Przetargi.pl
„Odbudowa dróg zdegradowanych w wyniku działalności rolniczej Państwowego Gospodarstwa Rolnego (PGR) na terenie gminy Bełżec”.

GMINA BEŁŻEC ogłasza przetarg

  • Adres: 22-670 Bełżec, ul. Lwowska 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846652445 , fax. 846652337
  • Data zamieszczenia: 2023-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BEŁŻEC
    ul. Lwowska 5
    22-670 Bełżec, woj. lubelskie
    tel. 846652445, fax. 846652337
    REGON: 950014357
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbudowa dróg zdegradowanych w wyniku działalności rolniczej Państwowego Gospodarstwa Rolnego (PGR) na terenie gminy Bełżec”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 „Budowa połączenia drogi gminnej Nr 127550 L pomiędzy droga wojewódzką nr 865 i gminnym zakładem ujęcia wody w m. Bełżec na odcinku od km. 0+245,50 do km 0+534,70”Zadanie nr 2 „Odbudowa dróg zdegradowanych w wyniku działalności rolniczej Państwowego Gospodarstwa Rolnego „PGR” na terenie gminy Bełżec – przebudowa drogi wewnętrznej w m. Brzeziny na dz. nr 110 i 98.”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokościCzęść nr 1 – 15 000,00 PLN (piętnaście tysięcy złotych 00/100)Część nr 2 – 7 000,00 PLN (siedem tysięcy złotych 00/100)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Lubyczy KrólewskiejNr konta: 36 9617 0005 0000 1111 2000 0002z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.1.7.2023– Część nr ….”*(wpisać odpowiednio numer części : 1,2 )Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji\poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadiumc) termin ważności gwarancji\poręczenia w formule: „od dnia…..-do dnia…..”,d) zobowiązanie gwaranta\poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji\poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniuZdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.Uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresieUprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:A) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: o wartości brutto co najmniej :- dla części 1 – 800 000,00 PLN- dla części 2 - 300 000,00 PLNoraz dołączy dowody (referencje) określające, czy roboty budowlane zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną robotą na części, na które składa ofertę, jeżeli wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę.B) Wykonawca dysponuje kadrą techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane dla części nr 1, nr 21). STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy)UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówieniaDOŚWIADCZENIE: w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję kierownika budowy przy realizacji robót która polegała na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg.Tą samą osobą można wykazać się do wszystkich części.UWAGA Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.a. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).b. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach