Gmina Nowy Targ ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2662632 , fax. 018 2662152
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Targ
ul. Bulwarowa 9 9
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 018 2662632, fax. 018 2662152
REGON: 00065294900019 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowytarg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa boisk sportowych w miejscowości Knurów, Krauszów i Gronków - likwidacja szkód po powodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w miejscowości Knurów, Krauszów i Zespole Szkół w Gronkowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -----
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Złożenie wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego wg wzoru, 5. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków (wg pkt 19 SIWZ), 6. Złożenie parafowanego przez wykonawcę projektu umowy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnowytarg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ogrodzenia oraz wymiana chodnika na terenie Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2016-07-26 - WYMIANA CZĘŚCI OGRODZENIA WOKÓŁ BUDYNKU PRZEDSZKOLA, REMONT POZOSTAŁEJ CZĘŚCI OGRODZENIA ORAZ WYKONANIE KĄCIKA ZIELENI NISKIEJ W RAMACH ZADANIA: ADAPTACJA CZĘŚCI BUDYNKU ORAZ OTOCZENIA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W GORLICACH PRZY UL. JAGIEŁŁY 9 POD POTRZEBY MIEJSKIEGO ŻŁOBKA W GORLICACH
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie, dostawa, montaż i remont ogrodzeń na terenie Dzielnic I-XVIII Miasta Krakowa. Znak sprawy: 4/VII/2015
Dodano: 2015-07-09 - Zagospodarowanie działki na cele rekreacyjne - dz. nr 103/7 w Ujeździe.
Dodano: 2014-09-08 - Zagospodarowanie działki na cele rekreacyjne - dz. nr 103/7 w Ujeździe
Dodano: 2014-08-11 - Budowa ogrodzenia stawów rybnych Rybackiej Stacji Doświadczalnej w Mydlnikach. Nr zamówienia: DZP-291-1409/2014
Dodano: 2014-04-24 - Wykonanie, dostawa, montaż i remont ogrodzeń na terenie Dzielnic I - XVIII Miasta Krakowa. Znak sprawy: 8/IV/2014
Dodano: 2014-04-09 - Dostawa i montaż elementów małej architektury na terenie Dzielnic I-XVIII Miasta Krakowa. Znak sprawy 4/IV/2014
Dodano: 2014-04-07 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu ogrodzenia wraz z dostawą ogrodzenia
Dodano: 2013-10-30 - Remont ogrodzenia budynku WDK w Krempachach
Dodano: 2013-10-25