Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księgnicach ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księgnicach
Księginice 14 14
59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
REGON: 02051616500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR Z ZAGOSPODAROWANIEM USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH, SKRATEK I PIASKOWNIKÓW Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. odbiór ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 190805) w ilości ok. 450 t, z przeznaczeniem do odzysku zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o odpadach z wykluczeniem odzysku na zasadach określonych w art.43 ust.1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5 Ustawy, oczyszczalni ścieków w Osieku i Chróstniku 2. odbiór i unieszkodliwianie skratek (kod 190801) ok. 35 t i zawartości piaskowników (kod 190802) ok. 15 t z obiektów eksploatowanych przez GZUKiM w Księginicach na terenie gminy Lubin w celu odzysku i unieszkodliwiania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905139005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 11 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu mają dostarczyć: 1. Ofertę (wzór - zał. nr 1 i 5 do SIWZ); 2. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie lub dokumenty, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór - zał. nr 3 do SIWZ); 5. Wykaz wykonanych zadań wraz z referencjami (wzór - zał. nr 6 do SIWZ); 6. Upoważnienie dla przedstawiciela wykonawcy - (wzór - zał. nr 7 do SIWZ); 7. Zaparafowany wzór umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ); 8. Oświadczenie o sposobie odzysku osadów i miejscu prowadzenia odzysku; 9. Kopia ważnej decyzji - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 19 08 05), skratki (19 08 01) i zawartość piaskowników (19 08 02), ze wskazaniem miejsca prowadzenia w/w działalności i stosowanej metody odzysku; 10. Oświadczenia, że po odebraniu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (19 08 05), skratki (19 08 01) i zawartość piaskowników (19 08 02), z oczyszczalni w Osieku i Chróstniku, osady będą stosowane w sposób i w miejscu określonym w w/w decyzji; 11. Kopia ważnego zezwolenia na transport komunalnych ustabilizowanych osadów ściekowych (19 08 05), skratki (19 08 01) i zawartość piaskowników (19 08 02), na teren gdzie transport ten będzie się odbywał lub kopię umowy na usługi transportowe z firmą posiadającą w/w zezwolenie oraz kopię decyzji - zezwolenia firmy świadczącej usługę transportu na transport odpadów - ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (19 08 05). 12. Oferta wspólna (łączna). 12.1. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 12.3, 12.4, 12.5 SIWZ składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 12.1, 12.2, 12.6, 12.7 SIWZ może złożyć jeden z wykonawców składających ofertę wspólną, 12.2 Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną lub jeden podmiot spośród nich wytypowany do reprezentacji. 12.3. Wykonawca wchodzący w skład podmiotu wspólnego nie może wchodzić w skład innego podmiotu wspólnego, gdy ten inny podmiot złoży ofertę. Wykonawca ten nie może ponadto sam złożyć oferty w tym przetargu. 12.4. Nie spełnienie powyższych wymogów przy złożeniu oferty wspólnej spowoduje jej odrzucenie przez Zamawiającego jako nie zgodnej z ustawą oraz SIWZ. 12.5. Podmioty występujące wspólnie dostarczą umowę regulującą współpracę w wypadku wygrania postępowania przed podpisaniem umowy (w przypadku złożenia oferty wspólnej). 12.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt.12.3 przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 - ustabilizowane osady ściekowe, pochodzących z oczyszczalni ścieków będących pod zarządem Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2016-04-12 - Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 19 08 01- Skratki, 19 08 02- Zawartość piaskownika, 19 08 05 - ustabilizowane osady ściekowe, pochodzących z oczyszczalni ścieków będących pod zarządem Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Obornikach Śląskich
Dodano: 2015-05-12 - ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH, SKRATEK, ZAWARTOŚCI PIASKOWNIKA ORAZ ODPADÓW ZE STUDZIENEK KANALIZACYJNYCH Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN
Dodano: 2014-12-04 - ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH O KODZIE 19 08 05 Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN
Dodano: 2013-12-23 - ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH O KODZIE 19 08 05 Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN
Dodano: 2013-12-12 - ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE SKRATEK, ZAWARTOŚCI PIASKOWNIKA I ODPADÓW ZE STUDZIENEK KANALIZACYJNYCH Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN
Dodano: 2013-12-12 - ODBIÓR Z ZAGOSPODAROWANIEM USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN
Dodano: 2012-12-20 - ODBIÓR Z ZAGOSPODAROWANIEM USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN
Dodano: 2012-12-13 - ODBIÓR Z ZAGOSPODAROWANIEM USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN
Dodano: 2012-12-04 - ODBIÓR Z ZAGOSPODAROWANIEM USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN
Dodano: 2012-11-26