Gmina Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg
- Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 36334-85 do 7 , fax. 094 363-31-13
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko Pomorskie
ul. Gen. W. Sikorskiego 41 41
78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 36334-85 do 7, fax. 094 363-31-13
REGON: 00052384400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa budynku mieszkalnego w miejscowości Rydzewo 57 gm. Drawsko Pomorskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budynek mieszkalny 3 - rodzinny wolnostojący, parterowy z poddaszem nie użytkowym z dachem dwuspadowym pół stromym, kryty blachą dachówko podobną w kolorze brązowym. Po przebudowie, parter budynku nie ulegnie istotnej zmianie. Zmiana dotyczy dachu budynku, który uległ całkowitemu spaleniu. Dach mansardowy stromy zmieniono na dach dwuspadowy pół stromy o konstrukcji kratowej. Parametry budynku przed rozbudowa po rozbudowie Długość - 22,13 m 22,13 m Szerokość - 11,77 m 11,97 m Wysokość - 8,50 m 6,18 m Pow. zabudowy - 264,90 m2 271,40 m2 Pow. użytkowa - 225,80 m2 213,88 m2+ 25,64 m2 -piwnice- Kubatura - 1150,00 m3 990,00 m3 Zakres robót: Prace rozbiórkowe - demontaż instalacji elektrycznej, c.o. oraz instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, - ręczna rozbiórka kominów, - usuniecie spalonej konstrukcji dachu oraz schodów na poddasze, - rozbiórka ścian szachulcowych na poddaszu, - rozbiórka stropów drewnianych nad parterem, - rozbiórka szczytów do poziomu parteru, - demontaż okien drewnianych oraz drzwi wewnętrznych, - zabezpieczenie przed zniszczeniem 2 szt drzwi nowych planowanych do ponownego zamontowania, - rozbiórka wszystkich ścianek działowych wewnątrz budynku, - rozbiórka stropu drewnianego nad piwnicą, - rozbiórka zniszczonych i zamokniętych podłóg i posadzek- w całym budynku, Prace projektowane - wykonanie wieńca spinającego ściany parteru, - montaż kratownic więźby dachowej, - wykonanie pokrycia dachowego z blacho dachówki w kolorze brązowym z zamontowaniem włazu kominiarskiego oraz ław kominiarskich, - wykonanie fundamentów pod projektowane ściany działowe oraz kominy, - budowa kominów z gotowych pustaków kominowych, - wykonanie monolitycznego stropu nad piwnicami, - wykonanie ścianek działowych ażurowych gr 12 cm wydzielających poszczególne piwnice oraz wyrównanie posadzek, - remont schodów ceglanych do piwnicy, - budowa ścian nośnych oraz działowych wydzielających lokale oraz pomieszczenia, - montaż instalacji energetycznej , wodociągowej , kanalizacyjnej oraz co - budowa pieca i kuchni węglowej w lokalu nr 2 - wykonanie tynków ścian, - wykonanie sufitów podwieszanych i ocieplenia . - montaż drabino schodów na poddasze nie użytkowe - wykonanie nowych podłóg i posadzek - jak w projekcie - montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych - montaż parapetów zewnętrznych w kolorze brązowym - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych oraz elewacji tynkiem mineralnym w kolorze piaskowym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy , tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wykonali (zakończyli ) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 2 budowy budynków mieszkalnych (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), a) dysponują osobą, osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodnych z wymogami Prawa Budowlanego, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 1 osobę na stanowisko kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN. b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu ofert, ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5) aktualnej informacji Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy co najmniej 2 budowy budynków mieszkalnych, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3) ewentualnie przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie określonym w pkt 1 i 2. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca składa wykazujące: 1) Posiadanie środków finansowych w wysokości lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 2) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu dwudziestu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowę lokali mieszkalnych nr 1A (na parterze) i nr 15 (na piętrze) przy Al. Papieża Jana Pawła II 38 front i oficyna w Szczecinie
Dodano: 2016-07-14 - Wykonanie remontu dwudziestu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie remontu dwudziestu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części
Dodano: 2016-06-06 - Wykonanie remontu budynku mieszkalnego oraz komunalnego lokalu mieszkalnego w miejscowości Jarosławiec
Dodano: 2016-06-03 - Wykonanie remontu osiemnastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
Dodano: 2016-05-20 - Wykonanie remontu dwudziestu czterech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części
Dodano: 2016-04-20 - Wykonanie remontu dwudziestu dwóch komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie remontu sześciu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na trzy części
Dodano: 2016-03-09 - Wykonanie remontu dwudziestu dwóch komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części
Dodano: 2016-02-15