Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej Ossala - Strużki od km 0+000 do km 1+100 dł. 1100mb.

Gmina Osiek ogłasza przetarg

  • Adres: 28-221 Osiek, ul. Rynek 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8671203 , fax. 015 8671232
  • Data zamieszczenia: 2013-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek
    ul. Rynek 1 1
    28-221 Osiek, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8671203, fax. 015 8671232
    REGON: 00053481300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osiek.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej Ossala - Strużki od km 0+000 do km 1+100 dł. 1100mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z odbudową drogi gminnej Ossala - Strużki na odcinku o długości 100mb. Zamówienia obejmuje wykonanie: 1.Roboty pomiarowe dla dróg w terenie pagórkowatym km 1,1 2. Wycinka krzaków średn. gęstości wraz z podcięciem gałęzi drzew i utylizacją 1100+100/*2=0,24 ha 3. Mechaniczne usunięcie w-wy humusu grub. do 15 cm z od wozem do 2km.300*3,8+800*3,3+4*8,05+12*3,3 +12*3,3= 3891,4 m2 4 Roboty ziemne mech. w gr. kat.II -IV w obrębie budowy z wbudowaniem i zagęszczeniem gruntu. 1100*2*0,5*0,1=110 m3 5.Warstwa odsączająca z piasku grubości 15 cm z zagęszczeniem - 3891,4 m2 6. Podbudowa z kruszywa łamanego /31,5-63 mm w-wa dolna grub.14 cm/ /300*3,8+800*3,3+8,05*4+12*3,3+ 12*3,3/*0,14=544,8m3 /4-31,5 mm w-wa górna grub. 6 cm./ 300*3,7+800*3,2+7,95*4+12*3,2 +12*3,2/*0,06=226,7m3 Łącznie 20 cm po zagęszczeniu 771,5 m3 7. Warstwa dolna- profilująca z masy min.- asfaltowej w ilości średnio 100 kg/m2 /300*3,6+800*3,1+4*7,85+12*3,1 + 12*3,1/*0,1=366,6 t 8. W-wa ścieralna z masy min.-asf. KR1 o grub. 4 cm 300*3,5+800*3+4,75*4+12*3 + 12*3= 3553 m2 9. Umocnienie poboczy kruszywem kamiennym średniej grub. 8 cm i średniej szer. 0,5 m (0,3-0,7 mb) /1100+12+12/*2*0,5*0,08 = 89,9 m3 Ponadto wykonawca należycie zabezpieczy teren prac na okres ich trwania oraz dokona stosownego oznakowania drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 złotych. słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wniesione w formie przewidzianej ustawą Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, kwota oznaczona w punkcie 1 może zostać przelana na konto Zamawiającego Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju Oddział Osiek Nr 34 8517 0007 0070 0000 0303 0006 4. W przypadku przelewu oferent dołączy do oferty kopię polecenia przelewu. Wadium wpłacone w formie gotówki lub wniesione przelewem ma być na koncie Zamawiającego do dnia 20. 03. 2013r. do godz. 10:00. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy je złożyć w pokoju 103 w siedzibie Zamawiającego do dnia 19.03.2013r. do godz. 10:00. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1, 1a, 2,3,,4 ustawy Pzp 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust 4a i.5, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy lub odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osiek.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach