Gmina Lipnica Murowana ogłasza przetarg
- Adres: 32-724 Lipnica Murowana, Lipnica Murowana 44
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6852100 , fax. 014 6852102
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipnica Murowana
Lipnica Murowana 44 44
32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie
tel. 014 6852100, fax. 014 6852102
REGON: 85166060200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa dróg na terenie Gminy Lipnica Murowana - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zamówienie obejmuje odbudowę drogi (od Szkoły do Studni) na dz. 367, 351 (km 0+000 - 0+080;0+123 - 0+183). 2.W zakres prac wchodzą roboty rozbiórkowe i ziemne, wykonanie podbudowy i nowej nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni około 835 m2. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w SIWZ oraz spełniają wszystkie wymagane przez ustawę warunki. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykażą wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub placów o nawierzchni z kostki granitowej lub betonowej i wartości łącznej 150 000 PLN z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - referencji- potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b)wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, tj.: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, oraz wykażą przynależność osoby z uprawnieniami do okręgowej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy; 2. oświadczenie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, należy dołączyć następujące dokumenty: 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć dokumenty: 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 5. dokumenty- referencje- potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie; 6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 7. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; 9. aktualne zaświadczenie dla osoby z uprawnieniami o przynależności do okręgowej izby samorządu zawodowego. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnicamurowana.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części DP 1016 K w rejonie Osiedla Stella w Chrzanowie.
Dodano: 2016-07-01 - ZP.271.5.2016.Przebudowa dróg gminnych w Gminie Raba Wyżna.
Dodano: 2016-06-15 - Przebudowa części drogi powiatowej nr DP 1020 K ul. Sikorskiego w Rozkochowie.
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa części drogi powiatowej nr DP 1009 K - ul. Kardynała Wojtyły w Mętkowie
Dodano: 2016-05-19 - Przebudowa części DP nr 1026K na odcinku Oblaszki - Regulice.
Dodano: 2016-04-14 - Remont podwórka od strony dziedzińca przy budynku Sienkiewicza 4 w Krakowie
Dodano: 2016-04-01 - Przebudowa ul. Ratowników Górniczych w Libiążu
Dodano: 2016-02-18 - Przebudowa ul. B. Chrobrego w Libiążu
Dodano: 2016-02-18 - Przebudowa ul. Żywicznej w Libiążu
Dodano: 2016-02-12 - Remont drogi gminnej 160187K - ulica Dębowiec w miejscowości Proszowice w km 0+300 - 0+660
Dodano: 2015-11-05