Przetargi.pl
Odbudowa kładki dla pieszych na rzece Kamiennej przy ulicy Świerczewskiego w Piechowicach (znak sprawy IZP/341/1/3/10)

Gmina Piechowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-573 Piechowice, ul. Żymierskiego 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7548900 , fax. 075 7612274
  • Data zamieszczenia: 2010-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piechowice
    ul. Żymierskiego 49 49
    58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7548900, fax. 075 7612274
    REGON: 23082161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa kładki dla pieszych na rzece Kamiennej przy ulicy Świerczewskiego w Piechowicach (znak sprawy IZP/341/1/3/10)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Odbudowa kładki dla pieszych na rzece Kamiennej przy ulicy Świerczewskiego w Piechowicach. CPV 45 22 11 13-7 Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych 2. Zadanie obejmuje odbudowę kładki dla pieszych na rzece Kamiennej przy ul. Świerczewskiego w Piechowicach zniszczonej wskutek klęski żywiołowej (powódź w 2009 r.) o następującej charakterystyce: Usytuowanie kładki - wzdłuż osi kładki istniejącej. Parametry podstawowe. - rozpiętość teoretyczna ( w osiach łożysk): Lt = 20,46 m - długość całkowita dźwigara głównego: Ld = 20,86 m - długość całkowita kładki: Lc = 21.36 m - szerokość użytkowa: Bo = 2,25 m - szerokość całkowita: Bc = 2,73 m - rzędna spodu konstrukcji w osi rzeki: 367,40 m npm - rzędna spodu konstrukcji w osiach łożysk: 367,40 m npm - obciążenie dopuszczalne: 4,00 kN/m? Konstrukcję nośną kładki stanowią dwa dźwigary blachownicowe i ortropowa płyta pomostowa. Wysokość konstrukcji stalowej 560 mm Nawierzchnia pomostu z tworzywa na bazie żywicy epoksydowo- poliuretanowej uszorstnionej wypełniaczem z piasku kwarcowego. Grubość nawierzchni 6 mm. Balustrady stalowe, złożone z płaskowników i pochwytu z rury ? 76,1 x 6,0 mm, przedłużone poza przęsło kładki na mury oporowe przylegające do przyczółków kładki. Oparcie przęsła kładki na istniejących, kamiennych przyczółkach za pośrednictwem nowo projektowanych żelbetowych ław podłożyskowych. Ławy z betonu klasy B30 o stopniu wodoszczelności W8 i mrozoodporności F150 zbrojone prętami zbrojeniowymi ze stali BSt500S. Istniejące przyczółki, od strony gruntu do wzmocnienia (pogrubienia) betonem klasy B30. Łożyska - zaprojektowano łożyska elastomerowe kotwione jednostronnie (do żelbetowych ław podłożyskowych) Dojścia do kładki (na obu brzegach) przewidziano jako chodnik o pochyleniu nieprzekraczającym 6% oraz za pomocą schodów betonowych, Na dojściach do kładki nawierzchnia z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm. Przed wykonaniem chodników na dojściach - na lewym brzegu -do wykonania (od strony górnej wody ) mur oporowy o konstrukcji żelbetowej z okładziną kamienną. Na prawym brzegu- skorygowanie (w planie i wysokościowo) koronę istniejącego kamiennego muru oporowego od strony dolnej wody. Istniejące -urządzenia obce- od strony górnej wody - podwieszona rura wodociągowa preizolowana ? 273,0 x7,1/400 mm z płaszczem z blachy aluminiowej, Od strony dolnej wody - 2 kable średniego napięcia (3x1x95mm2) w stalowych rurach ochronnych dwudzielnych 114,3 x 5,0. Rzędne spodu urządzeń obcych zaprojektowane powyżej spodu konstrukcji kładki. Istniejące urządzenia obce, na czas wykonania konstrukcji kładki należy ułożyć na konstrukcjach tymczasowych. W okresie wykonywania demontażu kabli z istniejącej kładki i ponownego montażu na konstrukcji kładki - należy, w uzgodnieniu z właścicielem kabli Energoinstal S.A., wyłączyć ich zasilanie . Roboty w obrębie rzeki - zgodnie z uzgodnieniami Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu należy: - zlikwidować powstałe odsypisko na lewym brzegu na długości 50 m powyżej i 20 m poniżej kładki, -wykonać niezbędne prace konserwacyjno- utrzymaniowe istniejących ubezpieczeń brzegowych w obrębie kładki tj. 10 m w górę i w dół cieku w zakresie oczyszczenia, likwidacji ubytków i respoinowania, -wykonać opaskę przeciwerozyjna murów w obrębie kładki w postaci narzutu kamiennego wykonanego pasem szerokości 0,5 m i gr.0,5 m zagłębionego na 0.3 m. Roboty rozbiórkowe: Przed przystąpieniem do w/w robót należy wykonać roboty rozbiórkowe: - rozbiórka istniejącej konstrukcji stalowej kładki -.rozbiórka żelbetowej płyty pomostowej - grubości - rozbiórka nawierzchni asfaltowej na kładce i chodniku - rozbiórka chodnika z kostki brukowej . rozbiórka krawężników ... - rozbiórka balustrad. cokołu betonowego, ław podłożyskowych. 3. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa zgodnie z załącznikiem nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (tzw.SIWZ lub specyfikacja) na: odbudowę kładki dla pieszych na rzece Kamiennej przy ulicy Świerczewskiego w Piechowicach tj.: - Projekt budowlany - Projekt wykonawczy, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwane dalej STWiORB. 4. Wymagany okres gwarancji: - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5. W szczególności Wykonawca w cenie oferty (zapewni i pokryje koszty): - zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Inspektorem nadzoru inwestorskiego (dokumentacja powykonawcza w 2 egz), - zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót, - zapewni i pokryje koszty nadzorów ze strony innych instytucji branżowych. 6. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie: 120 dni licząc od daty podpisania umowy. Jest to termin zgłoszenia gotowości do odbioru robót. 7. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są obowiązki Wykonawcy wynikające z projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211137
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). 2. Forma wadium. 1) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 wraz ze zmianami) zwaną dalej ustawą lub PZP, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego : zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie, f) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) Postanowienia podpunktu 2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w podpunktach: 1) b) oraz 1) e). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Jeleniej Górze Nr 65 2030 0045 1110 0000 0080 3550 z adnotacją na tytule wpłaty: wadium - przetarg na odbudowę kładki przez rzekę Kamienną przy ulicy Świerczewskiego IZP/341/1/3/10. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. 11 (Referat Finansowy I piętro). Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej oryginał dowodu wniesienia wadium. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie. UWAGA: W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu w/w okoliczności - patrz punkt 2 ppkt 2)i 3). 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 14. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piechowice.bip.pbox.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach