Przetargi.pl
ODBUDOWA DRÓG GMINNYCH USZKODZONYCH W TRAKCIE NAWAŁNICY

Gmina Dziemiany ogłasza przetarg

  • Adres: 83425 Dziemiany, ul. 8 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 880 022 , fax. 586 880 128
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
    ul. 8 Marca 3
    83425 Dziemiany, woj. pomorskie
    tel. 586 880 022, fax. 586 880 128
    REGON: 19167513200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dziemiany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBUDOWA DRÓG GMINNYCH USZKODZONYCH W TRAKCIE NAWAŁNICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w trakcie ubiegłorocznej nawałnicy poprzez wykonanie nawierzchni nieulepszonej z tłucznia kamiennego, z podziałem na 5 części: CZĘŚĆ 1 - Odbudowa dróg gminnych w sołectwie Kalisz w tym: - Odbudowa drogi gminnej nr 195004G Kalisz -Schodno w km od 0+550 do 4+350 (dz. nr 81, 450/4, 450/3, 473/6, 473/5, 473/4, 473/3, 473/2, 473/1, 557/2, 641/6, 610/2, 620, 607 obręb ew. Kalisz oraz dz. nr, 2 obręb ew. Schodno) - Odbudowa drogi gminnej przy ul. Klonowej w miejscowości Kalisz w km od 0+620 do 1+120 (dz. nr 4 obręb ew. Kalisz) - Odbudowa drogi gminnej Kalisz-Stare Słone w km od 0+000 do 1+500 (dz. nr 666, 841, 837, 387/3, 920, obręb ew. Kalisz) - Odbudowa drogi gminnej Kalisz-Metłe w km od 0+000 do 0+755 (dz. nr 357, 356/3 obręb ew. Kalisz) CZĘŚĆ 2 - Odbudowa dróg gminnych w sołectwach Dziemiany i Raduń w tym: - Odbudowa drogi gminnej przy ul. Wrzosowej w Dziemianach w km od 0+000 do 0+350 (dz. nr 250/13 obręb ew. Dziemiany) - Odbudowa drogi gminnej nr 195040G przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego w km od 0+000 do 0+350 - Odbudowa drogi gminnej w Dziemianach przy ul. Osiedle Nowiny w km od 0+000 do 1+500 (dz. nr 378/1, 375/4, 378/5, 385/26, 388/2, 381, 384, 392/5, obręb ew. Dziemiany) - Odbudowa drogi gminnej nr 195026G Raduń-Główczewice w km od 0+390 do 0+860 CZĘŚĆ 3 - Odbudowa dróg gminnych w sołectwach Dziemiany, Piechowice i Jastrzębie w tym: - Odbudowa drogi gminnej nr 195024G Dziemiany-Jastrzębie w km od 0+000 do 3+800 - Odbudowa drogi gminnej nr 195003G Piechowice-Szablewo w km od 0+000 do 2+800 - Odbudowa drogi gminnej nr 195028G Szablewo-Jastrzębie-Czarne w km od 0+000 do 1+800 (dz. nr 397, 440/2, 776/3, 788/4) CZĘŚĆ 4 - Odbudowa dróg gminnych w sołectwie Trzebuń w tym: - Odbudowa drogi gminnej nr 195019G Trzebuń-Zimny Dwór w km 0+140 do 0+890 - Odbudowa drogi gminnej nr 195019G Zimny Dwór-Dywan w km od 0+890 do 2+590 - Odbudowa drogi gminnej Trzebuń-Lampkowo w km od 0+000 do 1+500 (dz. nr 192, 196, 122, obręb ew. Trzebuń) - Odbudowa drogi gminnej w miejscowości Dywan w km od 0+000 do 2+650 (dz. nr 1024, 1025, 756/1, 368/10, dz. nr 785/1, 335/3, 363/1, 368/10 obręb ew. Trzebuń, wraz z odbudową przepustu drogowego na dz. nr 1024, obręb ew. Trzebuń) CZĘŚĆ 5 - Odbudowa dróg gminnych w sołectwach Trzebuń i Kalisz w tym: - Odbudowa drogi gminnej nr 195020G Trzebuń - Dzika Zagroda w km od 0+300 do 0+950 - Odbudowa drogi gminnej nr 195021G Trzebuń-Wilczewo w km od 0+215 do 1+165 - Odbudowa drogi gminnej nr 195010G Trzebuń-Gzykowo w km od 0+000 do 1+100 - Odbudowa drogi gminnej w Trzebuniu w km 0+000 do 0+900(dz. nr 477, obręb ew. Trzebuń) - Odbudowa drogi gminnej Kalisz-Jałowe w km od 0+000 do 1+300 (dz. nr 114, 112 obręb ew. Kalisz) Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego obejmuje: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (usunięcie humusu, wykopy, koryto pod konstrukcję nawierzchni, nasypy), - wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki związanej cementem C1,5/2 (odcinkowo) - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa naturalnego (pospółki) stabilizowanego mechanicznie - wykonanie warstwy górnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm - profilowanie skarp i poboczy 1. Roboty przewidziane do wykonania należy wycenić i wykonać zgodnie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i STWiORB oraz zawartymi w tych dokumentach opisami technicznymi, obowiązującymi normami technicznymi – PN i PN-EN, załączoną częścią rysunkową oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Załączony przedmiar robót, służy jako dokument pomocniczy do wyceny zadania inwestycyjnego, który należy sprawdzić i uzupełnić w zakresie rzeczowym i obmiarowym z projektem budowlanym i załączoną częścią rysunkową, celem właściwej wyceny całej inwestycji. W wycenie oraz zakresie robót uwzględnić przywrócenie innych nawierzchni i nasadzeń m.in. skarp i poboczy do stanu pierwotnego. 3. Zaleca się zapoznanie się z terenem przeznaczonym pod realizację przebiegu całej inwestycji, celem wyceny ewentualnych prac naziemnych i innych pominiętych w opracowaniach projektowo-kosztorysowych. 4. Ofertę cenową należy przygotować w formie kwoty ryczałtowej dla danej części inwestycji. 5. Po zakończeniu inwestycji, na dzień odbioru Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przedstawić kosztorysy powykonawcze - uproszczone całej inwestycji z obmiarem wykonanych robót oraz dokumentacją budowlaną powykonawczą obejmującą również część rysunkową - plany zagospodarowania terenu z naniesionymi ewentualnymi zmianami. 6. Wszystkie wskazane w opracowaniach projektowych nazwy własne produktów należy traktować tylko jako wskazanie parametrów nie gorszych niż wymienione w projektach. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w dokumentacji przetargowej nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy PZP a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, np.: klasa, wytrzymałość lub inne, nie będą gorsze od urządzeń jakie zostały przyjęte w dokumentacji. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. Wszystkie wskazane w opracowaniach projektowych nazwy własne produktów należy traktować tylko jako wskazanie parametrów nie gorszych niż wymienione w projektach. II. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.) m.in.: wykonywanie wykopów, wykonywanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonywanie nawierzchni (wykonywanie wszystkich robót budowlanych na terenie budowy oprócz prac geodezyjnych). 1. Zamawiający wymaga, aby, Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przed rozpoczęciem robót oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przedłożył zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych z pracownikami potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych kopi umów o pracę o których mowa w ust. III. 1. zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. III. w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. III.1. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. III. Przedmiot zamówienia należy realizować w sposób uwzględniający dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. IV. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące na jakość wykonanych robót, wbudowanych materiałów i urządzeń od daty odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) dla każdej części zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach