Przetargi.pl
Odbudowa istniejących źródeł na terenie Gminy Skierbieszów - źródła w miejscowościach Majdan Skierbieszowski, Sady, Szorcówka

Gminny Ośrodek Kultury w Skierbieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-420 Skierbieszów, ul. Zielona 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 621 36 54 , fax. 0-84 621 36 08
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Skierbieszowie
    ul. Zielona 3 3
    22-420 Skierbieszów, woj. lubelskie
    tel. 0-84 621 36 54, fax. 0-84 621 36 08
    REGON: 00079237200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierbieszow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa istniejących źródeł na terenie Gminy Skierbieszów - źródła w miejscowościach Majdan Skierbieszowski, Sady, Szorcówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: 1) W ramach odbudowy źródeł w m. Majdan Skierbieszowski zakres robót obejmuje: - remont ujęcia i obudowę istniejącego źródła, - obudowę studni kopanej, - odbudowę progów kamiennych na istniejącym strumieniu, - wykonanie przelewu burzowego z kamienia, - wykonanie elementów małej architektury (schodów skarpowych, żurawia studziennego oraz ścieżki z kamienia), - dostawę dwóch kompletów stołów oraz ław z bali drewnianych. 2) W ramach odbudowy źródła w m. Sady zakres robót obejmuje: - remont ujęcia i obudowę istniejącego źródła, - wykonanie elementów małej architektury (altanki z bali drewnianych oraz ścieżki z kamienia). 3) W ramach odbudowy źródła w m. Szorcówka zakres robót obejmuje: - remont i obudowę istniejącego źródła, - remont czaszy zbiornika (odmulenie dna, ubezpieczenie skarp), - wykonanie elementów małej architektury (altanki z bali drewnianych, kładki drewnianej do źródła oraz kładki drewnianej przez istniejący rów). Szczegółowy zakres robót, technologię wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiarze robót - załącznik nr 8 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej - załącznik nr 9 do SIWZ. Wymieniona wyżej dokumentacja stanowi integralną część Specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29.ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Do urządzeń wskazanych w projekcie budowlanym, dla których są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować urządzenia równoważne. Urządzenia równoważne powinny spełniać parametry techniczne, które nie mogą być niższe od zastosowanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w wykonawstwie muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, atestami PZH, aprobatami, deklaracjami zgodności, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli (Wykaz urządzeń równoważnych) i dołączone do oferty. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania urządzeń równoważnych oznaczać będzie deklaracją wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. Udowodnienie, że urządzenia są równoważne spoczywa na wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. Przy opracowywaniu kosztorysu ofertowego należy ściśle przestrzegać zakresu robót objętego w przedmiarach robót i opisanych w specyfikacji technicznej. Przed opracowaniem kosztorysu ofertowego wskazane jest dokładne zapoznanie się z dokumentacją techniczną i terenem, na którym będzie wykonywana inwestycja. b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót określającej wymagania niezbędne do określenia standardów i jakości wykonania robót, sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych elementów i odbioru robót. c) Przedmiarze robót, zawierającymi zestawienie przewidzianych do wykonania robót, stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. b) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. c) udokumentują, że dysponują nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zadania: - kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć następujące oświadzcenia i dokumenty: 1) Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty wykaz robót budowlanych odpowiadających postawionym powyżej wymogom wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na druku Doświadczenie zawodowe zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień. 3) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 4) Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał kadrowy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, w którym wykaże wyżej wymienione osoby oraz dołączy kopie ich uprawnień budowlanych i kopie aktualnych zaświadczeń o wpisie do izby samorządu zawodowego 5) Wykonawca sporządzi i dołączy oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach - załącznik nr 3 do SIWZ 6) Wykonawca dołączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot. 7) Wykonawca sporządzi i załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty bądź unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skierbieszow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach