Przetargi.pl
Odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu obiektów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku

Jednostka Wojskowa 1128 ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 620 62 16 , fax. 55 620 62 75
  • Data zamieszczenia: 2014-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1128
    ul. 17 Marca 20 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 620 62 16, fax. 55 620 62 75
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu obiektów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór, załadunek, transport oraz unieszkodliwienie niesegregowanych odpadów komunalnych w Obiekcie wojskowym w Skowronkach gmina Sztutowo - niesegregowane odpady komunalnych - kod odpadu 20 30 01. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia Usługa odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwiania niesegregowanych odpadów komunalnych w Obiekcie wojskowym w Skowronkach gmina Sztutowo Odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwianie niesegregowanych odpadów komunalnych w Obiekcie wojskowym w Skowronkach gmina Sztutowo w szacowanej ilości 26,40 m3 na rok. Szczegółowy wykaz obiektów na terenie, których prowadzona będzie usługa Punkt Obserwacyjny Skowronki. Obowiązki Wykonawcy - Wykonawca wykona usługę z częstotliwością wskazaną w kolumnie 8 kosztorysu ofertowego i po uzgodnieniu z koordynatorem przedstawicielem Sekcji Obsługi Infrastruktury (SOI) Pruszcz Gdański. Wykonawca będzie odbierał odpady niesegregowane i segregowane z pojemników oraz poza pojemnikami w przypadku niezachowania ustalonej częstotliwości wywozu i uprzątnie porozsypywane odpady w trakcie opróżniania pojemników. Wykonawca ustawi pojemniki i kontenery w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca ustawi własny kontener 1,1 m3 w ilości 1 na niesegregowane odpady komunalne wywożony 2 razy w miesiącu na czas trwania umowy. Pojemnik musi posiadać logo firmy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany pojemności oraz częstotliwości wywozu pojemnika (kontenera) o czym Wykonawca każdorazowo będzie powiadamiany. Zamawiający ma prawo żądać wymiany uszkodzonych pojemników lub kontenerów na technicznie sprawne lub nowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w trakcie trwania zamówienia ma prawo zmiany lokalizacji ustawionych pojemników i kontenerów bez konieczności wprowadzania zmian aneksem. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wywóz odpadów do miejsc na ten cel przeznaczonych. Dowodem odbioru odpadów (wykonania usługi) przez wykonawcę są protokoły odbioru, otwierdzone przez użytkownika danego obiektu oraz Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury Pruszcz Gdański, który nadzoruje przedmiotowe zamówienie. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi. Wywozu odpadów z kontenerów i pojemników należy dokonywać wyłącznie po 100% ich zapełnieniu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz pracowników oraz pojazdów zaangażowanych do realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentach a w szczególności w Opis przedmiotu zamówienia - załącznik 8 do SIWZ, Kosztorys ofertowy - załącznik nr 7 do SIWZ, Projekcie umowy - stanowiąc załącznik nr 6 do SIWZ. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z art. 36 pkt. 2 ppkt.10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac zgodnie z zał. do SIWZ Formularz ofertowy . Umowa o udzielenie niniejszego zamówienia będzie musiała określać, jaki zakres czynności zostanie powierzony podwykonawcom. Zlecenie przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. Brak informacji, o której mowa jak wyżej będzie rozumiany przez Zamawiającego jako realizacja przez Wykonawcę we własnym zakresie. Do podwykonawstwa uregulowanego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znajduje zastosowanie art. 647 Kc. Wymagania stawiane Wykonawcy Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie lotniskowym oraz innych zaleceń przekazywanych doraźnie przez osobę koordynującą. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosipełną odpowiedzialność w tym zakresie. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg - Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac. Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań konsekwencje ponosi Wykonawca wraz z odpowiedzialnością materialną. Wykonawca będący cudzoziemcem lub zatrudniającym cudzoziemców przed przystąpieniem do realizacji umowy zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o tym fakcie w celu uzyskania akceptacji Służb Kontrwywiadu Wojskowego. Przeliczenia waluty W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie publikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym http www.nbp.pl home.aspx?f= Kursy kursy.htm Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich - tabela A http www.nbp.pl home.aspx?c=ascx archa.ascx WIZJA LOKALNA Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektu. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości ze zdjęciem. Wizja lokalna odbędzie się na telefoniczne zgłoszenie Wykonawcy. Miejsce spotkania Biuro Przepustek Jednostka Wojskowa 1128, ulica 17 Marca 20, 82 - 200 Malbork W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego w tym zakresie, którymi są p. Roman DOMALSKI tel. 55 620 67 04 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia udzielany jest w całości. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w szczegółowym opisie zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności za fakturę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach