Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIE ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY I Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W STARYM DZIKOWIE

Gmina Stary Dzików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-632 Stary Dzików, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 631 80 50 , fax. 0-16 631 80 50
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Dzików
    ul. T. Kościuszki 79
    37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 631 80 50, fax. 0-16 631 80 50
    REGON: 65090059400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starydzikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIE ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY I Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W STARYM DZIKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy i z PSZOK w Starym Dzikowie, zbieranych przez nich zgodnie z zapisami regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stary Dzików i świadczeniu usług przyjmowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy i z PSZOK w Starym Dzikowie oraz ich zagospodarowaniu - zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Stary Dzików w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Stary Dzików i zagospodarowaniu tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odbiór od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych na terenie gminy i z PSZOK w Starym Dzikowie, każdą zebraną ilość odpadów komunalnych: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (200301) zgromadzonych w pojemnikach lub workach, b) odpady z ogrodów i parków (w tym z cmentarzy) (kod: 20 02 03) gromadzonych w pojemnikach, c) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w pojemnikach lub w workach , obejmujących: - papier (150101, 200101), - szkło (150107, 200102), - tworzywa sztuczne (150102, 200139), metal (150104, 200140), wielomateriałowe - bioodpady stanowiące odpady komunalne (kod 20 01 08, 20 02 01) - żużle i popioły (20 01 99) d) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, nie wymagających specjalnych pojemników do ich zbierania, obejmujących: - meble i inne odpady wielkogabarytowe (200307); - zużyte opony (160103); - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny( 20 01 35, 200136*) bez względu na jego stan i kompletność, e) odpady zebrane w PSZOK w Starym Dzikowie, - zużyte opony (160103); - akumulatory i baterie (200133, 200134); - chemikalia, w tym farby (20 01 13), rozpuszczalniki (20 01 28), - meble i inne odpady wielkogabarytowe (200307); - odpady tekstyliów i odzieży w gospodarstwie domowym (200111) - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny ( 200135, 300136*) - lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (20 01 21) - przeterminowane leki (20 01 31; 20 01 32) -odpady budowlane i rozbiórkowe (20 03 99) do 2m3 na mieszkańca na rok, - odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek (20 01 99), - odpady papieru w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektur (20 01 01, 15 01 01), - odpady ze szkła w tym odpady opakowaniowe ze szkła (20 01 02, 15 01 07) - odpady metali w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady wielomateriałowe (20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 04, 20 01 40) - odpady pochodzące z działalności rolniczej (folie rolnicze, , siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu big bag) (15 01 02, 02 01 04), 3) Zagospodarowanie odbieranych odpadów komunalnych w sposób uwzględniający poniższe warunki: a) w ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów ulegających biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przetwarzania odpadów komunalnych w instalacjach. Podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacje komunalne do których będzie przekazywał odpady. Wykonawca jeden raz na miesiąc przedłoży Zamawiającemu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) kartę przekazania odpadów i protokół wykonania usługi, b) w przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych innych niż wyżej wymienione oraz innych niż odpady papieru w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe i odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów w ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do ich przekazania do odzysku, a w razie braku możliwości odzysku do unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 nr 701 ze zm.). Wykonawca raz na rok przedłoży Zamawiającemu karty przekazania odpadów, c) w przypadku zbieranych w sposób selektywny odpadów papieru w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury, odpadów ze szkła, w tym odpadów opakowaniowych ze szkła, odpadów metali, w tym odpadów opakowaniowych z metali, odpadów tworzyw sztucznych, w tym odpadów opakowaniowych tworzyw sztucznych, oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, odpadów ulegających biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest przekazać je do odzysku zgodnie z zapisami art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 nr 701 ze zm.) Wykonawca jeden raz na miesiąc przedłoży Zamawiającemu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dokument potwierdzający przekazanie odpadów do instalacji komunalnych, 4) W zakres zamówienia wchodzi również powiadomienie Zamawiającego o niedopełnieniu przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych Wykonawca przyjmuje je jako zmieszane odpady komunalne i powiadamia o tym Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości. Zawiadomienie Zamawiającego należy dokonać w formie pisemnej (faksem lub drogą elektroniczną). Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - w formie fotografii nieruchomości, odpadów i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia podpisany przez właściciela nieruchomości i Wykonawcę. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 5) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu pisemnych sprawozdań w terminie 7 dni po każdym odbiorze odpadów na terenie gminy zawierających następujące informacje: - wykaz nieruchomości, gdzie nie jest prowadzona segregacja odpadów, mimo deklaracji jej prowadzenia(każdorazowa nieprawidłowość winna być udokumentowana fotograficznie), - wykaz nieruchomości, gdzie nie było możliwości dojazdu w czasie odbioru odpadów, - wykaz nieruchomości, gdzie odpady są wystawione, mimo niefigurowania nieruchomości w wykazie nieruchomości objętych odbiorem odpadów, - wykaz nieruchomości gdzie nie były wystawione odpady, podczas odbioru, mimo niefigurowania nieruchomości w wykazie nieruchomości objętych odbiorem odpadów, 6) Wykonawca zobowiązany jest do zbierania każdego rodzaju odpadów odrębnie. Zabronione jest mieszanie odpadów – równoczesne zbieranie różnych rodzajów odpadów tym samym pojazdem za wyjątkiem odbioru odpadów zbieranych w różnokolorowych workach o ustalonych kolorach, umożliwiających łatwy rozdział zebranych odpadów na poszczególne rodzaje oraz odpadów opakowaniowych z metali, odpadów tworzyw sztucznych, w tym odpadów opakowaniowych tworzyw sztucznych, oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych dopuszczonych do zbierania łącznie w pojemnikach. 7) Wykonawca będzie zobowiązany do ważenia odebranych odpadów komunalnych na wadze udostępnionej przez Zamawiającego w miejscowości Stary Dzików ul. Leśna (firma Ekorodzina) w następujący sposób: a) przed każdym przystąpieniem do odbioru odpadów komunalnych na terenie gminy i z PSZOK w Starym Dzikowie powiadomi pracownika Zamawiającego w celu zważenia pojazdów (waga netto), b) po zakończeniu odbierania odpadów zawiadomi pracownika Zamawiającego w celu zważenia pojazdów (waga brutto), c) sporządzi i przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą raporty wagowe zawierające wyszczególnienie miejsc odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów), przy czym raporty sporządza pracownik Zamawiającego obsługujący punkt wagowy przy współpracy z Wykonawcą. 8) Wszystkie pojazdy wykorzystywane podczas świadczenia usługi muszą być wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach postojów umożliwiający weryfikację tych danych oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, który będzie umożliwiał weryfikacje tych danych. 9) Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zapewnić w siedzibie Zamawiającego na 1 stanowisku komputerowym dostęp do portalu internetowego umożliwiającego na bieżąco monitoring pracy pojazdów Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości pracy systemu monitorującego oraz do archiwizowania na swoim serwerze wszystkich zarejestrowanych przez urządzenia pokładowe danych przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy i zapewnienia wglądu w te dane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 19.08.2020r do godz. 900 w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie : dziesięć tysięcy złotych); Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2016r. poz.359). 2. Wadium w pieniądzu : a) wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Odział Stary Dzików nr 53 9094 0006 2001 0000 0039 0007 z dopiskiem „Wadium- odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Stary Dzików” b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawców, których oferty zostaną najwyżej ocenione, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach