Przetargi.pl
Odbudowa infrastruktury drogowej w ramach usuwania skutków powodzi w Gminie Iwonicz-Zdrój: Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 5488 w miejscowości Iwonicz w km 0+000-0+250 Przebudowa drogi gminnej ul. Zielonej w miejscowości Iwonicz-Zdrój w km 0+000-0+300.

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2015-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa infrastruktury drogowej w ramach usuwania skutków powodzi w Gminie Iwonicz-Zdrój: Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 5488 w miejscowości Iwonicz w km 0+000-0+250 Przebudowa drogi gminnej ul. Zielonej w miejscowości Iwonicz-Zdrój w km 0+000-0+300.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie I: Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 5488 w miejscowości Iwonicz w km 0+000-0+250 Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje: rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15cm z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 183m2 rozebranie ścieków z elementów betonowych gr. 10cm w ilości 150m, wykonanie koryta mechanicznie o głębokości 45cm na całej szerokości jezdni w ilości 825m2, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ilości 825m2,wywiezienie ziemi samochodami samowyładowczymi w ilości 42,45m3, warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości warstwy 20cm w ilości 825m2, warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy 20cm w ilości 825m2, skropienie nawierzchni asfaltem na warstwie wiążącej w ilości 700m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową, o grubości po zagęszczeniu 4cm w ilości 700m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową, o grubości po zagęszczeniu 4cm w ilości 700m2 , wykonanie odwodnienia liniowego z polipropylenu (PP HD), klasa obciążeń C250 z rusztem żeliwnym, ułożenie korytka ściekowego o wymiarach 50x50x16 na podsypce cementowo-piaskowe na długości 250m, umocnienie skarp i dna kanału płytami prefabrykowanymi w ilości 70m2, wyprofilowanie zjazdów do posesje z kruszywa łamanego z dostosowaniem do wysokości nawierzchni po remoncie w ilości 5,0m3. Zadanie II: Przebudowa drogi gminnej ul. Zielonej w miejscowości Iwonicz-Zdrój w km 0+000-0+300 Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje: oczyszczenie rowu z namułu gr. 30cm z wyprofilowaniem skarp w ilości 151m, mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć gęsty w ilości 0,012ha, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15cm z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 10m2, rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm w ilości 386m, wykonanie koryta mechanicznie o głębokości 40cm na całej szerokości jezdni w ilości 31m2, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ilości 31m2, wywiezienie ziemi samochodami samowyładowczymi w ilości 37,68m3, warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości warstwy 20cm w ilości 31m2, warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy 20cm w ilości 31m2, skropienie nawierzchni asfaltem na warstwie wiążącej w ilości 908m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą asfaltową, o grubości po zagęszczeniu 4cm w ilości 908m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową, o grubości po zagęszczeniu 4cm w ilości 908m2, wykonanie odwodnienia liniowego z polipropylenu (PP HD), klasa obciążeń C250 z rusztem żeliwnym w ilości 13,90m z odpływem fi 160mm do kanalizacji deszczowej, ułożenie korytka ściekowego o wymiarach 50x50x15 na podsypce cementowo-piaskowe na długości 36m, umocnienie skarp i dna kanału płytami prefabrykowanymi w ilości 36m2, regulacja pionowa włazów kanałowych w ilości 9szt, ułożenie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30, z wykonaniem ławy betonowej, na podsypce cementowo - piaskowej w ilości 70m, wyprofilowanie zjazdów do posesje z kruszywa łamanego z dostosowaniem do wysokości nawierzchni po remoncie w ilości 18,0m3. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 - dokumentacja techniczna (całość dokumentacji technicznej obejmującej dwa zadania), specyfikacje techniczne, przedmiary - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, norm, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Przy zastosowaniu zmian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte rozwiązania (wskazanie nazw, symboli i parametrów technicznych). Brak wskazania w ofercie proponowanych zmian (w dowolnym miejscu w swojej ofercie i w dowolny sposób, np. na osobnym wykazie) wraz z podaniem rozwiązań zamiennych proponowanych przez Wykonawcę, skutkuje brakiem możliwości zmiany stanowiska Wykonawcy w tym zakresie przy zawieraniu umowy i uważa się za równoważne z tym, że zamówienie zostanie wykonane zgodnie z rozwiązaniami technicznymi zaproponowanymi przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 3.2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed?miotem zamówienia. 3.3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach