Przetargi.pl
Odbudowa cieków wodnych uszkodzonych w powodzi maj-czerwiec 2010 r. Remont prawego dopływu Wisły - Główny Maniowski - gmina Szczucin

Gmina Szczucin ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, ul. Wolności 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6436278 , fax. (014) 643 64 90
  • Data zamieszczenia: 2011-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczucin
    ul. Wolności 3 3
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. 014 6436278, fax. (014) 643 64 90
    REGON: 85166077203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa cieków wodnych uszkodzonych w powodzi maj-czerwiec 2010 r. Remont prawego dopływu Wisły - Główny Maniowski - gmina Szczucin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotowego opracowania obejmuje uproszczony projekt techniczny odbudowy urządzenia wodnego (rowu) - o nazwie Główny Maniowski zlokalizowanego na działkach położonych w msc. Słupiec, Maniów i Wola Szczucińska - Gmina Szczucin. Opracowaniem objęto uszkodzony w wyniku powodzi okresu maj - czerwiec 2010 r. odcinek o długości 7435 m. Odbudowa przedmiotowego urządzenia wodnego - na odcinku od km. 0+000 do 7+435 planowana jest do wykonania w ramach usuwania skutków powodzi. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowościach Słupiec, Maniów i Wola Szczucińska - Gmina Szczucin, na działkach o nr ewid. Słupiec - dz. nr ewid. 33, 53, Maniów - dz. nr ewid. 266, 413, 473, 347, 107 i 97/3 oraz Wola Szczucińska - dz. nr ewid. 147 i 72 Początek projektowanego odcinka rowu przewidzianego do odbudowy założono przy brzegu rzeki Wisły, w msc. Słupiec. Koniec projektowanego odcinka rowu położony jest na terenie msc. Maniów - dz. ewid. nr 97/3. Powyżej granicy robót przedmiotowy rów przejmuje wody z lokalnego zaniżenia (zbiornika wodnego), do którego spływają wody z otaczających terenów położonych powyżej. Przy projektowaniu odbudowy urządzenia wodnego brano pod uwagę ustalenia dokonane z Inwestorem tj. konieczność zaprojektowania ubezpieczeń dna i skarp rowu, które będą w przyszłości zapobiegać ewentualnym deformacjom przekroju poprzecznego oraz podłużnego rowu, konieczność odbudowy zniszczonych urządzeń infrastruktury drogowej, możliwości terenowe ( szerokość istniejącego terenu, który można przeznaczyć na odbudowę urządzenia wodnego ) oraz ukształtowanie terenu zlewni rowu. Z opracowania wyłączony został odcinek rowu Główny Maniowski znajdujący się bezpośrednio pod obwałowaniem rzeki Wisły tj. istniejący przewód rurowy przepustu wałowego fi 2 x 100/120 cm wraz z przyczółkami oraz zamknięciami typu klapowego. Oś urządzenia wodnego - Główny Maniowski w planie składa się z odcinków prostych, łuków kołowych oraz załomów. Geometrię trasy rowu zaprojektowano w dostosowaniu do dotychczasowego przebiegu trasu rowu. Geometrię trasy rowu przy robotach budowano - montażowych związanych z odbudową należy wyznaczać w oparciu o zamieszczone plany sytuacyjne w skali 1:2000 oraz w oparciu o istniejącą trasę rowu. Przewiduje się całkowitą odbudowę dna i skarp rowu. Szerokość dna rowu zaprojektowana została w nawiązaniu do szerokości dna sprzed powodzi i wynosić będzie: 1. w początkowym odcinku tj. od ujścia do rzeki Wisły do km. 0+931 - szerokość 1,5 m 2. na odcinku odcinku tj. od km 0+931 do km. 6+125 ( ubezpieczenia wylotu przepustu pod drogą gminną o nawierzchni bitumicznej ) - szerokość 1,0 m 3. na pozostałym odcinku tj. w km 6+140 do 7+45 - szerokość 0,50 m Nachylenie skarp rowu projektowane jest zgodne z nachyleniem jakie było przed zniszczeniami powodziowymi tj. jako zbliżone do 1 : 1,5. Jednocześnie, w związku z wykonaniem nawierzchni bitumicznych dróg gminnych położonych bezpośrednio przy skarpie tj. na odcinkach: - 0+716 do 0+810 (prawostronnie), - 1+158 do 1+250 (lewostronnie), - 6+158 do 6+830 (prawostronnie), oraz istniejącymi na tych odcinkach pochyleniami skarp, w nawiązaniu do istniejących szerokości poboczy od strony rowu należy utrzymać istniejące nachylenia skarpy. Wykluczone jest zwężanie istniejących szerokości poboczy dróg. Na odcinkach tych szerokość ubezpieczenia stopy skarpy płytami ażurowymi wynosić powinna 0,9 m lub pas szerokości darniowania wynosić powinien 1,0 m. Dotyczy to także odcinka rowu w km 1+788 do 1+849, na którym ze względu na istniejącą zabudowę konieczne będzie wykonanie robót z nieznacznie zaostrzonymi skarpami oraz zwiększoną szerokością ubezpieczenia stopy skarpy (0,9 m). Znajduje to odzwierciedlenie w przedmiarze robót. Zakłada się, że na tych odcinkach roboty (wykopy oraz prace związane z ubezpieczeniem dna i skarp) należy wykonać przy dostępie do rowu tylko z jednej strony. Również z uwagi na brak możliwości pozyskania odpowiedniej szerokości terenu dla odcinka rowu w km 4+000 do 4+188 nachylenie skarp powyżej ubezpieczenia z korytek ściekowych może nieznacznie odbiegać (być ostrzejsze) od nachylenia 1: 1,5. Ze względu na ukształtowanie terenu zaprojektowany spadek dna rowu od km 0+337 do 5+800 wynosi 0,225 promila tj. na pograniczu absolutnych spadków minimalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie technicznym, który jest integralną częścią dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 09:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczucin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach