Przetargi.pl
„Odbudowa dróg gminnych po wystąpieniu intensywnych opadów atmosferycznych w 2019 r. w miejscowości Więckowice i Olszyny, Dębina Zakrzowska, gm. Wojnicz”

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 790 108 , fax. 146 790 100
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 790 108, fax. 146 790 100
    REGON: 85166097300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wojnicz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbudowa dróg gminnych po wystąpieniu intensywnych opadów atmosferycznych w 2019 r. w miejscowości Więckowice i Olszyny, Dębina Zakrzowska, gm. Wojnicz”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa dróg gminnych po wystąpieniu intensywnych opadów atmosferycznych w 2019 r. w miejscowości Więckowice i Olszyny, Dębina Zakrzowska, gm. Wojnicz, w podziale na 3 zakresy: 1) Zakres 1 - Remont drogi gminnej „Olszyny – Roztoka – Gwoździec” 203271K nr dz. ewid. 458 w miejscowości Olszyny w km 0 + 000 – 0 + 995. Remont drogi będzie polegał na: a) Wymianie konstrukcji nawierzchni w miejscach uszkodzeń. Prace będą polegać na: obcięciu krawędzi nawierzchni bitumicznej, rozebraniu istniejącej konstrukcji na głębokość 64 cm z odwozem urobku do 5 km w ilości 800m³ oraz z wbudowaniem w nasyp 100m³. Następnie po wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża na powierzchni 1406m² wykonać dolną warstwę podbudowy z kruszywa łamanego grubości 30cm oraz górną warstwę z kruszywa łamanego grubości 30 cm na powierzchni 1406 m². Na warstwie podbudowy wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego w ilości 100kg/ m² b) Nawierzchnia W km 0+000 0+995 na powierzchni 3848 m² oczyścić istniejącą jezdnię, skropić emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m². Następnie wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego w ilości średnio 100kg/ m². Na całym zakresie tj. 3848 m² wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4cm. c) Pobocza Po ścięciu zawyżonych poboczy na powierzchni 170 m², grubości średnio 10 cm z odwozem urobku, na całej długości tj. 995m wykonać obustronne pobocza z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 8 cm na powierzchni 995m² d) Na długości 40 m rozebrać uszkodzone korytka i wbudować nowe korytka „kolejowe” oraz umocnić skarpy ażurami na powierzchni 48 m² 2) Zakres 2 - Remont drogi gminnej „Więckowice – Zagórze” 203282K nr dz. ewid. 173,113 w miejscowości Więckowice oraz nr. dz. ewid. 44 w miejscowości Rudka w km 0 + 000 – 0 + 350,0 + 800 – 1 + 125,1 + 760 – 2 + 080. Remont drogi będzie polegał na: a) Wymianie konstrukcji nawierzchni w miejscach uszkodzeń. Prace będą polegać na: obcięciu krawędzi nawierzchni bitumicznej, rozebraniu istniejącej konstrukcji na głębokość 64 cm z odwozem urobku do 5 km w ilości 490m³. Następnie po wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża na powierzchni 765m² wykonać dolną warstwę podbudowy z kruszywa łamanego grubości 30cm oraz górną warstwę z kruszywa łamanego grubości 30 cm na powierzchni 765 m². Na warstwie podbudowy wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego w ilości 100kg/ m² b) Nawierzchnia W km 0+000 - 0+350; 0+800-1+125; 1+760-2+080 na powierzchni 4630 m² oczyścić istniejącą jezdnię, skropić emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m². Następnie wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego w ilości 490ton. W km 0+000-0+350 oraz 0+800-1+125 tj. 3457 m² wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego grubości 4 cm, natomiast w km 1+760-2+080 tj. 1173 m² wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 11S grubości 5cm. c) Pobocza Po ścięciu zawyżonych poboczy na powierzchni 995 m², grubości średnio 8 cm z odwozem urobku. Na całej długości tj 995m wykonać obustronne pobocza z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 8 cm na powierzchni 995m² 3) Zakres 3 - Remont drogi gminnej "Zakrzów - Dębina Zakrzowska" 203301K nr dz. ewid. 123/3 i 123/5 w miejscowości Dębina Zakrzowska w km 0+600 - 0+930. Remont drogi będzie polegał na: a) Wymianie konstrukcji nawierzchni w miejscach uszkodzeń. Prace będą polegać na: rozebraniu istniejącej konstrukcji na głębokość 64 cm z odwozem urobku do 5 km w ilości 21m³ oraz z odwozem urobku do 1 km 43m³. Następnie po wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża na powierzchni 100m² wykonać dolną warstwę podbudowy z kruszywa łamanego grubości 30cm oraz górną warstwę z kruszywa łamanego grubości 30 cm na powierzchni 100 m². Na warstwie podbudowy wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego w ilości 100kg/ m² b) Nawierzchnia W km 0+600 0+930 na powierzchni 1221 m² oczyścić istniejącą jezdnię, skropić emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m². Następnie wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego w ilości średnio 125kg/ m². Na całym zakresie tj. 1221 m² wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 11S grubości 6cm. c) Pobocza Po ścięciu zawyżonych poboczy na powierzchni 264 m², grubości średnio 10 cm z odwozem urobku, na całej długości tj 330m wykonać obustronne pobocza z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 10 cm na powierzchni 330m². Ponadto wykonać nasyp z ziemi zabezpieczający pobocza. d) Na długości 28 m ustawić bariery ochronne stalowe. 4 słupki będą mocowane w istniejących murkach czołowych na przepuście. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 gr.). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 8.3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 8.3.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; 8.3.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; 8.3.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; 8.3.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 8.3.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 8.3.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Gmina Wojnicz BSR Kraków o/Wojnicz: 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 8.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 8.6. Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym miejscu w którym składana jest oferta lub wniosek. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). 8.7. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosownej pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz Uproszczony Kosztorys ofertowy – dla celów informacyjnych (obowiązująca jest bowiem wysokość wynagrodzenia ryczałtowego) – dla każdego zakresu prac. 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.1. a) b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.2. a) c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, potwierdzający dysponowanie przez Wykonawcę wytwórnią mas bitumicznych w odległości umożliwiającej transport na budowę i wbudowanie masy bitumicznej – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.3. a)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach