Przetargi.pl
Odbudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Sanniki wraz z odbudową zniszczonej infrastruktury technicznej

Miasto i Gmina Sanniki ogłasza przetarg

  • Adres: 09-540 Sanniki, Warszawska 169
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242777810 , fax. 242777815
  • Data zamieszczenia: 2023-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sanniki
    Warszawska 169
    09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
    tel. 242777810, fax. 242777815
    REGON: 611015916
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Sanniki wraz z odbudową zniszczonej infrastruktury technicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Odbudowa dróg w miejscowościach Sanniki i OsmolinPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie profilowania istniejącej nawierzchni dróg gminnych oraz rozłożenie wraz z zagęszczeniem warstwy destruktu asfaltowego grubości 10cm w ramach bieżącego utrzymania dróg i ich naprawy po uszkodzeniach powstałych w wyniku gwałtownych i obfitych opadów deszczu.Roboty budowlane obejmą drogi w Sannikach - (dz. o nr ewid. 759, 847, 892) oraz w Osmolinie (dz. o nr ewid. 181). Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do swz i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Załączony do SWZ przedmiar robót jest elementem informacyjnym i pomocniczym do wyceny przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wykonać także prace nie ujęte w przedmiarze robót, a niezbędne do wykonania kompletnego dzieła budowlanego, które można było przewidzieć na podstawie dostarczonej dokumentacji projektowej.W przypadku rozbieżności w dokumentacji, w tym rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, Projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - rozbieżności będą rozstrzygane przez Zamawiającego.Część II Odbudowa dróg w miejscowościach Brzezia, Sielce, Stary Barcik i Wólka Niska.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie profilowania istniejącej nawierzchni dróg gminnych oraz rozłożenie wraz z zagęszczeniem warstwy destruktu asfaltowego grubości 10cm w ramach bieżącego utrzymania dróg i ich naprawy po uszkodzeniach powstałych w wyniku gwałtownych i obfitych opadów deszczu.Roboty budowlane obejmą drogi w następujących miejscowościach: Brzezia (dz. o nr ewid. 30, 247, 190), Sielce (dz. o nr ewid. 327), Wólka Niska(dz. o nr ewid. 422)oraz Stary Barcik (dz. o nr ewid. 357, 358).Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do swz i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Załączony do SWZ przedmiar robót jest elementem informacyjnym i pomocniczym do wyceny przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wykonać także prace nie ujęte w przedmiarze robót, a niezbędne do wykonania kompletnego dzieła budowlanego, które można było przewidzieć na podstawie dostarczonej dokumentacji projektowej.W przypadku rozbieżności w dokumentacji, w tym rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, Projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - rozbieżności będą rozstrzygane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej spełni wykonawca, jeżeli wykaże, żewykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,co najmniej:- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie /rozbudowie /przebudowie / /modernizacji drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach