Urząd Gminy w Tymbarku ogłasza przetarg
- Adres: 34-650 Tymbark, Rynek 49
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3325637 , fax. 018 3325632
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tymbarku
Rynek 49 49
34-650 Tymbark, woj. małopolskie
tel. 018 3325637, fax. 018 3325632
REGON: 00055078100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa dróg na terenie Gminy Tymbark zniszczonych podczas powodzi: 1.Odbudowa drogi gminnej Brodkówka w Zamieściu km 0+100 - km 0+500 2.Odbudowa drogi gminnej Szewczykówka w Podłopieniu km 0+000 - km 0+300 3.Odbudowa drogi gminnej Podlas w Podłopieni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest: Odbudowa dróg na terenie Gminy Tymbark zniszczonych podczas powodzi. 1.Odbudowa drogi gminnej Brodkówka w Zamieściu km 0+100 - km 0+500 2.Odbudowa drogi gminnej Szewczykówka w Podłopieniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych ). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredyt
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. II. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegaj ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III. Wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg z datami i miejscami wykonania oraz załączeniem dokumentów - referencji- potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; IV. Wykażą, że dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, tj.: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, oraz wykażą przynależność osoby z uprawnieniami do okręgowej izby samorządu zawodowego; V. Wykażą, że dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zamówienia w tym minimum: koparką - 1 szt., rozściełaczem do układania mas bitumicznych 1 szt., walcem drogowym 1szt., samochodem samowyładowczym o ładowności 8-15 T; VI.Wykażą, posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 300 000,00 PLN; VII. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.popisany formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, stanowiący -załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 1 i 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; 3.dowód wniesienia wadium; 4.kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z kosztorysem ślepym w oparciu oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; 5.wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepis o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, należy dołączyć następujące dokumenty: 6.oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik Nr 2 do SIWZ; 7.oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik Nr 3 do SIWZ; 8.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 11.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 12.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć dokumenty: 13.wykaz wykonanych robót budowlanych na potwierdzenie warunku opisanego w pkt 4.3.- na załączniku Nr 4 do SIWZ; 14.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, na potwierdzenie warunku opisanego w pkt 4.4 - na załączniku Nr 5 do SIWZ; 15.pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na załączniku Nr 6 do SIWZ; 16.dokumenty stwierdzające, że wymienione w wykazie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, na potwierdzenie warunku opisanego w pkt 4.4; 17.aktualne zaświadczenie dla osoby z uprawnieniami o przynależności do okręgowej izby samorządu zawodowego; 18.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, na potwierdzenie warunku opisanego w pkt 4.5 - na załączniku Nr 7 do SIWZ; 19.pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie narzędzi i urządzeń, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował- na załączniku Nr 8 do SIWZ; W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dołączyć następujące dokumenty: 20.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , na potwierdzenie warunku opisanego w pkt 4.6; 21. polisę, a w przypadku j ej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na potwierdzenie warunku opisanego w pkt 4.7; W przypadku zatrudnienia podwykonawców określenie powierzonych im części robót, nazwę podwykonawcy - na załączniku Nr 1 do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tymbark.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Remont drogi gminnej nr K200249 - Droga na Kozłówek, nr dz. ewid. 189, 24 w miejscowości Bistuszowa w km 0+150,00 - 0+600,00, Część II - Remont drogi gminnej nr K200248 - Droga na Naprawcę (II etap), nr dz. ewid. 109/2, 109/3, 109/4, 109/5 w miejscowości Bistuszowa w km 0+000,00 - 0+600,00
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Remont drogi gminnej nr K200257 - Droga na Nagórze Stanaszek, nr dz. ewid. 2771, 2772, 2773, 2774, 2775 w miejscowości Lubcza w km 0+000,00 - 0+792,00, Część II - Remont drogi gminnej nr K200247 - Droga na Stadninę, nr dz. ewid. 256, 343 w miejscowości Bistuszowa w km od 0+000 - 2+400, Część III - Remont drogi gminnej nr K200250 - ul. W. Jagiełły, nr dz. ewid. 536 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 - 0+190
Dodano: 2016-07-19 - Budowa parkingu ekologicznego w oś. Centrum A wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie Klubu /Jędruś/. Znak sprawy 5/VII/2016
Dodano: 2016-07-15 - Budowa układu komunikacyjnego wraz z zatoką autobusową na skrzyżowaniu al. M. B. Fatimskiej i ul. Słonecznej w Tarnowie
Dodano: 2016-07-12 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka dk nr 28 w km od 44+950 do 45+350 oraz skrzyżowania dk nr 28 w km 45+150 z drogą wojewódzką nr 957 w miejscowości Białka
Dodano: 2016-07-07 - Remont al. Jana Pawła II w Tarnowie - etap II
Dodano: 2016-07-06 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka dk nr 79 w km od 359+355 do 359+700 oraz skrzyżowania dk nr 79 w km 359+375 z drogą gminną nr 601652K w miejscowości Niegoszowice
Dodano: 2016-07-06 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Przebudowa skrzyżowania obwodnicy Skawiny oraz drogi krajowej nr 44 (ul. Krakowska) w Skawinie
Dodano: 2016-06-27 - Remont dróg gminnych zniszczonych w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych
Dodano: 2016-06-22 - Przebudowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Joniny - droga na Zbiornik, nr drogi/dz. ewid. 257/2, 257/5 w km od 0+005 do 0+450, Część II - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kowalowa - droga na Gubernata, nr drogi/dz. ewid. 207/1 w km od 0+650 do 1+020.
Dodano: 2016-06-17