Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej nr 344010 Domaszowice do Kielc na odcinku od drogi powiatowej do Kaplicy

Urząd Gminy Masłów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-001 Masłów, ul. Spokojna 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 311 00 60 , fax. 41 311 00 61
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Masłów
    ul. Spokojna 2 2
    26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 311 00 60, fax. 41 311 00 61
    REGON: 00054731300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl;www.maslow.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej nr 344010 Domaszowice do Kielc na odcinku od drogi powiatowej do Kaplicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika w pasie drogi gminnej w miejscowości Domaszowice na odcinku od skrzyżowania z droga powiatowa nr 0312T do Kaplicy- Stara Wieś. W ramach inwestycji zaprojektowano chodnik przy-jezdniowy o szerokości 1.5m. Dodatkowo w ramach inwestycji projektuje się remont nawierzchni istniejących zjazdów na przyległe posesje oraz zastąpienie istniejącego rowu otwartego rowem krytym z rur ?40cm wraz budową wpustów deszczowych od km 0+000 do km 0+260. Przywrócenie prawidłowego profilu poprzecznego drogi i uszczelnienie nawierzchni na całej szerokości jezdni z doprowadzeniem do prawidłowego stanu technicznego od km 0+000 do km 0+260. JEZDNIA: wymiana istniejącego krawężnika, frezowanie nawierzchni średnio 2 cm na całej powierzchni jezdni - ok.1460 m2, wykonanie warstwy wyrównawczej ze skropieniem średnio 50 kg/m2 na całej powierzchni jezdni - ok.1460 m2, warstwa ścieralna grubości 4cm - ok.1460 m2; regulacja studni kanalizacyjnych; dowiązanie niwelety zjazdów do podniesionego krawężnika CHODNIK: Kostka betonowa wibroprasowania (behaton, czerwona)- gr. 8cm. Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 3cm. Wzmocnienie podłoża- kruszywo łamane do stab. mechanicznej 0-31.5- gr. 10cm. Chodnik oddzielony od jezdni krawężnikiem betonowym 20*30cm posadowionych na ławie betonowej C8/10 z oporem. Chodnik wyniesiony +12cm nad nawierzchnie drogi gminnej. Obramowanie chodnika z obrzeża 8*30 na ławie betonowej z oporem. ZJAZD: Kostka betonowa wibroprasowana 50MPa (behaton, szara)-gr. 8cm. Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 3cm. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31.5 - gr. 20cm. Warstwa wzmacniająca z piasku stabilizowanego cementem Rm=1.5MPa - gr. 15cm. Obramowanie zjazdów obrzeżami 8*30cm posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Krawężniki na wysokości zjazdów obniżone do +2cm nad nawierzchnie jezdni z odcinkami krawężników przejściowych skośnych na długości 1.0m. Wykonanie wszelkich robót budowlanych, usług, prac pomocniczych i towarzyszących, badań itp. niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w okresie jego realizacji oraz w okresie gwarancji i rękojmi wymienionych w § 1 Projektu umowy Rozdziału IV SIWZ i Opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta 05 1560 0013 2383 6806 6000 0007 Getin Noble Bank S.A. z dopiskiem: nazwa nadana zamówieniu, przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty wraz podaniem numer rachunku bankowego, na jakie wadium należy zwrócić. 4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Gminy Masłów. Do oferty należy dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maslow.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach