Przetargi.pl
Odbudowa dróg powiatowych z podziałem na 2 zadania: 1) Odbudowa drogi powiatowej nr 1581N w km 5+355 - 5+855; 2) Odbudowa drogi powiatowej nr 1398N w km 4+800 - 6+100

Zarząd Powiatu w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11400 Kętrzyn, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7517500, 7511690 , fax. 897 512 401
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Kętrzynie
    Plac Grunwaldzki 1
    11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7517500, 7511690, fax. 897 512 401
    REGON: 51074245100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.ketrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa dróg powiatowych z podziałem na 2 zadania: 1) Odbudowa drogi powiatowej nr 1581N w km 5+355 - 5+855; 2) Odbudowa drogi powiatowej nr 1398N w km 4+800 - 6+100
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. ZADANIE I: „ODBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1581N W KM 5+355 - 5+855” 1) Zakres: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; b) roboty ziemne: wykonanie nasypów; c) wykonanie podbudowy: korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wzmocnienie podłoża przy pomocy materaca z tłucznia i georusztu, warstwa odsączająca i odcinająca, podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie; d) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, e) wykonanie robót wykończeniowych i innych: przebudowa 2 szt. przepustów pod zjazdami, ścinka i uzupełnienie poboczy, umocnienie powierzchniowe skarp, profilowanie rowów; f) prace geodezyjne pomiarowe. Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawierają istotne postanowienia umowne stanowiące zał. nr 5 do SIWZ. 2) Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamó-wienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje spotkania z Wykonawcami. 3) Materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego użycia Wykonawca przewiezie na koszt własny na plac składowy do Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20. Szczegółowe zasady postępowania z materiałami z rozbiórki podano w ST. 2. ZADANIE II: „ODBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1398N W KM 4+800 - 6+100” 1) Zakres: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; b) roboty ziemne: wykonanie nasypów; c) wykonanie podbudowy: korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, warstwa odsączająca i odcinająca, podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie; d) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, e) wykonanie robót wykończeniowych i innych: przebudowa 5 szt. przepustów pod zjazdami, ścinka i uzupełnienie poboczy, umocnienie powierzchniowe skarp, profilowanie rowów; f) prace geodezyjne pomiarowe. Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawierają istotne postanowienia umowne stanowiące zał. nr 5a do SIWZ. 2) Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamó-wienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje spotkania z Wykonawcami. 3) Materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego użycia Wykonawca przewiezie na koszt własny na plac składowy do Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20. Szczegółowe zasady postępo-wania z materiałami z rozbiórki podano w ST. 4) W kwestiach znaków towarowych, patentów czy pochodzenia oraz zasad stosowania rozwiązań równoważnych związanych z zapisami art. 29 ust. 3 Pzp obowiązują ustalenia STWiOR. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia dla ZADANIA I i ZADANIA II: 1) wymaga się aby osoby, które będą wykonywały wskazane przez Zamawiającego roboty budowlane były zatrudnione na podstawie umowy o pracę – zasady zatrudnienia są sprecyzowane w rozdz. XXVIII SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy stanowiących odpowiednio zał. nr 5 i 5a do SIWZ, 2) warunek określony w pkt 1 dotyczy również podwykonawców oraz dalszych podwykonawców wykonujących wskazane przez Zamawiającego prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości: 1) ZADANIE I: 10.000,00zł, 2) ZADANIE II: 20.000,00zł 2. Wadium winno być skutecznie wniesione w terminie nie późniejszym aniżeli termin wskazany na złożenie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić odrębnie dla każdego z zadań (przypadku gdy Wykonawca zamierza złożyć oferty na oba zadania), przelewem na następujący rachunek bankowy: 10 1160 2202 0000 0000 6192 5327 (konto należy do Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn), odpowiednio z dopiskiem: Wadium ZADANIE I „Odbudowa drogi powiatowej nr 1581N w km 5+355 - 5+855” lub Wadium ZADANIE II „Odbudowa drogi powiatowej nr 1398N w km 4+800 - 6+100” a kopię dowodów wpłat dołączyć do właściwych ofert. Za termin wniesienia wadium uważa się termin wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w tej formie Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium w pozostałych formach odrębnie dla każdego z zadań należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający ewentualny późniejszy zwrot. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i wskazywać tytuł postępowania, którego wadium dotyczy. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy; Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania; 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego odpowiednio zał. nr 2 do SIWZ lub/i zał. nr 2a do SIWZ; 3) oświadczenia z art. 25a ust. 1 Pzp potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z udziału (odrębnie dla każdego z zadań) – wg zał. nr 3 do SIWZ; 4) oświadczenia z art. 25a ust. 1 Pzp potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (odrębnie dla każdego z zadań) - wg zał. nr 4 do SIWZ; 5) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzy-stania z nich przy wykonywaniu zamówienia (odrębnie dla każdego z zadań) (jeśli dotyczy); 6) dokumenty, z których wynika prawo do reprezentacji Wykonawcy - podpisania oferty, np.: a) pełnomocnictwo dla osoby, występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres i okres obowiązywania, wskazujące uprawnienia osoby do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli zostało udzielone); b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg zasad opi-sanych w ust. 10 (jeżeli występuje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach