Przetargi.pl
ODBUDOWA DROGI GMINNEJ nr 344003 WOLA KOPCOWA - KOPCÓWKI - ul. Kopcówki od km 1+050 do km 1+700

Urząd Gminy Masłów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-001 Masłów, ul. Spokojna 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 311 00 60 , fax. 41 311 00 61
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Masłów
    ul. Spokojna 2 2
    26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 311 00 60, fax. 41 311 00 61
    REGON: 00054731300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl; www.maslow.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBUDOWA DROGI GMINNEJ nr 344003 WOLA KOPCOWA - KOPCÓWKI - ul. Kopcówki od km 1+050 do km 1+700
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o następujących parametrach : szerokość nawierzchni 4,00 m , długość drogi do remontu 650,00 m. Konstrukcja nawierzchni na całej szerokości i długości będzie następująca : Warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC 5S o grubości 4 cm; Warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16 W o grubości 4 cm; Podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 22 cm; Podbudowa (wzmocnione podłoże) z gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=1,50÷2,50 MPa o grubości 15 cm wykonana w betoniarniach stacjonarnych. Całkowita powierzchnia nawierzchni drogi wynosi 2682,25 m2. Wykonanie utwardzonych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm w ilości 975,00 m2. Odbudowa istniejącego przepustu z elementów prefabrykowanych przepustu skrzynkowego 350 cm x 200 cm w ilości zależnej od stanu technicznego przepustu bez zmiany posadowienia wlotu i wylotu przepustu. Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów zagospodarowania terenu : rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych o grubości 20 cm w ilości 2600,00 m2. Rozebranie części przelotowej istniejącego przepustu skrzynkowego 350 cm x 200 cm w ilości zależnej od stanu technicznego przepustu Odwodnienie drogi - ul. Kopcówki pozostaje bez zmian jako powierzchniowe w kierunku istniejących rowów i dalszych odbiorników . Przewidywane spadki poprzeczne i istniejąca niweleta drogi (spadek podłużny) zapewniają spływ wód opadowych i roztopowych w kierunku rowów przydrożnych i dalej do istniejącego systemu odwodnienia. Wykonanie wszelkich robót budowlanych, usług, prac pomocniczych i towarzyszących, badań itp. niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w okresie jego realizacji oraz w okresie gwarancji i rękojmi wymienionych w § 1 Projektu umowy Rozdziału IV SIWZ i Opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta 05 1560 0013 2383 6806 6000 0007 Getin Noble Bank S.A. z dopiskiem: nazwa nadana zamówieniu, przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty wraz podaniem numer rachunku bankowego, na jakie wadium należy zwrócić. 4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Gminy Masłów. Do oferty należy dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maslow.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach