Przetargi.pl
Odbudowa mnicha piętrzącego wodę na zbiorniku retencyjnym Petryki w m. Zbiersk Kolonia

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-580 Grodziec, ul. Leśna 50
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 248-50-27 , fax. 0-63 248-50-05 wew. 115
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodziec
    ul. Leśna 50 50
    62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 248-50-27, fax. 0-63 248-50-05 wew. 115
    REGON: 31051188700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziec.lasypanstwowe.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe - Skarb Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa mnicha piętrzącego wodę na zbiorniku retencyjnym Petryki w m. Zbiersk Kolonia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty ziemne (ok. 400m3) i betonowe (ok. 15m3) przy odbudowie budowli melioracyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452472703
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN słownie: sześć tysięcy złotych . 2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: - numer rachunku: WBK S.A. Konin 55109011990000000107656115- tytuł wadium : Odbudowa mnicha piętrzącego wodę na stawie Petryki 3. Termin wniesienia wadium : do dnia 15.10.2009r , godz. 9°° 4. Wadium w formie pieniężnej uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na wskazany rachunek bankowy. 5. Wadium w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w terminie jak wyżej 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 6.1. pieniądzu ( złotych - PLN ) 6.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo- Kredytowej 6.3. gwarancjach bankowych, 6.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 6.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : 8.1. upłynął termin związania ofertą, 8.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 8.3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 9.1. który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 9.2. który został wykluczony z postępowania, 9.3. którego oferta została odrzucona. 10. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu, 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: 12.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12.2 .nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy , których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2007r Nr 223, poz.1655 z późn. zmianami) zwaną dalej Ustawą i spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej (specyfikacją). 2. O udzielenie zamówienia , określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 2.1.spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.2.zatrudniają osoby (co najmniej jedną) z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności melioracji wodnych. 2.3.udokumentują ważny i obowiązujący wpis osób, o których mowa w pkt. 2.2., na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 2.4. zaakceptują projekt umowy załączony do specyfikacji i zawarte w nim warunki, 2.5.zaakceptują i spełnią warunki przetargu określone niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą wszystkie dokumenty lub oświadczenia i informacje określone w dziale VI specyfikacji,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty sporządzonej na formularzu (OFERTA) - załącznik nr 3 do specyfikacji, niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1.1. dowód wniesienia wadium, 1.2. oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust.1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu powadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy , jeżeli z tego dokumentu to nie wynika. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa wyżej, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. Dla wykonawców występujących wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę. 1.4. zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo właściwy dokument stwierdzający , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wykonawcy w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 1.6. wykaz osób z uprawnieniami, które wykonywać będą zamówienie - załącznik nr 5 do specyfikacji, 1.7. dokumenty stwierdzające wpis osób (co najmniej jednej) z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności melioracji wodnych na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 1.8. kosztorysy ofertowe sporządzone na bazie załączonych przedmiarów robót - załącznik Nr 6 do specyfikacji; 1.9. zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji. Akceptację projektu umowy należy potwierdzić podpisem na każdej zapisanej stronie umowy oraz pieczątką i podpisem na ostatniej stronie umowy - podpisują osoby podpisujące ofertę, 1.10. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu nie daje możliwości zamawiającemu sprawdzenia jej prawdziwości, w inny sposób. 2. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodziec.lasypanstwowe.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach