Przetargi.pl
Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Zabrzeg w Bieruniu - ul. Soplicy

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2011-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Zabrzeg w Bieruniu - ul. Soplicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : Odbudowa i modernizacja drogi gminnej ul. Soplicy o długości 220 m i szerokości 4 m Droga ta zastała uszkodzona podczas powodzi, jaka dotknęła gminę Bieruń w maju 2010 roku. 2. Zakres robót został określony w przedmiarze robót , dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót remontowych, i obejmuje m.in. : Roboty rozbiórkowe :krawężniki, ławy, podbudowa, nawierzchnia z kostki, znaki drogowe ze słupkami Korytowanie na głęb. 30 cm ,mechaniczne - 757 m2 , ręczne - 190 m2 Roboty ziemne pod budowaną kanalizację deszczową - 276 m3 Budowę studni rewizyjnej z kręgów betonowych fi 1200 głęb. 2,0 m - 1 szt Budowę studzienek kanalizacyjnych typu VAWIN o fi 1000 - 8 szt. Budowę studzienek ściekowych betonowych fi 500 z osadnikiem bez syfonu - 8 szt. Wykonanie rurociągu z PCV fi 250 - dł. 187,50 m Budowę przykanalików z PCV fi 160 - 15,5 m, fi 100 - 35,0 m Zabudowę krawężników betonowych na ławie betonowej, wystających - na dł. 212,50 m, wtopionych - na dł. 343,80 m Wykonanie warstwy odcinającej grub. 15 cm i dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych grub.35 cm - 947 m2 J.w. lecz górnej warstwy podbudowy grub. 7 cm (zjazdy do posesji) - 818 m2 Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej szarej - 678 m2 , czerwonej - 140 m2 Uzupełnienie poboczy żużlem paleniskowym - 64,50 m2 Ręczne plantowanie poboczy i humusowanie z obsianiem - 215 m2 Regulacja pionowa studzienek dla : włazow kanalowych - 12 szt., zaworów wodociągowych - 20 szt. Wywóz ziemi z korytowania - 707,50 m3 Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza Uporządkowanie terenu przyległego Zajęcie pasa drogowego dk-44 związane z budową drogi oraz kanalizacji deszczowej . 3.Warunki i wymagania : Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zinwentaryzowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. W trakcie prowadzenia robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. W trakcie realizacji inwestycji należy : a/ zapewnić obsługę geodezyjną b/ wznowić zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne c/ w przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych; Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy; W kosztorysie ofertowym w kosztach pośrednich należy ująć koszty : a/ doprowadzenia terenu budowy po zakończeniu budowy do stanu pierwotnego b/ wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych , dostawy i wykonania oznakowania pasa drogowego oraz zajęcia pasa drogowego dk-44 na czas wykonania robót kanalizacyjnych i drogowych c/ składowania materiałów rozbiórkowych d/ dowozu (poboru) brakujących mas ziemnych i odwozu nadmiaru mas ziemnych na odkład e/ dokumentacji fotograficznej wszystkich obiektów kubaturowych , ogrodzeń i innych obiektów sąsiadujących z przebudowywaną drogą gminną, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót oraz w trakcie robót (szczególnie elementy ulegające zakryciu) f/ nadzorów technicznych ze strony właścicieli uzbrojenia terenu g/ wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń m.in. wykonania badań nośności podbudowy w 4 punktach; Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to , że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art.29 i art. 7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem. Wykonawcę zobowiązuje się do uzgadniania z zamawiającym użycie materiałów i wyrobów wpływających na poprawę estetyki i wyglądu remontowanych dróg, chodników itp. 4. Powyższe roboty objęte są podatkiem VAT w wysokości 23%. 5. Zamawiający nie przewiduje : zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy. 6. Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza powierzenia całości zadania podwykonawcom . 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie stosuje się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach