00 m - szerokość chodnika Bch=0m - wysokość konstrukcyjna obiektu (łącznie z nadsypką) hk= 0,89m - kąt skosu obiektu z przeszkodą a-90 stopni - nawierzchnia jezdni - beton asfaltowy - główny element nośny spiralnie karbowana rura przepustowa o przekroju kołowo-eliptycznym np. HelCor HCPA-50 L= 6,80 m, szt. 1 - ścianki czołowe masywne, kamienno-betonowe (dodatkowo zbrojone) - posadowienie bezpośrednie. Ogólne dane dotyczące projektowanych wyrobów budowlanych: - beton konstrukcji ścianek czołowych i fundamentów murów oporowych B30 W8 F150 (025_30) - beton do umocnienia dna i brzegów rzeki B20+B25 - kamień granit szary fck > 130 MPa - stal zbrojeniowa A-III N (RB500W) - stal konstrukcyjna (kształtowa) S235JR (nie dotyczy rury przepustowej) - drewno D60 np. BONGOSSI fmk >140 MPa DLA CZĘŚCI 2. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa uszkodzonego w wyniku powodzi w 2006 r. mostu drogowego, zlokalizowano na Złotym Potoku w ciągu lokalnej drogi gminnej (ul. Okrzei) w Szklarskiej Porębie. Obiekt został niebezpiecznie uszkodzony w wyniku powodziowego wezbrania wody w potoku. Niebezpiecznie uszkodzone zostały podpory i częściowo przęsło istniejącego mostu. Przy odbudowie przewidziano korektę usytuowania obiektu w stosunku do koryta potoku poprawiającą parametry użytkowe jezdni na obiekcie. Poza obiektem mostowym opracowanie projektowe obejmuje swym zakresem regulację i roboty ubezpieczeniowe dna koryta potoku w rejonie obiektu mostowego wraz z obustronnymi dojazdami do mostu (w zakresie ograniczonym do sąsiedztwa obiektu). Założono odbudowę obiektu uwzględniając poprawę parametrów techniczno-użytkowych i wymagania techniczne obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych w zakresie dróg i obiektów inżynierskich. Główny element konstrukcyjny - stalowa spiralnie karbowana rura przepustowa o przekroju kołowo-eliptycznym, obsypana inżynierską zasypką gruntową. Ścianki czołowe (mury oporowe) - zaopatrzone w betonowe masywne fundamenty posadowione bezpośrednio na nośnym gruncie rodzimym. Powierzchniowe odwodnienie obiektu - spadki poprzeczne (2,0 % na jezdni i 3% na chodniku dla pieszych) - oraz spadek podłużny, ~2 % . Izolacja- wszystkie doziemne powierzchnie betonowe : cienka trójwarstwowa powłokowa izolacja bitumiczna. -powierzchnie kamienne z granitowych elementów murowanych stykające się z gruntem- nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia. Zabudowa pomostu (przekroju drogowego na obiekcie) a. przekrój drogowy obiektu : jezdnia bitumiczna o szerokości całkowitej 5,15 m (z daszkowym obustronnym 2 % spadkiem w kierunku kamiennych krawężników) oraz jednostronny chodnik dla pieszych o szerokości 1,5 m b. konstrukcja nawierzchni jezdni : warstwa ścieralna - beton asfaltowy 0_16 5 cm, warstwa wiążąca - beton asfaltowy 0_25 8 cm, podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa kamiennego 0_31,5 20 cm. c. konstrukcja nawierzchni chodnika : warstwa ścieralna - granitowa kostka brukowa 60_80 mm 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 5 cm, podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa kamiennego 0_31,5 20 cm. d. balustrada i bariero poręcze - z egzotycznego drewna bongossi (azobe) lub inne równoważne o cechach fizycznych, mechanicznych i odporności biologicznej nie gorszej od wskazanego gatunku drewna. Zabezpieczenie dna i brzegów potoku a. masywne kamienne mury oporowe zaopatrzone dodatkowo w betonowe fundamenty b. umocnienia dna typu ciężkiego wykonane z kamienia (granitowego) o grubości około 35+45 cm wtopionego w podbudowę z betonu B20+B25 o grubości 20 cm zakończone gurtami betonowymi z betonu B25 o przekroju 1,50x1,00 m dodatkowo zbrojonymi stalą miękką. Zasadnicze parametry techniczno-użytkowe projektowanego mostu drogowego: - klasa nośności wg PN-85_S-10030 B (40 ton) - długość całkowita obiektu (zasypki) L~6,6 m - długość całkowita konstrukcji obiektu Lp ~ 6,95 m - światło poziome otworu przepustu Lop = 1,83 m - światło pionowe otworu przepustu hop = 2,48 m - szerokość całkowita obiektu B = 8,10 m - szerokość jezdni Bj = 5,15 m - szerokość chodnika Bch=1,5m - wysokość konstrukcyjna obiektu (łącznie z nadsypką) hk= 1,10 m - kąt skosu obiektu z przeszkodą a-72stopnie - nawierzchnia jezdni - beton asfaltowy - główny element nośny spiralnie karbowana rura przepustowa o przekroju kołowo-eliptycznym np. HelCor HCPA-25 Lsk= 8,71 m, szt. 1 - ścianki czołowe masywne, kamienno-betonowe (dodatkowo zbrojone) - posadowienie bezpośrednie. Ogólne dane dotyczące projektowanych wyrobów budowlanych: - beton konstrukcji ścianek czołowych i fundamentów murów oporowych B30 W8 F150 (025_30) - beton do umocnienia dna i brzegów rzeki B20+B25 - kamień granit szary fck > 130 MPa - stal zbrojeniowa A-III N (RB500W) - stal konstrukcyjna (kształtowa) S235JR (nie dotyczy rury przepustowej) - drewno D60 np. BONGOSSI fmk >140 MPa. UWAGA: w przypadku wystapienia różnic w oznaczeniu nalezy przyjąć, że Część 1.= Część A. i Część 2. = Część B.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 76 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości dla części 1. - 8 000 PLN ( słownie: osiem tysięcy złotych) dla części 2. - 5 000 PLN ( słownie: pięć tysięcy złotych) dla części 1.+ części 2. - 13 000 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj. Miasto Szklarska Poręba ), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; w przypadku składania oferty na obie części zamówienia- należy wpisać oba tytułu części zamówienia, oznaczając je dodatkowo symbolem 1. i 2. c) kwotę gwarancji; w przypadku składania oferty na obie części zamówienia- należy wpisać osobno kwoty przypisane części 1 i części 2. d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji przypadającej dla danej części zamówienia, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : - że wykonawca , w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 ustawy P.z.p., lub pełnomocnictw , a nie udowodnił , że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie lub - że wykonawca , którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Postanowienia pkt 3. stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 2.b) i 2.e). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem - na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie Numer 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338 z adnotacją w tytule wpłaty : Część 1. Wadium- odbudowa mostu- ul. Wolności lub Część 2. Wadium- odbudowa mostu- ul. Okrzei lub Część 1.+ Część 2. wadium- odbudowa mostów 5. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym , w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania u Skarbnika Miasta - budynek Urzędu Miasta Szklarska Poręba - II piętro lub innej, wskazanej osoby . 6. Wadium w innej, niż pieniądz , dopuszczonej przez Zamawiającego, formie _formach wykonawca może dołączyć do oferty - pod warunkiem , że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej (nazwa wykonawcy, adnotacja: część ___ Wadium- odbudowa mostu- ul.___) w sposób umożliwiający zdeponowanie wadium u Skarbnika Miasta- budynek Urzędu Miasta Szklarska Poręba - II piętro lub innej wskazanej osoby , przed upływem terminu do otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty , w której znajduje się oferta. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu do składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w punkcie 27. nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. UWAGA: w przypadku odmiennych oznakowań_ Część 1. = Część A. , a Część 2.= Część B.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szklarskaporeba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach