Powiat Sanocki ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4652900 , fax. 013 4652988
- Data zamieszczenia: 2009-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
ul. Rynek 1 1
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 013 4652900, fax. 013 4652988
REGON: 37044070300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa infrastruktury drogowej w ciągu dróg nr2204 R Długie-Pakoszówka,nr 2053 R Humniska-Górki-Strachocina,nr2213R Pisarowce-Markowce, oraz nr2233R ul.M.Konopnickiej w Sanoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Odbudowa infrastruktury drogowej w ciągu dróg nr2204 R Długie-Pakoszówka,nr 2053 R Humniska-Górki-Strachocina,nr2213R Pisarowce-Markowce, oraz nr2233R ul.M.Konopnickiej w Sanoku w zakresie zgodnym z przedmiarem robót - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają ( zgodnie z art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy pzp) następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania opisanych w ust.1 warunków po przeprowadzeniu analizy dokumentów wskazanych w pkt. 10 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z punktami 10A i 10 B SIWZ 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót (Załącznik Nr 1do SIWZ). 3. Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 i art. 24 (że nie podlega wykluczeniu) ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, zbliżonych co do zakresu i wartości objętych zamówieniem. 7. Wskazanie osoby/osób, które będą kierować robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. 10.B Wymagane dokumenty w przypadku gdy oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej . Zamiast dokumentów określonych w pkt 10 A ppkt 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10B, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej jak w terminach określonych w pkt 10 B Uwaga: 1) Dokumenty, o których mowa w ust. 10A, 10B mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów wymienionych w ust. 10A, 10B są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, zamawiający będzie żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginałów .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej 1399R Malawa-Rzym-Chmielnik w km 0+000 do 0+610 w miejscowości Malawa
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej 1377R Przybyszówka - Rudna Wielka - Rudna Mała - Zaczernie - Nowa Wieś w km 1+945 do 2+425 w miejscowości Rudna Wielka
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343R Gnojnica - Broniszów w miejscowości Broniszów
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. 22 Lipca w Kolbuszowej
Dodano: 2016-07-19 - REMONT NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH ULIC OSIEDLOWYCH W JAŚLE
Dodano: 2016-07-13 - przebudowa odcinka drogi leśnej nr. inw. 220/1737 Smerek z przylegającym do niej placem składowym
Dodano: 2016-06-27 - Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie działek nr ewid. 606 i 660 w miejscowości Przędzel i przebudowa drogi gminnej ul. Wyszyńskiego w Rudniku nad Sanem
Dodano: 2016-06-15 - Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniach pn: Zadanie nr 1 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej Poręby Kupieńskie - Budy Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 150500R Widełka - Majdan w km 0+000 do km 0 +460 wraz z przebudową sieci gazowej oraz zabezpieczeniem sieci wodociągowej i linii elektroenergetycznej Zadanie nr 2 Przebudowa ul. 22- go Lipca w Kolbuszowej
Dodano: 2016-06-15 - Remont drogi dz. nr 3040 w miejscowości Rokietnica i dz. nr 2109 w miejscowości Czelatyce w km 0+550 - 1+030 i 1+050 - 1+630
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2318R - ul. Podwale w miejscowości Dynów w km 0+030 do 0+360
Dodano: 2016-06-02