Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnejnr 4256007 Piotrowice - Linów Góry o łącznej długości 450 mb:- odcinek I długości 410 mb; - odcinek II długości 40 mb.

Urząd Miasta i Gminy Zawichost ogłasza przetarg

  • Adres: 27-630 Zawichost, ul. Żeromskiego 50
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8364115 w. 29 , fax. -15 8364051
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Zawichost
    ul. Żeromskiego 50 50
    27-630 Zawichost, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8364115 w. 29, fax. -15 8364051
    REGON: 00052907700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnejnr 4256007 Piotrowice - Linów Góry o łącznej długości 450 mb:- odcinek I długości 410 mb; - odcinek II długości 40 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbudowa drogi gminnej nr 4256007 Piotrowice - Linów Góry o łącznej długości 450 mb:- odcinek I długości 410 mb; - odcinek II długości 40 mb. Zakres realizowanego zamówienia obejmuje roboty: Droga nr 4256007 Piotrowice - Linów Góry na odcinku I tj.: 410 mb i odcinku II tj.: 40 mb obejmuje następujące roboty: - wyrównanie podbudowy mieszanką kamienną 0-31,5, w-wa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 5,0 cm, - profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową, grysową, średnio 50 kg/m?, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej, grysowo - żwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 3,0 cm, - wykonanie poboczy z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm, stabilizowanej mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22, 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: a). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (wystawione niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności d). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie e). Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz osób biorących udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia stanowi f). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 2e, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. g).Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawichost.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach