Wójt Gminy Rachanie ogłasza przetarg
- Adres: 22-640 Rachanie, ul. Dolna 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6471103 , fax. 084 6471103
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Rachanie
ul. Dolna 1 1
22-640 Rachanie, woj. lubelskie
tel. 084 6471103, fax. 084 6471103
REGON: 00054582800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rachanie.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa i remont istniejących zbiorników wodnych - stawów i ich dostosowanie do pełnienia funkcji rekreacyjno - wypoczynkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbudowa i remont istniejących zbiorników wodnych - stawów i ich dostosowanie do pełnienia funkcji rekreacyjno - wypoczynkowych. W zadaniu przewidziane jest wykonanie niżej wymienionych robót: Odbudowa i remont zbiorników wodnych - stawów - szt. 2 a) roboty przygotowawcze ( przygotowanie podłoża o powierzchni 1,00 ha ), b) roboty ziemne ( wykopy, przemieszczenie, formowanie i zagęszczenie nasypów), c) mnich wlotowy z leżakiem ( mnich drewniany z leżakiem z rur PCV ), d) roboty wykończeniowe ( plantowanie skarp i dna wykopów ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 500,00 PLN ( słownie: jeden tys. pięćset PLN ).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) udokumentują posiadanie aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) udokumentują posiadanie zaświadczeń potwierdzających uregulowanie zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie wykonania robót ziemnych (przemieszczanie znacznych mas ziemi ) o wartości zamówienia minimum 30 tys. PLN (brutto), co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, b) posiadają do dyspozycji lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami w szczególności: 1. koparka o poj. łyżki 0,25-0,60 m3 - szt.1 2. spycharka gąsienicowa - 55-75kW (75KM-100KM) - szt. 1, c) dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z minimalnym 5 - letnim stażem pracy) oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) pozwalającej na realizację zamówienia przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w terminie do 30 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia oraz dostarczenia faktury Zamawiającemu, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 - ( załącznik Nr 2 do SIWZ ), 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - ( załącznik nr 3 do SIWZ ) Wymagane minimum co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie wykonania robót ziemnych (przemieszczanie znacznych mas ziemi ) o wartości zamówienia minimum 30 tys. PLN (brutto), co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - (załącznik nr 4 do SIWZ ) Wymagane dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia z zakresu kierownika budowy z minimalnym 5 - letnim stażem pracy, w tym: - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego o wpisie na listę członków, (wyżej wymienione dokumenty należy dołączyć do oferty ) 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - ( załącznik nr 4a do SIWZ ) Wykonawca, który w dniu składania ofert oraz w okresie realizacji zamówienia dysponuje ( zatrudnia w swojej firmie ) osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, wymaganymi przez Zamawiającego, nie wypełnia niniejszego załącznika, nie podpisuje go i nie dołącza do oferty. 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - (załącznik nr 5 do SIWZ ) Wymagane dysponowanie co najmniej następującym sprzętem: 1. koparka o poj. łyżki 0,25-0,60 m3 - szt.1 2. spycharka gąsienicowa - 55-75kW (75KM-100KM) - szt.1 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - ( załącznik nr 5a do SIWZ ) Wykonawca, który w dniu składania ofert oraz w okresie realizacji zamówienia dysponuje (jest właścicielem ) narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, wymaganymi przez Zamawiającego, nie wypełnia niniejszego załącznika, nie podpisuje go i nie dołącza do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt. 1, ppkt. 1,2, 2) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone pkt. 1, ppkt. 4, 5, 6, 7, 8 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 ppkt. 3 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 3. Zamawiający, na podst. art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt. 1 lub pełnomocnictw, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, ppkt. 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rachanie.lubelskie.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zabudowa wyrw w skarpach rzeki Świniucha wraz z remontem umocnienia stopy skarp w km 0+000-2+800, gm.Tyszowce, pow.Tomaszów Lubelski.
Dodano: 2016-07-26 - Konserwacja gruntowna rzeki Łabuńka w km 18+510-19+610, na terenie miasta Zamość.
Dodano: 2016-07-25 - Zabudowa wyrw w skarpach rzeki Gorajec wraz z remontem umocnień stopy skarp w km 9+500-12+700, gm.Radecznica,pow.Zamość.
Dodano: 2016-07-25 - Zabudowa wyrw w skarpach rzeki Czarna Łada w km 0+000-3+820, gm.Biłgoraj, pow.Biłgoraj -etap II w km 2+000-3+820 .
Dodano: 2016-07-25 - Rozbudowa wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w dolinie Świeciechowskiej w km 0+ 000 - 8+180 (8+184), obiekt 2 w km 1+975 - 3+608 na długości 1,633 km, gm. Annopol, pow. Kraśnik.
Dodano: 2016-07-21 - Remont jazu zasuwowego w km 16+230 rzeki Bystrzyca Mała w m.Wojcieszków, gm.Wojcieszków pow.Łuków .
Dodano: 2016-06-30 - Budowa zbiornika małej retencji Czajki
Dodano: 2016-06-07 - Remont jazu żelbetowego w km 64+100 rz. Okrzejka w m.Gózd, gm.Kłoczew, pow.Ryki oraz konserwacja rzeki Okrzejka w km 64+695-65+500
Dodano: 2016-05-02 - Rozbudowa wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w dolinie Opolskiej w km 2+680 - 11+403 (11+024),gm.Łaziska,pow.Opole Lubelskie, obiekt 2 w km 4+420 -5+830 na dług. 1,410 km.
Dodano: 2016-04-29 - Zabezpieczenie lewej skarpy i dna rzeki Sopot przed odkształceniami filtracyjnymi poniżej jazu w km 20 + 875 w Majdanie Sopockim gm. Susiec, pow. Tomaszów Lub.
Dodano: 2015-09-24