Przetargi.pl
Odbudowa drogi gminnej nr 113505L od km 0+006 do km 1+430 w miejscowości Godziszów Pierwszy, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2014 r.

Gmina Godziszów ogłasza przetarg

  • Adres: 23302 Godziszów, Godziszów Trzeci
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 710 002 , fax. 158 711 110
  • Data zamieszczenia: 2017-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godziszów
    Godziszów Trzeci
    23302 Godziszów, woj. lubelskie
    tel. 158 710 002, fax. 158 711 110
    REGON: 53789800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa drogi gminnej nr 113505L od km 0+006 do km 1+430 w miejscowości Godziszów Pierwszy, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania określono na podstawie Promesy DOLiZK-III-7741-3-2/2017 . Projekt obejmuje wykonanie odbudowy-remontu przez odtworzenie nawierzchni bitumicznej poprzez wyrównanie ubytków, wzmocnienie podbudowy kruszywem kamiennym ,położenie warstwy wiążącej i ścieralnej oraz odtworzenie poboczy z destruktu asfaltowego. Projektuje się szerokość jezdni 4,00 m w km 0+006 do km 1+168,00 i 5,00 m od km 1+200,00 do km 1+430,00 oraz 0,50 m pobocza obustronnie w granicach ramowych istniejącej konstrukcji nawierzchni. W wyniku robót nie nastąpi zmiana parametrów użytkowych ani technicznych istniejącej drogi. 4. STAN ISTNIEJĄCY. Rozpatrywany obiekt liniowy zlokalizowany jest w ciągu drogi gminnej dojazdowej do gospodarstw i gruntów rolnych w m-ści Godziszów Pierwszy. Powyższa droga obsługuje ruch pojazdów związany z gospodarką rolną terenu i turystyką. Obszar, na którym zlokalizowany jest przedmiot opracowania, nie figuruje w Rejestrze Konserwatora Zabytków, zatem nie jest objęty ochroną dziedzictwa kulturowego i nie występują na nim obiekty wymagające takiej ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162 poz. 1568 z późniejszymi zmianami). Teren inwestycji nie znajduje się na obszarze Natura 2000, nie figuruje w Rejestrze Konserwatora Przyrody, oraz nie podlega ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Droga budowana była w latach osiemdziesiątych posiada długość 1430 m , szerokość drogi 5,00 . Podbudowa zasadnicza wykonana jest z piasku , naturalnego kruszywa łamanego i kruszywa hutniczego, nawierzchnia z asfaltu lanego. Na drodze występują doły i wyboje są znaczne ubytki w podbudowie i nawierzchni, widoczne są szczątkowe ilości nawierzchni asfaltowej. Dojazd do miejsca inwestycji możliwy jest bezpośrednio z drogi gminnej i powiatowej. 4.1 Warunki gruntowo - wodne. Na obszarze prowadzonej inwestycji występuje niebezpieczeństwo spływu nadmiernych wód opadowych. Nie są to obszary górnicze. Teren nie podlega wyłączeniu z produkcji rolnej, ani też leśnej. Na podstawie oględzin i odkrywek roboczych gruntu stwierdzono co następuje: Teren, na którym projektuje się obiekt, jest wolny od zabudowy podziemnej, występują zadrzewienia; jest wolny od obiektów kubaturowych. . Grunty rodzime oraz nasypowe stanowią lessy, iły, gliny, gliny piaszczyste, grunty wysadzinowe, nieprzepuszczalne, spoiste z grupy nośności G-2, klasa III-IV, niekorzystne dla posadowienia obiektów kubaturowych. Droga posiada nieuregulowane spadki poprzeczne i podłużne uniemożliwiające odprowadzenie wody opadowej z jezdni. W przekroju poprzecznym występują koleiny dochodzące do głębokości 0,30m, a w miejscach zapadnięć widoczne są zastoiska wody. Szerokość istniejąca waha się od 4-5 m. Trasa w planie zawiera odcinki proste i krzywoliniowe. Nie badano występowania poziomu wody gruntowej. Strefa przemarzania wynosi 1,0 m p.p.t. 5. URZĄDZENIA OBCE INFRASTRUKTURY. Na trasie planowanych robót występują urządzenia infrastruktury takie jak : - doziemna linia telefoniczna - napowietrzna linia energetyczna - wodociąg lokalny W/w urządzenia nie kolidują z robotami przy odbudowie drogi. 6. WARUNKI TECHNICZNE PROJEKTOWANIA. Sposób zagospodarowania terenu nie narusza interesów osób trzecich w zakresie możliwości zagospodarowania i użytkowania terenów sąsiednich oraz w zakresie ewentualnego prowadzenia sieci uzbrojenia. Projekt nie uwzględnia możliwość dojazdu do nieruchomości położonych w obrębie projektowanego przedsięwzięcia. W myśl art. 50 ust. 2 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 03.80.717 z późn. zm.) nie wymagają wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego roboty budowlane polegające na remoncie, montażu lub przebudowie, jeżeli nie powodują zmiany sposobu zagospodarowania terenu i użytkowania obiektu budowlanego oraz nie zmieniają jego formy architektonicznej. Orientacyjne zagospodarowanie terenu zostało przedstawione na mapie graficznej w skali 1:1000 jako "Projekt Zagospodarowania Terenu". Podkładem kartograficznym jest mapa ewidencyjna, której skala została zmieniona przez projektanta z wartości 1:5000 na wartość 1:1000 na potrzeby projektu. 6.1 ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE. DROGA GMINNA DOJAZDOWA NR 113505L OD KM 0+006 DO KM 1+430 Zaprojektowana droga została usytuowana w planie tak, aby wysokie walory użytkowe były powiązane z otaczającym zagospodarowaniem przestrzennym oraz poczuciem bezpieczeństwa użytkowania. Gabaryty obiektu zostały dostosowane do warunków i potrzeb sytuacyjnych. Brak odpowiednich spadków powierzchniowych, obciążenie pojazdami oraz działanie wód opadowych i czynników atmosferycznych spowodowało dalszą degradację drogi, dlatego też projektuje się nawierzchnię o następujących warstwach w kolejności technologicznej: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 3 cm - Wiązanie międzywarstwowe emulsją asfaltową w ilości 0,51 l/m2 - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 4 cm - Warstwa z kamiennego kruszywa łamanego frakcji 0-31,50 mm -gr. 8 cm - Wyrównanie ubytków kruszywem kamiennym frakcji 0-31,50 mm - Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z ziemi. Zaprojektowano pobocza z destruktu asfaltowego o szerokości 0,50 m każde ze spadkami 8% w kierunku od osi jezdni. Uformowane pobocza należy zagęścić do Is=0.97 / E2=100MPa , średnia grubość destruktu 10 cm. - Skrzyżowanie z drogą podrzędną przy kościele wykonać : w kierunku kościoła wyłuczenia 1) R=19m, L= 18 m; 2) R=6 m L= 11m ,P=137 m2 , w kierunku cmentarza wyłuczenia 2) R=19,50 L=23,60m ; R=9 m L=15,50 m, P=121 m2 oba zjazdy głębokości 20m szer. 5 m, przy KT wyłucznie R=26 m L=13m ; R=8,m L= 7m P=20m2. Wielkość robót została ujęta w przedmiarze robót. - Szerokość nawierzchni od km 0+006,00 do 1+168,00 = 4m ,w km 1+168,00 do 1+200 skrzyżowanie i od km 1+200 do 1+430 = 5 m. - Podbudowa z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,50 mm wykonana w km 0+020-1+150 i w km 1+200 do km 1+410 o grubości 8 cm. Parametry techniczne drogi: - Kategoria drogi - gminna, dojazdowa - Prędkość projektowa - 40 km/h - Nawierzchnia - I klasa obciążenia - Szerokość jezdni drogi - 4,00 m / 5,00 m - Szerokość poboczy - 2 x 0,5m - Spadek poprzeczny jezdni (daszkowy)- 2% - Spadek podłużny - zgodnie z istniejącą nawierzchnią Gabaryty elementów konstrukcyjnych obiektu oraz szczegółowe rozwiązania techniczne ich zastosowania przedstawiono na opracowaniach graficznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 522.36 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach