Przetargi.pl
Odbioru odpadów szpitalnych.

106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2318888 w. 304 , fax. 032 2318888 w. 301
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ
    ul. Zygmunta Starego 20 20
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2318888 w. 304, fax. 032 2318888 w. 301
    REGON: 27176542200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbioru odpadów szpitalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi: Odbioru odpadów szpitalnych dla 106 SzWzP-SPZOZ w zgodnie z załączonym harmonogramem odbioru odpadów. Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 133 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901222206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy. 1.5.Spełniają wymogi Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Z 2001r. Nr 62 poz. 627 z późn. zm.) posiadać stosowne uprawnienia w zakresie objętym zamówieniem a w szczególności decyzje na transport odpadów, wraz z prawem posiadacza odpadów wymagane ustawą o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) 1.6.Wykonawca musi posiadać umowę na unieszkodliwianie (utylizację) odpadów z zakładem z obszaru województwa śląskiego - dotyczy to odpadów medycznych o właściwościach zakaźnych - zgodnie ze znowelizowanym art. 9 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. 2.Ocena spełniana ww. warunków zostanie dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 specyfikacji. 3.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/wym. warunki Wykonawca spełnił. 1.Ocena spełniana ww. warunków zostanie dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 specyfikacji. 2.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/wym. warunki Wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Zamawiający wezwie też w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia ewentualnych wyjaśnień dotyczących dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Zamawiający zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy zawiadomi o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka wynikająca z art. 89 ust. 1 ustawy. 7.Zamawiający zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy zawiadomi o odrzuceniu oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania tych warunków Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - ( dodatek nr 1 do SIWZ). 2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - ( dodatek nr 2 do SIWZ). 3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - ( dodatek nr 3 do SIWZ). 4.Parafowany wzór umowy - ( dodatek nr 4 do SIWZ). 5.Harmonogram odbioru odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (Wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. 1.2.2.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, tzn. w przypadku składania wspólnej oferty (np. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej). Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną