Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW

Gmina Stary Dzików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-632 Stary Dzików, ul. T. Kościuszki 79
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 631 80 50 , fax. 0-16 631 80 50
  • Data zamieszczenia: 2013-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Dzików
    ul. T. Kościuszki 79 79
    37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 631 80 50, fax. 0-16 631 80 50
    REGON: 65090059400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starydzikow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Stary Dzików: 1)Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych każdą zebraną ilość odpadów komunalnych: a)niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (200301) zgromadzonych w pojemnikach lub workach, b)odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w pojemnikach lub w workach , obejmujących: papier (150101, 200101), szkło (150107, 200102), tworzywa sztuczne (150102, 200139), metal (150104, 200140), odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegających biodegradacji (200108), c)odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, nie wymagających specjalnych pojemników do ich zbierania, obejmujących: meble i inne odpady wielkogabarytowe (200307); odpady budowlane i rozbiórkowe (170102, 170103); zużyte opony (160103); zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny( 20 01 35, 200136*) odpady zielone (200201). 2)Wykonawca zobowiązany będzie do doposażenia w dodatkowe urządzenia do zbierania odpadów tj. ( pojemnik na odpady budowlane)i do prowadzenia Mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Opadów Komunalnych, na terenie miejscowości Stary Dzików na nieruchomości stanowiącej własność Zamawiającego - przy GOK Stary Dzików. Prowadzenie Mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Opadów Komunalnych obejmuje doposażenie samochodu w pojemniki do zbierania odpadów problematycznych. Obsługa Mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Opadów Komunalnych w zakresie przyjmowania odpadów należeć będzie do Zamawiającego. 3)W Mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Opadów Komunalnych przyjmowane będą odpady komunalne zbierane selektywnie, w szczególności: odpady selektywne: zużyte opony (160103); akumulatory i baterie (200133, 200134); chemikalia, w tym farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, itp. i opakowania po chemikaliach; meble i inne odpady wielkogabarytowe (200307); tekstylia (200111) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny ( 200135, 300136*) 3)Pojemniki do gromadzenia odpadów (pojemniki, kontenery, worki), które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewniają właściciele nieruchomości. W przypadku, gdy właściciel nieruchomości będzie zainteresowany udostępnieniem pojemnika do gromadzenia odpadów przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia właścicielowi takiego pojemnika za odrębnym wynagrodzeniem. szczegółowe dane dotyczące liczby budynków, liczby miejsc do gromadzenia odpadów (altanki, miejsca ustawienia pojemników), na podstawie danych wskazanych w rozdziale 4.5 SIWZ. 4)Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy, w formie pisemnej (faksem lub maiłem),informacje o zmianach w liczbie i lokalizacji nieruchomości objętych obowiązkiem odbierania odpadów - w tym nieruchomości nowo powstałych - w ciągu 5 dni od daty złożenia deklaracji. Wykonawca zaoferuje i dostarczy pojemnik właścicielom nowo powstałych nieruchomości, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 5)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) bądź instalacji zastępczych. 6)Wykonawca zobowiązany będzie podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z: a)art. 3 ust. 2 pkt 7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.), b)rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U 2012 r., poz. 645), c)rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. 2012 r., poz. 676), d)uchwałą Nr XXIV 409 12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami dla Województwa Podkarpackiego e)uchwałą Nr XXIV 410 12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 11 września 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla Województwa Podkarpackiego 1. ZABUDOWA JEDNORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. a) Zmieszane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewni właściciel nieruchomości i ustawi je w miejscach utwardzonych lub altanach śmietnikowych. Odbiór odpadów komunalnych będzie się odbywa poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach. Liczb budynków jednorodzinnych oraz miejsc gromadzenia odpadów podano w rozdziale 4.5 SIWZ. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - 1 raz na miesiąc b) selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 150101, 150102, 150107, 200140) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywa w systemie workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków: kod 150101 - kolor worku niebieski (papier) - poj. 120 l. kod 150102 - kolor worku zielony ( szkło) - poj. 120 l kod 150107 - kolor żółty (plastik) - 120 l kod 200140 - kolor biały (metal) - 120 l kod 200301 - kolor czarny (odpady zmieszane) - 120 l kod 200108, 200108 - kolor fioletowy (odpady biodegradowalne) - 120 l Worki zapewnia właściciel nieruchomości. Właściciel nieruchomości będzie mógł zakupić worki u Wykonawcy. Charakterystyka worków w rozdziale 4.5 SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz na 1 miesiąc z podziałem na frakcje zgodnie z harmonogramem c) odpady biodegradowalne (kod 20 02 01, 20 01 08) Zbiórka odpadów biodegradowalnych będzie odbywać się w systemie workowym. Worki zapewnia właściciel nieruchomości. Właściciel nieruchomości będzie mógł zakupić worki u Wykonawcy. Charakterystyka worków w rozdziale 4.5 SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę na zgłoszenie właściciela nieruchomości. d)odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywa poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę - dwa razy w roku. W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do mobilnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w m. Stary Dzików - zgodnie z harmonogramem. e)odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. f) odpady niebezpieczne typu leki, baterie (kody 18 01 09 oraz 16 06 03) Będą odbierane w dotychczasowo funkcjonujących punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy; ilość punktów odbioru: leki - ul. Kościuszki 74 (apteka) baterie - ul. Kościuszki 74 sklep AGROMAL). 2. ZABUDOWA WIELORODZINNA Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy oraz pojemnikowo - kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych. a)zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01) Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewni właściciel nieruchomości i ustawi je w miejscach utwardzonych lub altanach śmietnikowych. Ilość budynków wielorodzinnych oraz miejsc gromadzenia odpadów podano w rozdziale 4.5 SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz w miesiącu. b) selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39 i 20 01 40) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników lub worków.. NIERUCHOMOŚCI NIE ZAMIESZKAŁE WYTWARZAJĄCE ODPADY Na terenie nieruchomości nie zamieszkałej wytwarzającej odpady obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy oraz pojemnikowo - kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych. a) zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01) Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewni właściciel nieruchomości i ustawi je w miejscach utwardzonych lub altanach śmietnikowych. Odbiór odpadów komunalnych będzie się odbywa poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach. Ilość budynków wielorodzinnych oraz miejsc gromadzenia odpadów podano w rozdziale 4.5 SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz w miesiącu. b) selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39 i 20 01 40) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników i worków. 3.WYKAZ URZĄDZEŃ DO GROMADZENIA ODPADÓW I SPRZĘTU TECHNICZNEGO: a) Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: materiał - folia polietylenowa LDPE, pojemność - 120 dm?, kolor - biały, zielony, niebieski, żółty i fioletowy, grubość - co najmniej 60 mikronów, Oprócz kolorów worki powinny być oznaczone opisowo np. papier, szkło, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe itd., dodatkowo Wykonawca może umieścić również informacje dot. szczegółowego asortymentu, który należy gromadzić w workach np. worki z napisem PAPIER - wrzucamy: książki, gazety, zeszyty torby papierowe, karton, tekturę itd. 4.SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE Powierzchnia Gminy Stary Dzików wynosi 15 577 ha. Teren zabudowany około 300 ha. Liczba mieszkańców Gminy wynosi 4 606 z czego: 4 570 w zabudowie jednorodzinnej : Liczba gospodarstw domowych wynosi 980 W trakcie trwania Zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o 1 %. liczba budynków jednorodzinnych (gospodarstw domowych 980 liczba miejsc do gromadzenia odpadów zmieszanych (altanki, miejsca ustawienia pojemników) - 980 liczba budynków wielolokalowych wynosi: 1 4) Liczba nieruchomości nie zamieszkałych wytwarzających odpady komunalne wynosi 70 liczba miejsc do gromadzenia odpadów zmieszanych w nieruchomościach nie zamieszkałych wynosi 70 liczba pojemników z podziałem na pojemności: 120l - 40szt. 1100l - 20szt. 30l - 40szt. Podane ilości są jedynie szacunkowymi wartościami obliczonymi na podstawie danych z ewidencji ludności oraz ewidencji nieruchomości. Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych: a)120 l. b)1100 l. c)60 l. d)70 l. e)30 l.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starydzikow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach