Przetargi.pl
Odbudowa kładki na rzece Czerwona Woda ul. Cienista nr 109257D w Zgorzelcu - powódź 2010 r.

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa kładki na rzece Czerwona Woda ul. Cienista nr 109257D w Zgorzelcu - powódź 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z odbudową kładki dla pieszych na rzece Czerwona Woda zniszczonej w wyniku powodzi w sierpniu 2010 r. 2. Zniszczony obiekt zlokalizowany był w km 1+131 rzeki Czerwona Woda i w pobliżu drogi gminnej nr 109257D ul. Cienistej w Zgorzelcu. Aby przywrócić możliwość użytkowania obiektu i uzyskać wymagana przepisami nośność docelową (400 kg/m2) odbudowę kładki dla pieszych należy zrealizować z następującym przewidywanym zakresem robót: 1) wyniesienie i odtworzenie osi odbudowywanych elementów konstrukcyjnych i obiektów oraz punktów wysokościowych, 2) wykonanie rozbiórek pozostałych elementów konstrukcji po istniejącym obiekcie, 3) wykonanie studni bagrowanych z wypełnieniem żelbetowym, 4) wykonanie konstrukcji podpór na obu brzegach rzeki, 5) wykonanie konstrukcji stalowej kładki z dźwigarów walcowych, wyposażonej w pomost z bali drewnianych i obustronne balustrady, 6) wykonanie robót ziemnych w obrębie usytuowania podpór kładki, 7) wykonanie nawierzchni dojść do kładki (obszary przyobiektowe i sąsiadujące, uszkodzone w wyniku powodzi), 8) oczyszczenie koryta rzeki z naniesionego gruntu, roślin i niepożądanych przedmiotów zmniejszających światło pod przęsłem, 9) przywrócenie przyległego terenu do stanu sprzed realizacji robót budowlanych i rekultywacja oraz odtworzenie naruszonej szaty roślinnej i geologicznej, 3. Odbudowa zerwanej przez powódź kładki dla pieszych polegać będzie na przebudowie i rozbudowie poprzedniego obiektu mostowego. Wymagana, projektowana nośność przebudowywanej przeprawy mostowej dla pieszych zgodnie z PN-85/S-10030 wynosić będzie 4 kN/m2 (400 kg/m2), bez możliwości przejazdu jakichkolwiek samochodów. Ewentualny niezamierzony przejazd uniemożliwi przewidywana szerokość obiektu. Przeprowadzone obliczenia hydrologiczno-hydrauliczne wykazały konieczność zwiększenia światła pionowego. Nie przewiduje się podwieszenia i przejścia przez obiekt żadnych urządzeń obcych ( sieci uzbrojenia terenu i innych mediów). 4. Projektowaną konstrukcję nośną kładki stanowią dwa dźwigary z kształtowników walcowanych HEA500 sztywno połączone za pomocą śrub sprężających z poprzecznicami przewidzianymi z kształtowników walcowanych IPE180. poprzecznice zaprojektowano w rozstawie 1795mm. Górną powierzchnię kładki (w przekroju poprzecznym drewniany pokład) ukształtowano w poziomie. Spód projektowanej konstrukcji przęsła znajduje się na rzędnej 183,940, tj. wyższej niż prawdopodobny spód poprzedniej konstrukcji nośnej. Na długości 16,00m spód kładki wyniesiony został powyżej rzędnej 184,420 czyli o 0,4m powyżej zwierciadła wielkiej wody spiętrzonej o prawdopodobieństwie wystąpienia 1%. Niweleta na obiekcie ukształtowana jest w pochyleniach ~6% z wyokrąglonych łukiem kołowym o promieniu R_63,100m. 5. Podstawowe parametry techniczne obiektu po odbudowie: 1) długość całkowita kładki (w rzucie, w końcach skrzydeł): Lc=16,900 m, 2) długość całkowita konstrukcji przęsła: Lp=16,000 m, 3) długość całkowita konstrukcji łącznie z balustradami: Lb=16,405 m, 4) rozpiętości teoretyczne w osiach podparcia: Ltp=15,500 m, 5) wysokość dźwigara: Hd=0,490 m 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, tj. Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, ekspertyza geotechniczna - opracowane przez firmę Budowlano-Inżynieryjną OLEX Aleksander Lorych. Roboty budowlane prowadzone będą na podstawie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Zgorzeleckiego nr BS.6743.3.2.2012.2 z dnia 10.04.2012 r. - stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dołączony do dokumentacji przedmiar robót stanowi charakter pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenie ceny oferty. 7. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r., (t.j. z 2010 r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 8. Zamówienie finansowane jest ze środków dotacji celowej z budżetu państwa na dofinansowanie zadań własnych związanych z remontem i odbudową obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej. 9. Wymagany okres gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest minimum 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211137
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 139 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 7.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: 1. pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.23.2012. /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6 . 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4. w przypadku określonym w pkt. 6 . 9. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 ppkt od 2 do 5 z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 6 . 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach