Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60/6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5723018 , fax. 82 5725513
- Data zamieszczenia: 2015-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Lubelska 60/6 60/6
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 82 5723018, fax. 82 5725513
REGON: 11020019400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpwlodawa.bip.mbnet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa drogi powiatowej Nr 1701L Zaświatycze - Dołhobrody - Kuzawka - droga wojewódzka 816 o łącznej długości 600 m od km 6+450 do km 6+600, od km 10+350 do km 10+500, od km 10+600 do km 10+750 i od km 10+800 do km 10+950 w miejscowościach Dołhobrody i Kuzawka, zniszczonej w wyniku powodzi w 2013r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi powiatowej Nr 1701L Zaświatycze - Dołhobrody - Kuzawka - droga wojewódzka 816 na czterech odcinkach o łącznej długości 600 m w miejscowościach Dołhobrody i Kuzawka zniszczonej w wyniku powodzi w 2013r.. Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych typu IOMB wypełnionych kruszywem łamanym 0-31,5 na warstwie odcinającej z piasku średnioziarnistego wg rysunków konstrukcyjnych. W ramach odbudowy zostaną wymienione dwa przepusty betonowe na rury PCV o średnicy 80 cm - w km 6+540,97 i 100 cm w km 10+888,50. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano - wykonawczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł do dnia 29.10.2015r. do godz. 10:30. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w formie pieniężnej, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Odbudowa drogi powiatowej Nr 1701L w miejscowościach Dołhobrody i Kuzawka na rachunek ZDP w Banku Spółdzielczym w Parczewie Nr 56 8042 0006 0550 1632 2000 0040. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienia wadium. 5. Wykonawca którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Uwaga: Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDP przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpwlodawa.bip.mbnet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną