Przetargi.pl
Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Kopań i Bijasowice w Bieruniu: -ul. Bijasowicka etap II i ul. Krupnicza

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2011-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Kopań i Bijasowice w Bieruniu: -ul. Bijasowicka etap II i ul. Krupnicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Odbudowa i modernizacja dróg gminnych : - ul. Bijasowickiej etap II, od ul. Krupniczej powiatowej w stronę ul. Peryferyjnej , odcinek długości 297,5 m i szerokości 3,80 m - ul. Krupniczej , od ul. Bijasowickiej powiatowej do ściany lasu, długości 999,5 mb i szerokości zmiennej od 3,60 do 4,60 m Drogi te zostały uszkodzone podczas powodzi, jaka dotknęła gminę Bieruń w maju 2010 roku. 2. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej i obejmuje : 2.1. Dla ul. Bijasowickiej etap II a/ Roboty rozbiórkowe i frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego - 83,3 m2 b/ Korytowanie , wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy z kruszyw łamanych pod zjazdy do pól,wjazdy do posesji oraz poszerzenie jezdni - 248,1 m2 c/ Zabudowę oporników drogowych na ławie betonowej - 611,8 mb d/ Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - 115,8 t e/ Ułożenie warstwy wzmacniającej z geosiatki typu HaTelit C 40/70 lub równoważnego - 1231,9 m2 f/ Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w dwóch warstwach 4+4 cm na pow. 1231,9 m 2 g/ Uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 446,2 m2 h/ Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na wjazdach do posesji - 35,4 m2 i/ Regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 8 szt., dla włazów kanałowych - 2 szt. j/ Roboty ziemne - 205,4 m3 k/ Oznakowanie robót drogowych na czas wykonywania remontu oraz odtworzenie oznakowania pionowego i poziomego. 2.2. Dla ul. Krupniczej a/ Roboty rozbiórkowe nawierzchni z betonu asfaltowego - 13,0 m2 b/ Korytowanie , wykonanie warstwy odsączającej i dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych pod wjazdy do posesji , drogę główną oraz poszerzenie jezdni - 1 859,1 m2 c/ Wykonanie górnej warstyę podbudowy z kruszyw łamanych - 3 983,8 m2 d/ Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka min.-asf. - 93 t e/ Zabudowę krawężników drogowych na ławie betonowej-356,2 mb oraz obrzeży - 134,5 m f/ Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych w dwóch warstwach 4+4 cm na pow. 4 461,4 m 2 g/ Uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 1 499,2 m2 h/ Wykonanie nawierzchnia z kostki betonowej na wjazdach do posesji - 422 m2 i/ Regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 10 szt., dla włazów kanałowych - 25 szt. j/ Ułożenie geotekstyliów separująco-filtrujących - 1638 m2 k/ Ułożenie sączka perforowanego jako dreno-kolektora w drenażu francuskim - 630 m l/ Roboty ziemne - 932,6 m3 ł/ Wywóz gruzu wraz z utylizacją - 1,3 m2 m/ Oznakowanie robót drogowych na czas wykonywania remontu oraz odtworzenie oznakowania pionowego i poziomego 3.Warunki i wymagania : a/ Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zinwentaryzowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym pod prace remontowe. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. b/ W trakcie realizacji modernizacji drogi należy : -zapewnić obsługę geodezyjną - wznowić zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne - w przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych; c/ Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy; d/ W kosztorysie ofertowym w kosztach pośrednich należy ująć koszty : - doprowadzenia terenu budowy po zakończeniu budowy do stanu pierwotnego; - składowania materiałów ; - dowozu (poboru) brakujących mas ziemnych i odwozu nadmiaru mas ziemnych na odkład -dokumentacji fotograficznej wszystkich obiektów kubaturowych , ogrodzeń i innych obiektów sąsiadujących z przebudowywaną drogą gminną, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót oraz w trakcie robót (szczególnie elementy ulegające zakryciu) -nadzorów technicznych ze strony właścicieli uzbrojenia terenu -wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń; e/ Jeżeli w dokumentacji technicznej , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to , że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art.29 i art. 7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. f/ Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem. Wykonawcę zobowiązuje się do uzgadniania z zamawiającym użycie materiałów i wyrobów wpływających na poprawę estetyki i wyglądu remontowanych dróg. 4. Powyższe roboty objęte są podatkiem VAT w wysokości 23%. 5. Zamawiający nie przewiduje: zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy. 6. Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza powierzenia całości zadania podwykonawcom . 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 25 000,00 zł ( słownie: dwadzieściapięćtysięcyzłotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie - Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem tzn. przelać z rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego. w BS O/Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP. 2710.44.2011 Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia p.n. Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Kopań i Bijasowice w Bieruniu : ul. Bijasowicka II etap i ul. Krupnicza. Wniesienie wadium w pieniądzu- oznacza uznanie kwoty wadium ,wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00 w dniu otwarcia ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2000.109. 1158 z późniejszymi zmianami). Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art.24 ust.2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art.46 ust.5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach