Przetargi.pl
Odbiór, załadunek, wywóz i unieszkodliwienie odpadów: skratek (kod odpadu 19 08 01), zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02), tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze (kod odpadu 19 08 09), innych niewymienionych odpadów (kod odpadu 19 08 99) z oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach

Zakład Gospodarki Komunalnej w likwidacji ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. Zielona 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3842047 , fax. 91 3842214
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w likwidacji
    ul. Zielona 5 5
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3842047, fax. 91 3842214
    REGON: 81050789300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zgk.gryfice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, załadunek, wywóz i unieszkodliwienie odpadów: skratek (kod odpadu 19 08 01), zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02), tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze (kod odpadu 19 08 09), innych niewymienionych odpadów (kod odpadu 19 08 99) z oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, załadunku, wywozie i unieszkodliwieniu odpadów: skratek (kod odpadu 19 08 01), zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02), tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze (kod odpadu: 19 08 09), innych niewymienionych odpadów (kod odpadu: 19 08 99) z oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach. 2. Zamawiający szacuje, że w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, do odbioru będą następujące ilości odpadów wg niżej wymienionych kodów odpadów: - skratki 45 Mg (słownie: czterdzieści pięć ton), - zawartość piaskowników 30 Mg (słownie: trzydzieści ton), - tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda, zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze 10 m3 (słownie: dziesięć metrów sześciennych), - inne niewymienione odpady 20 Mg (słownie: dwadzieścia ton). 3. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach którego zakłada, że prawem tym będzie objęta tożsama usługa, polegająca na odbiorze, załadunku, wywozie i unieszkodliwieniu odpadów z oczyszczalni ścieków w Gryficach, obejmująca: - skratki 25 Mg (słownie: dwadzieścia pięć ton), - zawartość piaskowników 15 Mg (słownie: piętnaście ton), - tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda, zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze 5 m3 (słownie: pięć metrów sześciennych), - inne niewymienione odpady 10 Mg (słownie: dziesięć ton). Maksymalny termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji wynosi 6 miesięcy od upływu terminu, o którym mowa punkcie 2., lub wyczerpania przedmiotu zamówienia podstawowego określonego w punkcie 2. 4. Maksymalne ilości poszczególnych rodzajów odpadów z uwzględnieniem opcji wynoszą: - skratki 70 Mg (słownie: siedemdziesiąt ton), - zawartość piaskowników 45 Mg (słownie: czterdzieści pięć ton), - tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda, zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze 15 m3 (słownie: piętnaście metrów sześciennych), - inne niewymienione odpady 30 Mg (słownie: trzydzieści ton). 5. W przypadku odbioru skratek, zawartości piaskowników tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze oraz innych niewymienionych odpadów w ilościach mniejszych niż podane powyżej, Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu. 6. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i bezpośredniego transportu do miejsca utylizacji odpadów skratek, zawartości piaskowników i innych niewymienionych odpadów nie rzadziej niż 1 raz na 90 dni kalendarzowych. Wykonawca zapewni: - szczelne kontenery o odpowiedniej pojemności i ładowności na odbiór wytwarzanych odpadów, w których Zamawiający będzie gromadził odpady wg ich klasyfikacji; - naczepę i ciągnik samochodowy do podstawienia pustych i transportu pełnych kontenerów z ww. odpadami. Transport odpadów musi odbywać się zgodnie z warunkami podanymi w zezwoleniu na transport ww. odpadów. Dopuszcza się możliwość uzgodnienia z Wykonawcą innej częstotliwości i warunków odbioru tych odpadów w zależności od stopnia ich nagromadzenia. 6. Ustalenie ilości odbieranych odpadów zawartych w umowie następować będzie przez zważenie na atestowanej wadze samochodowej w punkcie obustronnie uzgodnionym. 7. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i bezpośredniego transportu do miejsca utylizacji, odpadów tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze, na zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić specjalistyczny środek transportu do odbioru i wywozu ww. odpadów z terenu oczyszczalni ścieków do miejsca utylizacji tych odpadów. Transport odpadów tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze musi odbywać się zgodnie z warunkami podanymi w zezwoleniu na transport odpadów. 8. Wykonawca zapewni systematyczny odbiór skratek, zawartości piaskowników, tłuszczy i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze oraz innych niewymienionych odpadów w ciągu całego okresu trwania umowy, w tym również w sytuacjach, gdy temperatura powietrza jest poniżej 0 stopni C, 9. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za przebieg transportu i skutki ewentualnych zdarzeń drogowych względnie skutki naruszenia norm sanitarnych, ochrony środowiska, prawa pracy i innych. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania odbioru odpadów z oczyszczalni ścieków w sposób najkorzystniejszy i najmniej uciążliwy dla Zamawiającego. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe u Zamawiającego na skutek niewłaściwego lub niestarannego załadunku kontenerów oraz wypompowywania z punktu odbioru, odpadów o kodzie 19 08 09. 12. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby upoważnionej do podpisywania kart przekazania odpadów. 13. Wykonawca jest zobowiązany do rozliczenia usługi na podstawie faktury. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie karta przekazania odpadu sporządzana po każdym odbiorze odpadów oraz odpowiednio: kopia dokumentu z ważenia pojazdu przed i po załadunku w punkcie obustronnie uzgodnionym (odpady rozliczane w tonach) lub karta wywozu (odpady rozliczane w metrach sześciennych). Należności regulowane będą z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT. Termin płatności - 30 dni od daty wpływu faktury VAT wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych do siedziby Zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnych co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia zezwoleń (decyzji) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów (w tym o kodach: 19 08 01, 19 08 02, 19 08 09, 19 08 99) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Przedstawione przez Wykonawcę zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów powinna w myśl obowiązujących przepisów przenosić odpowiedzialność za odpad z Zamawiającego na Wykonawcę. 14. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określa Załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy). 15. Wykonawca, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, ma prawo do wizji lokalnej miejsca wykonywania usługi, w celu zapoznania się ze specyfiką przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium: a) Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). b) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). c) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym O/Gryfice nr rachunku 30 9376 0001 0000 0433 2001 0013, z dopiskiem na przelewie: Wadium w przetargu na odbiór odpadów. d) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej - dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. e) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wzór treści gwarancji wadialnej określa Załącznik nr 9 do SIWZ. f) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. g) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zgk.gryfice.eu/zamowienia/pokaz/47.dhtml

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach